Smierdzący leń!

Data: 2015-01-02 12:14:52
Autor: MarkWoydak
Smierdzący leń!
"Inny obraz sytuacji wyłania się z wywiadu, jakiego udzieliła "Naszemu
Dziennikowi" posłanka PIS, Małgorzata Gosiewska. Członkini sejmowej Komisji
Łączności z Polakami za Granicą mocno krytykuje polskie władze.

"
Według posłanki PiS, do Polaków z Donbasu nie dotarła także zapowiadana
pomoc humanitarna. - Oni pytali mnie, co się stało z polską pomocą, gdzie
ona jest. Nie potrafiłam odpowiedzieć - przyznaje Gosiewska."

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/dramat-polakow-w-donbasie-sprzeczne-doniesienia/fcsw6j

Żenada! Na co czeka "członkini"? Może by tak ruszyła dupę i coś zrobiła w
temacie pomocy? Ona biedaczka nic nie wie! Śmierdzący leń potrafiący jedynie
narzekać!

MW

Data: 2015-01-02 14:08:09
Autor: El Comandante
Smierdzący leń!
"MarkWoydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m85uv6$g7d$10news.albasani.net...
[...]

Mafia PO zapierdoliła PO drodze..., ot co...

Data: 2015-01-02 16:53:01
Autor: MarkWoydak
Smierdzący leń!
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m8657p$7si$1speranza.aioe.org...
[...]

Co ty powiesz? To ta Małgorzata Gosiewska (która nie wiem, bo Przemysław wyobracał obie, a te dziś toczą bój o koryta po nim) jest z PO? Wspomniana Małgorzata jedynie gardłuje i nie robi nic, nawet nie wie czy wie.

MW

Smierdzący leń!