Śmieszy, tumani, przestrasza

Data: 2010-01-26 09:45:50
Autor: cirrus
Śmieszy, tumani, przestrasza
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hjm7si$i8l$1atlantis.news.neostrada.pl...
Komisja jest cały czas ta sama, za to "Zbycho" zmienił się nie do
poznania.
Nie tylko wymalował się jak ściana, dzięki czemu przez grubą warstwę
kosmetyków nie przedostaje się nawet jedna kropelka potu, ale przede
wszystkim - gromi, oskarża, śmieszy, tumani, przestrasza, no i
oczywiście - użala się, niczym żydowska pielęgniarka z anegdoty Kisiela.
Pielęgniarka polska rano rzeczowo opowiada lekarzowi, jak pacjenci
spędzili noc i jak się czują, podczas gdy żydowska rozpoczyna
sprawozdanie od egzaltowanego "panie doktorze, co ja przeżyłam!"
Więcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1206

Sam się wymalował, czy tak jak Kępę i Wassermana wymalowali go telewizyjni styliści?

--
stevep

Data: 2010-01-26 09:59:33
Autor: abc
Śmieszy, tumani, przestrasza
Sam się wymalował, czy tak jak Kępę i Wassermana wymalowali go telewizyjni
styliści?

Tego nie wiem. Ostatnim politykiem, który w dobie telewizji nie dał się
wymalować był Nixon i dlatego przegrał z wizerunkiem Kennedy'ego.  Motloch
woli wizerunek od czowieka i klamstwo od prawdy.

Śmieszy, tumani, przestrasza