Śmiertelny wypadek na Hańczy, TMX

Data: 2010-11-07 20:10:52
Autor: WiesiekUMPC
Śmiertelny wypadek na Hańczy, TMX

"klubu Leviathan Divers.
Marcin Szcześniak (29 l.) i Wojtek Laskowski (34 l .) "

Wrzuciłem te hasła w Google i ..... nic!

Czy aby ten wypadek to nie .... fikcja literacka?
Wiesiek

Data: 2010-11-07 21:14:26
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "WiesiekUMPC" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ib6tjt$a23$1node1.news.atman.pl...

"klubu Leviathan Divers.
Marcin Szcześniak (29 l.) i Wojtek Laskowski (34 l .) "

Wrzuciłem te hasła w Google i ..... nic!

Czy aby ten wypadek to nie .... fikcja literacka?
Wiesiek

Tom Clancy w latach 90 opisał jak terroryści przejęli samolot pasażerski pełnen paliwa i uderzyli w budynek kongresu podczas obrad zabijając kilkaset osób. Opisał też, jak słabe są procedury kontroli na lotniskach dla lotów wewnątrz USA.

Też powiesz, że to fikcja literacka?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-08 08:51:08
Autor: Wiesiek

--

Tak to BYŁA fikcja literacka.
Dopóki tego wypadku nie potwierdzą inne wiarygodne źródła (ta grupa nie jest wiarygodna)to trzeba hiobową wiadomość DuchaLeszka traktować jako fikcję.

Wiesiek

Data: 2010-11-08 09:42:22
Autor: 666
Śmiertelny wypadek na Hanczy, TMX
To oczywiste po pierwszych dwóch postach.

-- -- -

Data: 2010-11-08 10:58:02
Autor: nuroslaw
[...]

dziwne czasy, nie ma Cię w sieci = nie żyjesz ........

A że fikcja? Cóż nie ma nawet kto ich wyciągnał. Straż? Policja, koledzy? tylko DuchLeszka.

pozdr.

--

Śmiertelny wypadek na Hańczy, TMX