Śmierdzący, palony olej

Data: 2010-12-03 07:43:35
Autor: Piotr Klimek
Śmierdzący, palony olej
Dnia (Fri, 03 Dec 2010 00:19:37 +0100) ktos podajacy sie za Tomasz Pyra
wyklawiaturowal co nastepuje:

Mam cały silnik zawalony olejem po wycieku, powycierałem, ale mimo wszystko jest brudne w zakamarkach.
No i ten olej śmierdzi - głównie na kolektorach wydechowych.

Teraz pytanie - myć silnik przy -10C (jak trzeba to potem go wstawię do garażu żeby sobie pochodził)? Czy wyśmierdzi się i przestanie, a z myciem poczekać do wiosny?

Ja mialem zachlapana komore silnika u siebie (jazda bez korka oleju) i tez sie zastanawialem co zrobic. Koniec koncow przejechalem trase okolo 1500km i sie wypalilo. Nic nie smierdzi. Wiec moze poczekaj po prostu.

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2010-12-03 10:14:31
Autor: Pszemol
Śmierdzący, palony olej
"Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message news:slrn.pl.ifh7vk.nu1.usenetpiko.homelinux.net...
[...]

Albo Ci się nos przyzwyczaił i nie czujesz :-) Ja bym jednak umył.
Do tego przyfajczonego oleju będzie się kleił brud i kurz i będzie
miał syf pod maską. Ja lubię tam mieć czysto i świecąco więc myję
komorę silnika raz w roku po zimie bez względu na jakieś wycieki :-)

Data: 2010-12-04 11:22:31
Autor: Piotr Klimek
Śmierdzący, palony olej
Dnia (Fri, 3 Dec 2010 10:14:31 -0600) ktos podajacy sie za Pszemol
[...]

Acha... Czuje flejma na temat mycia komory silnika :)

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2010-12-05 16:36:46
Autor: Pszemol
Śmierdzący, palony olej
"Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message news:slrn.pl.ifk965.nu1.usenetpiko.homelinux.net...
[...]

Nie myją silnika tylko brudasy, flejtuchy i cykory :-)

Data: 2010-12-06 12:23:38
Autor: kamil
Śmierdzący, palony olej

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:idgf2u.bec.0poczta.onet.pl...
[...]

A do tego z zachlapanym jezdza glaby, bo duzo nie trzeba zeby taki olej zapalil sie gdzies na kolekorze wydechowym.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-12-07 00:38:12
Autor: kogutek
¦mierdz±cy, palony olej

A do tego z zachlapanym jezdza glaby, bo duzo nie trzeba zeby taki olej zapalil sie gdzies na kolekorze wydechowym.

Pozdrawiam
Kamil
historia nie zna tego typu przypadków. --

Śmierdzący, palony olej