Śmierdzące koszulki ;)

Data: 2009-08-20 09:42:14
Autor: Wojtek
Śmierdzące koszulki ;)
Dżejm pisze:
Hej,

Do jazdy na rowerze zazwyczaj używam koszulek "szybkoschnących". Czyli różne odmiany poliestrów itp.
Wydaje mi się, że z wiekiem takie koszulki co raz szybciej łapią brzydki zapach. Po praniu jest ok. Ale wystarczy kilka km i już śmierdzi. W pracy się przebieram i głupio takie coś wieszać sobie na krześle ;).
Znacie może jakieś specjalne płyny do prania / płukania które zmniejszają ten problem ? Zwykłe płyny / proszki nie zapewniają długotrwałej świeżości ;).
A może olać zalecenia prania w 30*C i ustawić na jakieś 60*C ?

Problem dotyczy marnych koszulek. Kupiłem kobicie właśnie w decathlonie, po wypraniu śmierdzi chemią jakąś, podczas użytkowania chemią + potem po czasie...

Ja używam często koszulek kolarskich jak i turystycznych; piorę po każdym wyjeździe/wyjściu. 30stopni i program delikatne, bez żadnych płynów, zwykły proszek... Działa stuprocentowo.

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-08-20 00:52:54
Autor: Inquirer
Śmierdzące koszulki ;)
do zamrazarki na parenascie godzin:)

Data: 2009-08-20 11:25:19
Autor: Dzejm
Smierdzace koszulki ;)
do zamrazarki na parenascie godzin:)

A to zart, czy dziala :) ?

Data: 2009-08-20 10:15:26
Autor: Janek
Smierdzace koszulki ;)
Dzejm <no.spam@no.spam> napisał(a):
> do zamrazarki na parenascie godzin:)

A to zart, czy dziala :) ?

Działa. Tylko zapakuj ją w szczelną folię. Inaczej wymienisz zapach na lodówkowy :P
Minus 22 wybija bakterie. Jednak te bestie po kilku treningach znów wracają... :P Mi ta ciuciubabka się w końcu znudziła i koszulki wymieniłem.

--

Śmierdzące koszulki ;)