Śmiertelny wypadek w Marsa Alam - link do forum Dive Trek

Data: 2010-11-14 17:03:09
Autor: Wiesiek
Śmiertelny wypadek w Marsa Alam - link do forum Dive Trek
A jak sie nazywa TA baza? Bo jeszcze nie byłem w Marsa Alam i nie chciałbym trafić na tych "egipskich profesjonalistów"
Wiesiek

Data: 2010-11-14 10:54:36
Autor: Pszemol
"Wiesiek" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> wrote in message news:ibp181$9o4$1node1.news.atman.pl...
A jak sie nazywa TA baza? Bo jeszcze nie byłem w Marsa Alam
i nie chciałbym trafić na tych "egipskich profesjonalistów"

Obawiam się, że to nie baza jest winna tylko konkretni ludzie.

Data: 2010-11-14 18:23:29
Autor: Wiesiek

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ibof5c.6kc.0poczta.onet.pl...
[...]

To baza (właściciel) wyznacza standardy i ichnia filozofia życia - jakoś to będzie, wszystko jest w ręku .......

Wiesiek

Data: 2010-11-14 15:00:52
Autor: Pszemol
"Wiesiek" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> wrote in message news:ibp5uk$amn$1node1.news.atman.pl...

[...]

I właśnie na wyznaczaniu standardów czy egzekwowaniu ich
odpowiedzialność się kończy. Standardy mogą być fajne, ale
co z tego że konkretni ludzie mają je w dnpie? Ja nurkowalem z bardzo dobra, reputowana baza na wyspie Maui
i nie zabezpieczylo mnie to przed klopotami na 167 stopach
bo jakis divemaster mial w nosie standardy. Co z tego ze
za 6 miesiecy wylecial z bazy skoro w miedzy czasie mogl
zabic lub po prostu zgubic sporo nurkow? Odpowiada czlowiek
ktory przewodniczy grupie pod woda - dla mnie to jest jasne.

Data: 2010-11-15 15:33:52
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ibotj4.2ac.0poczta.onet.pl...
Ja nurkowalem z bardzo dobra, reputowana baza na wyspie Maui
i nie zabezpieczylo mnie to przed klopotami na 167 stopach
bo jakis divemaster mial w nosie standardy. Co z tego ze

Generalnie to nie powinno Cię być na 167 stopach z tym divemajstrem.
Jaka mieszkanka?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-15 08:54:38
Autor: Pszemol
"Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message news:4ce14513$0$22794$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wszyscy wiemy, że nie powinno mnie tam być na tej głębokości.
Uprawnienia OWD PADI kończą się na 60 stopach.
Cieszę się, że w miarę szybko się połapałem co jest dla mnie
ważniejsze: moje własne zdrowie a nie rozkaz nieodłączania się
od grupy i nie podążanie za przewodnikiem/divemasterem.

Mieszanka?? To było zwykłe powietrze do nurkowania rekreacyjnego.
Pojedyncza butla. Nawet bez zabezpieczenia z drugą butlą wiszącą
z łodzi bo przecież nikt się tak głębokiego nurkowania nie spodziewał
ani nie planował. Głupota do kwadratu - mogło skończyć się tragicznie.
Rzecz działa się na Hawajach - przeczytaj szczegółowy opis obok.

Najśmieszniejsze jest to, że w hotelu wydrukowałem sobie profil
z tego nurka z komputera i zaniosłem do bazy aby mi podbili
pieczątkę na pamiątkę :-) Tak że gdybym chciał ich sądzić za jakieś
szkody to mam dowód na papierze że mnie, zielonego, na taką
głębokość zaprowadzili... :-))) Tak że mój rekord życiowy mam już
załatwiony - teraz już mogę sobie pływać dla przyjemności :-)))

Data: 2010-11-15 15:14:17
Autor: Karol Kopec
W dniu 2010-11-14 17:03, Wiesiek pisze:
A jak sie nazywa TA baza? Bo jeszcze nie byłem w Marsa Alam i nie chciałbym
trafić na tych "egipskich profesjonalistów"
Wiesiek

Hej.

W tym okresie byłem w Marsa.
Polecam Ci Juniora (Avalon)

Jako, że baz nurkowych w Marsa policzysz na palcach jednej ręki więc resztę sobie sam dopowiedz.

Wiesiu, nie zastanawia Cie fakt, że uczestnicy owego nurkowania nie chcą sami zdradzić w jakiej bazie byli ?

pozdrawiam Karol

Data: 2010-11-15 21:12:17
Autor: Wiesiek

Użytkownik "Karol Kopec" <k.kopecANTYSPAM@poligrafia.com> napisał w wiadomości news:ibrfc7$k2t$1sunflower.man.poznan.pl...
[...]

Na forum dyskusyjnym jest rzucona sugestia odnośnie bazy która organizowała to nurkowanie.

Czy znajdzie sie ktoś kto kategorycznie zaprzeczy tej sugestii ????!!!!!

Czekam

Wiesiek

Data: 2010-11-15 13:22:07
Autor: vaga
Śmiertelny wypadek w Marsa Alam - link do forum Dive Trek

> Wiesiu, nie zastanawia Cie fakt, e uczestnicy owego nurkowania nie chc
> sami zdradzi w jakiej bazie byli ?

Bardzo to wszystko tajemniczo i podejrzanie wyglada. Polgebkiem rzuca
sie hasla o jakichs szantazykach, interwencjach kogos z rzadu by
wycofac informacje. Skad ten organizator i baza? Z NSDAP czy z
Mosadu ???????

Śmiertelny wypadek w Marsa Alam - link do forum Dive Trek