Smierc szesnastoletniego rowerzysty

Data: 2010-10-24 17:39:59
Autor: 666
Smierc szesnastoletniego rowerzysty
Data: 2010-10-25 12:49:37
Autor: #:-) gps
Smierc szesnastoletniego rowerzysty
W dniu 2010-10-24 19:39,  666 pisze:
www.zw.com.pl/artykul/526992_Smierc_szesnastoletniego_rowerzysty.html

Wyrazy współczucia dla rodziny i przyjaciół chłopaka. Nie wiadomo, kto zawinił, ale fakt, że kierowca ucieka z miejsca wypadku nasuwa różne podejrzenia.
Wielka szkoda, że zginął taki młody człowiek.

[*]

gps

Data: 2010-10-25 12:50:59
Autor: bans
W dniu 2010-10-25 12:49, #:-) gps pisze:

Wielka szkoda, że zginął taki młody człowiek.

Sugerujesz, że im człowiek starszy, tym jego życie mniej warte?

--
bans

Data: 2010-10-25 11:07:55
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Mon, 25 Oct 2010 12:50:59 +0200, bans napisał(a):

Sugerujesz, że im człowiek starszy, tym jego życie mniej warte?
Tak, miej też na uwadze ZUS. Musi jakoś przetrwać.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-10-25 13:09:23
Autor: #:-) gps
W dniu 2010-10-25 12:50, bans pisze:
W dniu 2010-10-25 12:49, #:-) gps pisze:

Wielka szkoda, że zginął taki młody człowiek.

Sugerujesz, że im człowiek starszy, tym jego życie mniej warte?

Pytanie jest ciekawe, choć nie wiem, czy to akurat wątek, żeby to roztrząsać.

Ale odpowiem Ci - poniekąd tak sugeruję, co nie znaczy, że nie ubolewam, gdy zginie ktokolwiek nie z własnej winy, a nawet jeśli z własnej, to też mi szkoda.

To co z tak nadgorliwą przenikliwością wyczytałeś w moim nekrologu, nie jest niczym nowym, ani dziwnym - w ekstremalnym przypadku, np. wojny, katastrofy, najbardziej ochrania się kobiety i dzieci. Czy obraża to Twoje nachalne pragnienie równouprawnienia?

NB. Czy, stosując Twoją miarkę, życie tego chłopaka jest mniej warte, bo młody?
I na koniec - niezwłocznie raczyłeś rzucić mi się do aorty, a nie raczyłeś słowem zająknąć się w sprawie wypadku i śmierci szesnastolatka... wiele mi to o Tobie mówi.

gps

Data: 2010-10-25 05:28:45
Autor: stefandora
On Oct 25, 1:09 pm, "#:-) gps" <gpsgps...@poczta.onet.pl> wrote:
niezwłocznie raczyłeś rzucić mi się do aorty

Hę? Zadawanie pytań to rzucanie się do aorty? Nieźle...

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-10-25 18:24:45
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
stefandora pisze:
On Oct 25, 1:09 pm, "#:-) gps" <gpsgps...@poczta.onet.pl> wrote:
niezwłocznie raczyłeś rzucić mi się do aorty

Hę? Zadawanie pytań to rzucanie się do aorty? Nieźle...

Przyznaj, że to brzmi o niebo lepiej niż: "niezwłocznie raczyłeś się przypier...." ;-)

Seco

Data: 2010-10-25 13:15:44
Autor: bans
W dniu 2010-10-25 13:09, #:-) gps pisze:

NB. Czy, stosując Twoją miarkę, życie tego chłopaka jest mniej warte, bo
młody?

To nielogiczne co napisałeś. Według ciebie skoro każda świnia to zwierzę, to każde zwierzę to świnia.

raczyłeś słowem zająknąć się w sprawie wypadku i śmierci
szesnastolatka...

Bo w tym kraju tylko w wypadkach drogowych ginie ponad 5000 ludzi rocznie i niestety, nie jestem w stanie roztkliwiać się nad każdym. BTW - nawet nie klikąłem w tego linka.

A to co napisałeś to typowa, sztampowa reakcja (internetowe świeczki, pytania "dlaczego taki młody") która tak naprawdę nic nie znaczy.

> wiele mi to o Tobie mówi.

Wnioski wyciąga każdy, jak wyciągnąłem swoje z twojej wypowiedzi.

--
bans

Data: 2010-10-25 13:32:21
Autor: #:-) gps
W dniu 2010-10-25 13:15, bans pisze:
[...]

Twój kunszt wypowiedzi i przykładu przejdzie do annałów. Nawet cię nie poproszę o wyjaśnienie pokładów logiki, które stoją za tym zdaniem i ich związkiem z moimi słowami.

[...]

1. No może nie uwierzysz, ale byłem 100% pewny, że tak napiszesz i nawet miałem cię prosić, żebyś takich głupot nie pisał, ale nie poprosiłem i napisałeś. A bzdura, którą koleżko piszesz jest to, że na preclu posty o śmierci rowerzystów są bardzo sporadyczne, jeśli się mylę, to przytocz 5000 postów z tego roku z precla, myślę, że z całego roku nie uzbierasz więcej niż 20, czyli +- 2 na miesiąc.
2. Nie możesz się roztkliwiać, bo jesteś baaardzo twardy gość i jeszcze by to ktoś zauważył i nie pomyślał już o tobie, żeś taki twaaaardy gość.
3. Nawet nie kliknąłeś, a jakimś cudem na mój post odpowiedziałeś w ciągu minuty. Oj, wnioskuję, że jesteś nie dość, że baaaardzo twaaaardy gość, to jeszcze jesteś cyborgiem, niczym automat na Allegro. Ale cię trzeba jednak złomować, bo to AŻ 1 minuta, musisz być z generacji R2D2, czyli lata 70-te. Idziesz na żyletki, sorry.

A to co napisałeś to typowa, sztampowa reakcja (internetowe świeczki,
pytania "dlaczego taki młody") która tak naprawdę nic nie znaczy.
1. Twoja reakcja na mój post była wielce oryginalna.
2. Nie pytałem, "dlaczego taki młody".
3. Nic nie znaczy? Skąd ty to wiesz (acha, sorry, no przecież cyborg), czy moja reakcja jest sztampowa, pusta, bez znaczenia, nie przemyślana, bez wczucia się? Myślę, że masz namolną tendencję, aby mierzyć innych w/g siebie.

 > wiele mi to o Tobie mówi.

Wnioski wyciąga każdy, jak wyciągnąłem swoje z twojej wypowiedzi.

I jakie to wnioski, jeśli łaska? Co wiesz o mnie? Śmiało, cyborgi chyba mają jakiś program do takiej analizy?

gps

Data: 2010-10-25 14:32:00
Autor: lewocz
Smierc szesnastoletniego rowerzysty
W dniu 2010-10-25 12:49, #:-) gps pisze:

> Wielka szkoda, że zginął taki młody człowiek.

Sugerujesz, że im człowiek starszy, tym jego życie mniej warte?

A może to Ty sugerujesz. Pozdrówka
Piotr F.
www.rowerowanie.pl

Data: 2010-10-25 12:46:20
Autor: Michał Wolff
On 25 Paź, 14:32, lew...@autograf.pl wrote:

> Sugerujesz, że im człowiek starszy, tym jego życie mniej warte?

A może to Ty sugerujesz.

Niektórzy po prostu nie wiedzą co to jest poczucie pzyzwoitości. W
obliczu czyjejś śmierci można wyrazić żal, lub można zamilczeć;
natomiast zadawanie takich pytań jak bans jest zwykłą obrzydliwością;
szkoda ciągnąć dalej tą dyskusję; facet chciał się popisać jaki jest
elokwentny - no i się popisał...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-10-26 11:36:27
[...]