Śmiertelna klasowa wycieczka

Data: 2009-05-17 00:15:02
Autor: boukun
Śmiertelna klasowa wycieczka
Mojej znajomej z Lübeck koleżanki syn pojechał na wycieczkę klasową do Turcji i zapił się tam na śmierć. Nauczyciel powiedział do pijącej w hotelu młodzieży, żeby tak nie pili w barze, tylko poszli sobie gdzieś na pokój, no i sobie młodzież poszła i piła, raki niewiadomego pochodzenia. 21 letni Niemiec został znaleziony rano martwy, a 6 osób, w tym jeden polskiego pochodzenia uczeń wylądowali w szpitalu, dwie dziewczyny ledwo udało się uratować.
A więc, nie tylko Polak potrafi:
http://www.bild.de/BILD/news/2009/03/28/alkoholvergiftung/toedliche-klassenfahrt.html

Tödliche Klassenfahrt
Schüler stirbt nach Saufgelage in der Türkei +++ 6 Mitschüler im Krankenhaus +++ Haben sie gepanschten Schnaps getrunken?
Er hatte sich so auf seine Klassenreise gefreut: eine Woche Sonne an der türkischen Riviera. Jetzt ist Rafael (21) tot - nach einem Trinkgelage.

Vergangenen Sonntag flogen elf Lübecker Realschüler (18 - 21 Jahre, machen ihren Abschluss nach) in den Badeort Kemer. Ein Lehrer begleitete die drei Mädchen und acht Jungen. Der stellvertretende Schulleiter Rüdiger Knoll: "Diese Klasse kennen alle Kollegen als vorbildlich. Wir hatten keine Bedenken."

Doch gleich nach der Ankunft im All-inclusive-Hotel "Anatolia Beach" (4 Sterne) floss der Alkohol. Bier, Wodka, Raki - alles kostenlos. Der Hoteldirektor: "Sofort sind die Deutschen unangenehm aufgefallen. Sie haben nicht gewusst, wann genug ist."

Rafael stand bereits vormittags mit Freunden am Tresen. Eine Mitschülerin zu BILD: "Ich habe gesagt, dass sie nicht so viel trinken sollen. Da haben sie mich beschimpft. Am Dienstag sprach der Lehrer ein Alkoholverbot aus."

Rafael und seine Kumpels holten sich heimlich draußen Wodka und Bier. Laut Polizei begannen sie Mittwochvormittag zu trinken. Am Morgen darauf, um 5.35 Uhr, wurde Rafael das letzte Mal lebend gesehen. Als er nicht zum Essen kam, riefen seine Freunde den Hoteldirektor. Der öffnete um 19 Uhr die Tür zu Zimmer 203. Rafael lag in seinem Bett - tot!

Sechs Mitschüler kamen am selben Abend mit Vergiftungen in die Klinik, zwei von ihnen schweben noch immer in Lebensgefahr. Die beiden Jungen liegen in einem künstlichen Koma, werden von Maschinen am Leben gehalten. Auch die anderen vier Schüler befinden sich in einem kritischen Zustand, erklärten die Ärzte des Anadolu Private Hospitals in Antalya.

War der Alkohol gepanscht? Rafaels Vater zu BILD: "Mein Sohn hat sich nicht zu Tode getrunken, er ist vergiftet worden. Der Alkohol muss gepanscht gewesen sein."

Ein Mitschüler traurig: "Wir sind glücklich in die Türkei geflogen und kommen traurig zurück, weil wir einen Freund verloren haben."

Die türkische Staatsanwaltschaft ermittelt. Polizisten wollen die Qualität des Alkohols überprüfen. Die Schüler hatten ihn auf einem Markt in Kemer gekauft.

Wie kann man Komasaufen unter Jugendlichen verhindern?

Data: 2009-05-16 15:30:12
Autor: mwisniewski2008
On 17 Maj, 00:15, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Wiesz co ? Bekon...nie pierdol...
To juz stara historia.
Przeciez stwierdzono, ze mlodziez strula sie alkoholem metylowym,
chociaz podobno pili tylko w barze hotelowym.

Ta nauczka mowi - zeby nie pic od Turka ...

Data: 2009-05-17 00:45:24
Autor: boukun

Użytkownik <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:7cc7200e-b8f2-40fa-9488-7552f78fc536l28g2000vba.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ja tam nic nie wiem, że to był alkohol metylowy. Zona do mnie dzisiaj dzwoniła i powiedziała, żebym wszedł na Bild Hamburg i poczytał, tam stoi, że naszej wspólnej znajomej z Lübeck koleżanki syn na wycieczce w Turcji zapił się na śmierć, dwóch było w komie i 4 też w stanie ciężkim.

Ja w Erlenbach piłem u Turka w dwóch knajpach, Ankarze i Jaman i żyję, a i bardzo dobrze tam zawsze pojadłem. A piłem wszystko, raki, ouzo, metaxe, Balantainsa, Johny Walkera, Jägermeistera, itp. i piwo

boukun

Data: 2009-05-16 16:16:46
Autor: mwisniewski2008
On 17 Maj, 00:45, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:7cc7200e-b8f2-40fa-9488-7552f78fc536l28g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

bardzo dobrze tam zawsze pojadłem. A piłem wszystko, raki, ouzo, metaxe,
Balantainsa, Johny Walkera, Jägermeistera, itp. i piwo

boukun- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Nie trafiles na prawdziwego Turka.

Data: 2009-05-17 01:56:50
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
mwisniewski2008@googlemail.com wrote:

Nie trafiles na prawdziwego Turka.

Nie mów? Bekon w Turcji pił u Żyda? ;)

PS Tnijcie komentarze.
--
Pit

Data: 2009-05-16 22:21:43
Autor: Andrzej Kokakolski
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
[...]

Czy to aby nie sa dzieci wychowywane przez samotnych ojcow?

AK

Data: 2009-05-17 00:31:06
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gune9n$ru7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Raczej wychowywane przy pomocy zasiłku rodzinnego (Kindergeldu). Są komentarze, że winą jest Kindergeld odkładany do kasy rodzinnej i przeznaczony dla dziecka (154 euro miesięcznie):

atheist schrieb: 18.04.2009

es gibt zwei möglichkeiten:
1. überprüfung des kindergeldes vom erziehungsberechtigten(in der regel wird nähmlich
das geld in die familienkasse eingebracht und verwertet)würde dies gekürzt werden, täte
es ziehmlich...

onas1266 schrieb: 18.04.2009

@atheist
das mit dem kindergeld geht schonmal überhaupt nicht. auch wenn es in der familienkasse landet - was nicht im sinne des erfinders ist, aber auch nicht illegal - kann man es nicht wegen mangelnder aufsichtspfl...

boukun

Data: 2009-05-17 00:20:06
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gune18$qeu$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Pardon, o 19 znależli 21-letniego Rafaela martwego w pokoju, dzień wcześniej do upadłego pili a rano go jeszcze widziano żywego.

boukun

Data: 2009-05-17 09:06:35
Autor: CYC
Śmiertelna klasowa wycieczka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości

.................<
[...]

Zwracam uwage na to , ze Polacy zgodnie z najnowszymi badaniami stosownych europejskich struktur , naleza do najmniej pijacych w Europie spoleczenstw !!!!. Znajdujemy sie na drugim od konca miejsca w spozyciu alkoholu na mieszkanca !.
Nie dorabiajmy sobie niepotrzebnie nosa zwlaszcza tam , gdzie go byc nie moze !!.
Wizja Polaka pijaka i nieroba juz dawno poszedl w zapomnieie i czas skonczyc z odgrzebywaniem starych  i nieprawdziwych stereotypow !.
Poki co to na grupie tylko Tzva Adonai wyraza sie o Polakach pogardliwie co z racji pochodzenia wydaje sie byc naturalnym zjawiskiem , chcesz wpisac sie w ten tembr ?.

cyc

Data: 2009-05-17 09:50:11
Autor: boukun

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:guod2j$tjh$1news.onet.pl...

[...]

Bo pijemy wynalazki własnej roboty i akcyza tego nie ujmuje. Polacy piją teraz nalewki za 5 zł, (także masowo młodzież szkolna i to małoletnia) a tego też w statystyki nie wliczają.

boukun

Data: 2009-05-17 21:33:39
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

Bo pijemy wynalazki własnej roboty i akcyza tego nie ujmuje. Polacy piją
teraz nalewki za 5 zł, (także masowo młodzież szkolna i to małoletnia) a
tego też w statystyki nie wliczają.

boukun

W statystykach jest ilość na mieszkańca, czyli statystycznie nawet dzieci
piją. Nalewki też są wliczane do statystyki. Wynalazki własnej roboty coraz
mniej ludzi potrafi robić i są nieopłacalne, ale jest za to dużo alkoholu z
przemytu od naszych wschodnich sąsiadów.

Ludzie teraz pija mniej, bo nie da się już tak jak kiedyś pic w pracy, nie
da się też przyjść i pracować na kacu, bo pracodawcy nie potrzebują mieć
kłopotu z wypadkami przy pracy, czy ze zniszczonym sprzętem.

Po staremu, czyli codziennie piją tylko bokunowaci, no i niestety młodzież.
--
Pit

Data: 2009-05-17 21:48:18
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:gupois$irl$1news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

W jakiej pracy mają pić? A po drugie mało to w mediach mówią, że lekarz, lekarka przyjmowali po pijaku, pogotowie po pijaku, drużnik nie opuścił szlabanów, policjant jecha po pijaku i zrobił wypadek. Jak pili w robocie, tak piją jeszcze gorzej i nie tylko z czajnika. Po trzecie, mamy 4 mln bezrobotnych, a ci piją nie w pracy, tylko jak sprzedają lub zbierają złom.

boukun

Śmiertelna klasowa wycieczka