Śmierdzi po nabiciu klimy ...

Data: 2012-04-24 10:57:07
Autor: PM
Śmierdzi po nabiciu klimy ...

Użytkownik "LOSU" <losu12@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jn5oag$829$1inews.gazeta.pl...
Witam
Co może być przyczyną że jak się włączy klime to śmierdzi jakby spalonym olejem? Klime nabijałem i po nabiciu jest ten objaw. Wcześniej było wszystko ok. Samochód Audi B5 99r
za dużo czynnika
i pali się cóś przy sprzęgle (samo sprzęgło, cewka, pasek napędu)
albo w końcu klima działa chłodzi i ożyły grzyby - czyli nie jest to smród spalenizny.

Data: 2012-04-24 21:06:42
Autor: Marek Dyjor
Śmierdzi po nabiciu klimy ...
PM wrote:
[...]

mnie gnoje tak załatwiili sprzęgło a spitolone sprzęgło mi załatwiło wyjście z ECU. Błąd na ECU uziemił mi Cytrynę i do warsztatu pojechąłem na lawecie.

Śmierdzi po nabiciu klimy ...