Śmierć z przedawkowania religiolu

Data: 2010-03-15 18:59:59
Autor: Grzegorz Z.
Śmierć z przedawkowania religiolu
Ciało 55-letniej Amerykanki z Florydy zostało znalezione w jej pokoju.
Miesiąc wcześniej kobieta, należąca do Kościoła Zielonoświątkowców,
zamknęła się w pomieszczeniu, by się modlić i zabroniła sobie przeszkadzać
- podaje Fox News.

7 lutego Evelyn Boyd powiedziała swojemu mężowi - kaznodziei Kościoła
Zielonoświątkowego w Bartow - że idzie do swojego pokoju się modlić i
prosi, aby nikt jej nie przeszkadzał. Kobieta miała w pokoju tylko wodę do
picia.

5 marca członkowie rodziny Evelyn w końcu otworzyli drzwi i znaleźli
kobietę martwą.

Na razie nie wiadomo, z jakiej przyczyny kobieta zmarła. Policja ustala
wszystkie okoliczności śmierci Evelyn Boyd.

Mąż kobiety powiedział policji, że wcześniej nie zaglądał do pokoju i nie
sprawdzał, co się dzieje, ponieważ chciał uszanować jej prywatność, gdy
robiła to, czego oczekiwał od niej Bóg.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Chciala-modlic-sie-w-samotnosci-po-miesiacu-byla-martwa,wid,12074598,wiadomosc.html?ticaid=19d03&_ticrsn=5

Data: 2010-03-15 22:19:26
Autor: konserwator
Śmierć z przedawkowania religiolu
ntg
spam -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-03-15 22:22:43
Autor: Grzegorz Z.
Śmierć z przedawkowania religiolu
Dnia Mon, 15 Mar 2010 22:19:26 +0100, konserwator napisał(a):

ntg
spam

Jakbym wypastował fragment z przedsoborowego brewiarza to była by tg i
nie-spam?

Data: 2010-03-15 22:34:59
Autor: Piotr
Dnia Mon, 15 Mar 2010 22:22:46 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Jakbym wypastował fragment z przedsoborowego brewiarza to była by tg i
nie-spam?

Poszedłbyś sobie już na jakąś paradę, zgrzesiu. Bo strasznie smutno pier...
A mógłbyś konkretnie. :-)
Piotr
--
Z braku parad "wolności" to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-03-16 02:39:09
Autor: sofu

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> nie-spam?

Poszedłbyś sobie już na jakąś paradę, zgrzesiu. Bo strasznie smutno

Wróciłes z sumy Piotr, czy tez ktoś cie pierdolił jak tego pluszowego misia
od Boukuna?
A moze jedno i drugie: później na zakrystii?

sofu

Data: 2010-03-16 07:23:45
Autor: Piotr

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hnmn5i$vnt$1node1.news.atman.pl...

> [...]

od Boukuna?
A moze jedno i drugie: później na zakrystii?

Jejku, a ty dalej z mozołem usiłujesz być dowcipny. Fascynujące. :-)
Ale ćwicz, bido, ćwicz...
Piotr

Data: 2010-03-16 08:55:23
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 16 Mar 2010 07:23:45 +0100, Piotr napisał(a):

> [...]

A moze jedno i drugie: później na zakrystii?

Jejku, a ty dalej z mozołem usiłujesz być dowcipny. Fascynujące. :-)

Drogi Piotrze, już ponad 20 lat nie robiłem sobie obciachu przekraczając
próg świątyni kat, a co dopiero żebym miał brać udział w tych waszych
odpustowych paradach, kiedy to przez miasto nie można normalnie przejechać,
bo jakieś staruszki w hidżabach chcą sobie na jezdni pośpiewać litanie.

Data: 2010-03-16 09:35:08
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Niełobrozej PIETROSKA, boto nie himżaby som, ino łokrutnie silne cary...!!!

- ZAKLINANIE ZECYWISTOśCI siem to nazywo...

Renkomi wywijajom, psed drewienkami i łobrozkami siem kiwiom i klenkajom,
jakiesik łopłatki i jezusickaaciała wtranżalajom, mantry beblajom ina syjach
koraliki zawiesajom....

A wiela siem psytym napiejom...!

Jak jus te syćkie cary i wygibasy zakońcom, to straśnie ŁOCYSCONE som i nanowo
gzesyć mogom...

Data: 2010-03-15 22:32:03
Autor: iratmor
Śmierć z przedawkowania religiolu
Ciało 55-letniej Amerykanki z Florydy zostało znalezione w jej pokoju.
Miesiąc wcześniej kobieta, należąca do Kościoła Zielonoświątkowców,

NTG
SPAM

Data: 2010-03-16 09:26:10
Autor: Polok_Prawdziwy
Śmierć z przedawkowania religiolu

Cheee..., cheee..., cheee....

- uśmiołem siem straśnie....!!!!

Psedawkowała "religiol" .... - DOBRE....!!!!

- musem sem zapamintać to pedzynie....

Myślem, ze cheba ten ich Bug powołoł jom dosiebie i donieba posła...

Aze coluśki miesionc siem niepodmywała, to śmierdzieć łokrutnie musiała, a
Ponbucek smroduw nieznosi, noi ciało nazimi siem zostało...

PS - skoda ino, ze syćkich nasych FRATRUW donieba powołać niechce - spokuj
miałybymy wiecny...

Data: 2010-03-16 10:52:52
Autor: sofu

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości

[...]

Pan Bog woli jednego nawróconego choćby w godzinie smierci grzesznika niźli
tuzin kołtunów w rodzaju Piotra spedzajacych pół życia w kościele. Być może
przez to, że nie lubi smrodu naftaliny pomieszanej z uryną  w swojej
światyni?

sofu

Śmierć z przedawkowania religiolu