[waw] Smieszka przy Placu Politechniki

Data: 2011-05-17 22:06:08
Autor: Ryszard Mikke
[waw] Smieszka przy Placu Politechniki
W ramach remontu torowiska (!) po południowej stronie Placu Politechniki pojawiła się śmieszka. Na razie podkład leży, więc nie wiem, co tam położą...

rmikke

Data: 2011-05-18 06:14:13
Autor: Ryszard Mikke
Ryszard Mikke <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
W ramach remontu torowiska (!) po południowej stronie Placu Politechniki pojawiła się śmieszka. Na razie podkład leży, więc nie wiem, co tam położą...

I pod Stadionem przy zjezdzie od Ronda na Wal tez widac przyszla smieszke.

rmikke

Data: 2011-05-18 07:06:39
Autor: Kosu
On 2011-05-18 00:06, Ryszard Mikke wrote:
W ramach remontu torowiska (!) po południowej stronie Placu Politechniki
pojawiła się śmieszka. Na razie podkład leży, więc nie wiem, co tam położą...

Ciekawe skąd i dokąd ona ma iść. W stronę Ochoty nie ma gdzie, więc pewnie skończy się przy PW. A drugi koniec? Miejsce jest tylko przy Polnej, więc mogłaby się łączyć z nieistniejącymi przejazdami przez Rondo Jazdy Polskiej (tymi wzdłuż największego szlaku rowerowego w mieście :])

Zresztą w ogóle nie bardzo rozumiem, po co pakować ścieżkę w takim miejscu. Chodniki wąskie, ludzi chodzi dużo. Za to ulice prawie puste...

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-05-18 06:14:59
Autor: Ryszard Mikke
Kosu <665@epf.pl> napisał(a):
On 2011-05-18 00:06, Ryszard Mikke wrote:
> [...]

Zresztą w ogóle nie bardzo rozumiem, po co pakować ścieżkę w takim miejscu. Chodniki wąskie, ludzi chodzi dużo. Za to ulice prawie puste...

Wyglada na zaplanowana wzdluz Nowowiejskiej...

rmikke

Data: 2011-05-21 23:32:02
Autor: Krzysztof Olszak
W dniu 2011-05-18 07:06, Kosu pisze:

Ciekawe skąd i dokąd ona ma iść.

Od Noakowskiego i będzie się urywać przed Waryńskiego.
Tu jest więcej:
http://inwestmapa.um.warszawa.pl/index.php?action=objazd&id=398

Krzysztof

Data: 2011-05-18 08:30:05
Autor: mocniak
W dniu 2011-05-18 00:06, Ryszard Mikke pisze:
W ramach remontu torowiska (!) po południowej stronie Placu Politechniki
pojawiła się śmieszka. Na razie podkład leży, więc nie wiem, co tam położą...

Co wy, internetu nie macie? :P

http://www.zm.org.pl/?a=nowowiejska-102

--
Mocniak

Data: 2011-05-18 06:46:55
Autor: Ryszard Mikke
mocniak <mocniak@tlen.pl> napisał(a):
> [...]
> pojawiła się śmieszka. Na razie podkład leży, więc nie wiem, co tam położą...

Niby mamy, ale jakoś nie rzuca się w oczy podczas jazdy rowerem...

rmikke

Data: 2011-05-21 23:29:45
Autor: Krzysztof Olszak
[...]

Planowany jest asfalt.

Krzysztof

Data: 2011-05-22 18:01:17
Autor: Titus Atomicus
[waw] Smieszka przy Placu Politechniki
In article <ir9as9$rqv$1@inews.gazeta.pl>,
 Krzysztof Olszak <oelka_AAA@koelj.pl> wrote:

> [...]
> pojawiła się śmieszka. Na razie podkład leży, więc nie wiem, co tam > położą...

Asfalt asfaltem, ale co jest pod spodem.
I czy to jst jakas polska technologia (znaczy do luftu, podobnie jak jezdnia dla samochodow), czy robia tak jak w zagranicznych krajach?

TA

Data: 2011-05-23 08:36:09
Autor: Ryszard Mikke
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
> [...]

I czy to jst jakas polska technologia (znaczy do luftu, podobnie jak jezdnia dla samochodow), czy robia tak jak w zagranicznych krajach?

Jakis drobniutki zwirek widzialem (i nie bylem po muchomorku).

rmikke

Data: 2011-05-23 15:48:55
Autor: Titus Atomicus
[waw] Smieszka przy Placu Politechniki
In article <ird69p$ek5$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > In article <ir9as9$rqv$1@inews.gazeta.pl>,
> I czy to jst jakas polska technologia (znaczy do luftu, podobnie jak > jezdnia dla samochodow), czy robia tak jak w zagranicznych krajach?

Jakis drobniutki zwirek widzialem (i nie bylem po muchomorku).

Ja tez to widzialem.
Ale ciekawe co pod zwirkiem.
Zauwazylem ze pod asfaltem w Warszawie sa z reguly kocie lby.

TA

Data: 2011-05-23 14:17:21
Autor: Ryszard Mikke
> [...]

> Ja tez to widzialem.
Ale ciekawe co pod zwirkiem.
Zauwazylem ze pod asfaltem w Warszawie sa z reguly kocie lby.

Jak nie wylali asfaltu prosto na kocie lby, to juz niezle.
Prawdopodobnie - z braku kocich lbow w tym miejscu akurat.
Ciekawostka - pod Stadionem w podkladzie jest, tak na oko, piach.
I nie wiem - dosypia jeszcze zwirek, czy kostke poloza?

rmikke

--

[waw] Smieszka przy Placu Politechniki