[waw] Smieszka przy Placu Politechniki

Data: 2011-05-18 07:06:39
Autor: Kosu
[waw] Smieszka przy Placu Politechniki
On 2011-05-18 00:06, Ryszard Mikke wrote:
W ramach remontu torowiska (!) po południowej stronie Placu Politechniki
pojawiła się śmieszka. Na razie podkład leży, więc nie wiem, co tam położą...

Ciekawe skąd i dokąd ona ma iść. W stronę Ochoty nie ma gdzie, więc pewnie skończy się przy PW. A drugi koniec? Miejsce jest tylko przy Polnej, więc mogłaby się łączyć z nieistniejącymi przejazdami przez Rondo Jazdy Polskiej (tymi wzdłuż największego szlaku rowerowego w mieście :])

Zresztą w ogóle nie bardzo rozumiem, po co pakować ścieżkę w takim miejscu. Chodniki wąskie, ludzi chodzi dużo. Za to ulice prawie puste...

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-05-18 06:14:59
Autor: Ryszard Mikke
Kosu <665@epf.pl> napisał(a):
On 2011-05-18 00:06, Ryszard Mikke wrote:
> [...]

Zresztą w ogóle nie bardzo rozumiem, po co pakować ścieżkę w takim miejscu. Chodniki wąskie, ludzi chodzi dużo. Za to ulice prawie puste...

Wyglada na zaplanowana wzdluz Nowowiejskiej...

rmikke

Data: 2011-05-21 23:32:02
Autor: Krzysztof Olszak
W dniu 2011-05-18 07:06, Kosu pisze:

Ciekawe skąd i dokąd ona ma iść.

Od Noakowskiego i będzie się urywać przed Waryńskiego.
Tu jest więcej:
http://inwestmapa.um.warszawa.pl/index.php?action=objazd&id=398

Krzysztof

[waw] Smieszka przy Placu Politechniki