[waw] Smieszka przy Placu Politechniki

Data: 2011-05-18 08:30:05
Autor: mocniak
[waw] Smieszka przy Placu Politechniki
W dniu 2011-05-18 00:06, Ryszard Mikke pisze:
W ramach remontu torowiska (!) po południowej stronie Placu Politechniki
pojawiła się śmieszka. Na razie podkład leży, więc nie wiem, co tam położą...

Co wy, internetu nie macie? :P

http://www.zm.org.pl/?a=nowowiejska-102

--
Mocniak

Data: 2011-05-18 06:46:55
Autor: Ryszard Mikke
mocniak <mocniak@tlen.pl> napisał(a):
> [...]
> pojawiła się śmieszka. Na razie podkład leży, więc nie wiem, co tam położą...

Niby mamy, ale jakoś nie rzuca się w oczy podczas jazdy rowerem...

rmikke

--

[waw] Smieszka przy Placu Politechniki