Smieszna funkcjonalnosc szystematycznego oszczedzania w mBanku

Data: 2015-06-22 19:56:10
Autor: MK
Smieszna funkcjonalnosc szystematycznego oszczedzania w mBanku
Nie korzystalem z mSavera od kiery przestali dawac 7%, ale rachunek sobie istnieje z jakimis drobnymi. Eksplorujac serwis mBanku wyskoczyla mi informacja, ze w ciagu m-ca moglbym zaoszczedzic prawie 2 sertki. Poniewaz 99% moich transakcji jest z KK wydawalo mi sie dziwne, ze az tyle da sie zaoszczedzic, ale nie zaglebiajac sie w regulamin uruchomilek oszczedzania koncowek przjmujac, ze skoro tyle ma sie nazbierac z koncowek to beda mi zaokraglac kazda transakcje karta. Hehe... i faktycznie kazda transakcja z KK pociaga za soba obciazenie rachunku oszczednosciowego kwota, ktora niby ma zaokraglic transakcje do 10 PLN.
Wydae mi sie to troche nielogiczne, bo skoro jest obciazane eKonto to zaokraglenie powinno dotyzyc transakcji splaty KK, a jesli ma byc zaokraglana kazda transakcja wykonana KK to obciazany powinien byc rachunek KK. Geleralnie poplatanie z pomieszaniem. Z systematycznym oszczedzaniem w tej sposob juz sie pozegnalem... :).
Moja ocena tej uslugi w okolicach 0.

Pozdrawiam
MK

Smieszna funkcjonalnosc szystematycznego oszczedzania w mBanku