Śmieszy cię wyjazd Andrzeja Dudy do Etiopii?

Data: 2017-05-08 15:02:01
Autor: z
Śmieszy cię wyjazd Andrzeja Dudy do Etiopii?
http://wiadomosci.wp.pl/smieszy-cie-wyjazd-andrzeja-dudy-do-etiopii-prezydent-nie-zasluzyl-na-kpiny-6120385108113025a

"Etiopia to jeden z najbardziej żyznych regionów świata. 30 lat po wielkiej klęsce głodu, w kraju kwitnie rolnictwo. I to właśnie z rolnictwem są związane polskie inwestycje. Firma Ursus od 2013 roku montuje tam traktory, które sprzedaje na lokalnym rynku. Fabrykę otwierał Lech Wałęsa, ale wówczas w prawicowych mediach można było natknąć się na kpiny, a nie na pochwały. A w ciągu ostatnich czterech lat firma zrealizowała umowy o wartości ok. 110 mln dol. Ale polskie inwestycje w Etiopii to też nowe technologie: od 2013 roku na tamtejszym rynku działa Asseco, niedawno firma podpisała kolejny kontrakt z rządową agencją."

To jak będzie? Gimbaza przebrnie przez pierwszy akapit ;-)

Data: 2017-05-08 15:28:34
Autor: prezydent San Escobar
Śmieszy cię wyjazd Andrzeja Dudy do Etiopii?
Etiopia najważniejszym partnerem gospodarczym Polski :DDD
Mierzymy coraz wyżej!! :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 17:33:38
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Śmieszy cię wyjazd Andrzeja Dudy do Etiopii?
(dżołk do myślenia)
ale za żadne skarby nie rezygnują z finansowego mega-wsparcia liderów popis/eu...

Data: 2017-05-08 18:29:41
Autor: silvio balconetti
Am 08.05.2017 um 15:28 schrieb prezydent San Escobar:
Etiopia najważniejszym partnerem gospodarczym Polski :DDD
Mierzymy coraz wyżej!! :DDDD

Bylo to dosc dawno, wiec pamietam to jak przez mgle. Z rodzicami w Rumunii, radio nadawalo w paru jezykach jak to "Geniusz Karpat itd." przyjmuje co dzien a to prezydenta Gabonu, a to krola Swazilandu, a to delegacje parlamentu Bhutanu, aby nastepnie udac sie z oficjalna wizyta do Republiki Srodkowoafrykanskiej i Wybrzeza Kosci Sloniowej. A jak Nixon go zwizytowal, to pociagi zatrzymywali i ludzi kontrolowali. Piekne kolorowe portrety usmiechnietego conducatora zdobily ulice! Those were the times my friend!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-05-09 14:57:28
Autor: Jakub A. Krzewicki

https://youtu.be/lSJ-oG_AxMQ

Data: 2017-05-08 19:20:04
Autor: z
W dniu 2017-05-08 o 15:28, prezydent San Escobar pisze:
Etiopia najważniejszym partnerem gospodarczym Polski :DDD
Mierzymy coraz wyżej!! :DDDD

Nie pajacuj tylko przypomnij sobie kto przecinał wstęgę (Wałęsa) a właśnie pezzeellee się chwalą że to dzięki nim i ich wspaniałej pracy przez ostatnie dwie kadencje. :-)

Data: 2017-05-08 19:21:27
Autor: z
Śmieszy cię wyjazd Andrzeja Dudy do Etiopii?
W dniu 2017-05-08 o 15:28, prezydent San Escobar pisze:
Etiopia najważniejszym partnerem gospodarczym Polski :DDD
Mierzymy coraz wyżej!! :DDDD

Przyznaj się że nawet cytatu nie zrozumiałeś.
Gimbaza ogarnia tylko tytuły i obrazki ;-)

Data: 2017-05-08 20:11:27
Autor: prezydent San Escobar
z <z@z.pl> napisał(-a):

> [...]
> Mierzymy coraz wyżej!! :DDDD

Przyznaj się że nawet cytatu nie zrozumiałeś.
Gimbaza ogarnia tylko tytuły i obrazki ;-)

Przecież piszę, że sukces :DDD.
Być może nawet większy niż milionowe (miliardowe?) dopłaty dla Merola i Toyoty,
by tylko zechciały cokolwiek u nas zbudować :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-09 14:21:35
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:59106c47$0$5163$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co będziemy im sprzedawać? No bo kupować chyba nie? Strzeliłes sobie w kolano! ;-)))

CL

Data: 2017-05-09 20:54:56
Autor: z
W dniu 2017-05-09 o 14:21, Ciemny Lud pisze:
Co będziemy im sprzedawać? No bo kupować chyba nie? Strzeliłes sobie w
kolano! ;-)))

Kolejny analfabeta co telewizji nie ogląda :-)

Data: 2017-05-10 10:33:44
Autor: prezydent San Escobar
z <z@z.pl> napisał(-a):

W dniu 2017-05-09 o 14:21, Ciemny Lud pisze:
> Co będziemy im sprzedawać? No bo kupować chyba nie? Strzeliłes sobie w
> kolano! ;-)))

Kolejny analfabeta co telewizji nie ogląda :-)

Oglądamy i pamiętamy, że fabrykę otwierał w 2013 Lech Wałęsa :DDD
Trochę się Adrian ogrzał przy jego świetle :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-10 17:18:13
Autor: Ciemny Lud

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5912107f$0$663$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2017-05-09 o 14:21, Ciemny Lud pisze:
Co będziemy im sprzedawać? No bo kupować chyba nie? Strzeliłes sobie w
kolano! ;-)))

Kolejny analfabeta co telewizji nie ogląda :-)

Analfabetów to masz w rodzinie. Nie oglądam TV Trwam, taki mam kaprys, a co zmusisz mnie? Odpowiedz o wszystkowiedzący: pojechał tam kupować czy sprzedawać? ;-)))

CL

Data: 2017-05-11 08:53:07
Autor: Pajdak
[...]

Jeżeli piach na pustyni to kwiaty to faktycznie kwitnie tam rolnictwo ;-))).
A.Duda nie pojechał tam by opchnąć Etiopczykom egipskie kartofle tylko
jęczęć o poparcie bo wynik 27:1 nie jest już zwycięstwem.

--
Lpeudruk

Śmieszy cię wyjazd Andrzeja Dudy do Etiopii?