Smieszy mnie !!

Data: 2010-06-07 14:34:33
Autor: awe
Smieszy mnie !!
JK zostanie prezydentem a w przyszlych wyborach wygra PiS i zebyscie cycu sie posrali to tak bedzie koniec i kropka
awe

Data: 2010-06-07 16:24:40
Autor: zażółcony
Smieszy mnie !!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huioqo$2a5$1news.onet.pl...
JK zostanie prezydentem a w przyszlych wyborach wygra PiS i zebyscie cycu sie posrali to tak bedzie koniec i kropka

Słupki wyciąga w górę ten, kto się lepiej ustawia zgodnie z nurtem powodzi.
Pierwsza fala powodziowa była łatwa do rozegrania pod hasłem
cięzkiej pracy i organizacji, które dają efekt w postaci zwycięstwa
z żywiołem. Wygrywały hasła pracy.

Każda następna powoduje coraz bardziej widoczną porażkę człowieka
i budzi nastroje populistyczne. Wygrywają hasła pretensji i 'jest źle'.

Szanse JK rosną. Anioł Klęski spoglądający na ludzi triumflnie z góry
i wskazujący mieczem, kto jest winny. Rola wręcz dla niego spasowana.

Data: 2010-06-07 18:49:40
Autor: Anatol
Smieszy mnie !!

Użytkownik "zażółcony" <zipas@op.pl> napisał w wiadomości news:huivf9$ng3$1news.onet.pl...

Szanse JK rosną. Anioł Klęski spoglądający na ludzi triumflnie z góry
i wskazujący mieczem, kto jest winny. Rola wręcz dla niego spasowana.

Dla PiS im gorzej tym lepiej i już tylko w katastrofie kraju widzi swoją szansę na przejęcie władzy. Mimo wszystko jak ludzie muszą nienawidzieć Kaczyńskiego i PiS skoro po 3 latach rządzenia PO, pomimo globalnego kryzysu finansowego największego od II WW, zimy stulecia i opadów oraz stanów Wisły nie notowanych od 150 lat poparcie PO nie spadło od dnia wyborów do Sejmu.

Anatol

Data: 2010-06-07 20:30:34
Autor: awe
Smieszy mnie !!

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:huj7v9$s00$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
ja na twoim miejscu nie bylbym wcale taki pewny tego poparcia. wybory do parlamentu zostaly olane bo nic nie zmienialy w zyciu mln polakow. bylo to tylko robieniem dobrze paru poslom ktorzy mieli dostac wysokie europejskie pensje.
w kolejnych wyborach bedzie inaczej...
A co do tej nienawisci - to mow za siebie. Mln Polakow kocha Kaczynskich i PiS. Wy za Donkiem i Bronkiem czy PO stanelibyscie bo jestescie przeciw PiS. Oficjalnie jest 37% poparcia dla JK...Oficjalnie:-))) a Faktycznie?
awe

Data: 2010-06-08 10:28:34
Autor: zażółcony
Smieszy mnie !!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hujdm7$6r4$1news.onet.pl...

ja na twoim miejscu nie bylbym wcale taki pewny tego poparcia. wybory do parlamentu zostaly olane bo nic nie zmienialy w zyciu mln polakow. bylo to
.... bo to jak w kabarecie ...
"Obywatelu, zrób sobie dobrze sam"
.... a Ty mu władzo nie przeszkadaj ...
I tu można mieć pretensje  - że ciągle za dużo przeszkadza. Podatkami
i własnymi pomysłami na biznes. Ale przetrwamy ...

Oficjalnie jest 37% poparcia dla JK...Oficjalnie:-))) a Faktycznie?

A faktycznie, to jest tak, jak w grze internetowej "plemiona".
Własnie przeszedłem z jednego plemienia do innego.
Pierwsze plemię młode i z bardzo młodych ludzi się składające.
Wielu jeszcze przed wiekiem wyborczym. Narwańcy, pełni idei,
waleczni ale głupi. Jak w Panu Tadeuszu.
Drugie plemię - jedno z najstarszych i najsilniejszych na świecie.
Silna organizacja.

W obu plemionach oczywiście na forum, w karczmie, temat 'Wybory'
a w nich ankieta (można tworzyć własne, anonimowe ankiety).

W pierwszym plemieniu JK wygrywał bardzo mocno. Byłem trochę
przerażony.

W drugim plemieniu - jak w sondażach. Kormoran powyżej
40%, JK w okolicach 30%.

Wnioski sami sobie wyciągajcie.

Data: 2010-06-10 01:36:56
Autor: awe
Smieszy mnie !!

Użytkownik "zażółcony" <zipas@op.pl> napisał w wiadomości news:hukuvj$s8d$1news.onet.pl...

[...]

nie ma sensu wnioskowac JK wygra wybory bo taki jest trend
awe

Smieszy mnie !!