Śmieszny filmik

Data: 2010-01-01 13:04:17
Autor: Skipper
Śmieszny filmik
Nie wiem czy było, jak tak to sorki za dublowanie.
http://www.joemonster.org/filmy/21490/Trudny_zjazd_z_wyciagu

Data: 2010-01-02 00:25:39
Autor: J.F.
Œmieszny filmik
On Fri, 1 Jan 2010 13:04:17 -0800 (PST),  Skipper wrote:
Nie wiem czy było, jak tak to sorki za dublowanie.
http://www.joemonster.org/filmy/21490/Trudny_zjazd_z_wyciagu

O w ... Szkolka jakas, pelne oblodzenie czy co ? U nas jakos ani takiej masowki, ani obsluga nie wybiega, ani nawet
krzeselkiem sie nie obrywa ..

J.

Data: 2010-01-02 11:24:49
Autor: Bartosz Bogucki
Śmieszny filmik
rewelacja

no dawno tak się nie naśmialiśmy z moją żoncią :o)

--
SC GD 164 W
pozdr bq

Data: 2010-01-02 11:57:59
Autor: AL
Śmieszny filmik
Bartosz Bogucki pisze:
rewelacja

no dawno tak się nie naśmialiśmy z moją żoncią :o)

moja zona tez sie smiala - bo pamieta jak pare lat temu miala podobny klopot :)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-01-03 14:21:16
Autor: ADAM
Śmieszny filmik
Nie wiem czy było, jak tak to sorki za dublowanie.
http://www.joemonster.org/filmy/21490/Trudny_zjazd_z_wyciagu

Dobre, dobre. Z tego co widac na filmie to ten zjazd nie byl jakos specjalnie trudny, szacun dla obslugi, goscie sie uwijali jak w ukropie :D

--
Adam
Freebord snowboard the streets

Śmieszny filmik