Śmigus-dyngus

Data: 2018-04-11 09:52:51
Autor: radekp@konto.pl
Śmigus-dyngus
Mon, 9 Apr 2018 06:11:13 -0700 (PDT), w
<9dcaea07-baeb-479c-aba8-e18ce4193e74@googlegroups.com>,
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a):

https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao

Nie mogę tych filmów oglądać -- do połowy miałem wrażenie, że filmujący chcą
mnie przekonać o obniżaniu swojego IQ przez montaż kamery :)

Data: 2018-04-11 11:47:18
Autor: J.F.
Śmigus-dyngus
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6lfrcdleo9hr4vbqf3tgvcs3177j5fae3c@4ax.com...
https://www.youtube.com/watch?v=P_K_b2884Ao

Nie mogę tych filmów oglądać -- do połowy miałem wrażenie, że filmujący chcą
mnie przekonać o obniżaniu swojego IQ przez montaż kamery :)

Nie rozumiem  - widac, wiec chyba dobrze zamontowana ?

Za to pare razy mnie zoom zdziwil - montaz dla YT, czy sa juz kamery z automatycznym ?

J.

Data: 2018-04-11 13:09:17
Autor: radekp@konto.pl
Śmigus-dyngus
Wed, 11 Apr 2018 11:47:18 +0200, w <5acdd9a6$0$660$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

>Nie mogę tych filmów oglądać -- do połowy miałem wrażenie, że >filmujący chcą
>mnie przekonać o obniżaniu swojego IQ przez montaż kamery :)

Nie rozumiem  - widac, wiec chyba dobrze zamontowana ?

Chodzi o ich jazdę.

Data: 2018-04-11 05:04:21
Autor: przemek.jedrzejczak
Śmigus-dyngus
-- Chodzi o ich jazdę.

zgadza sie, ba jest pare nagran z ktorych wynika wina nagrywajacego np ktos wymusil a nagrywacz przyspiesza i doprowadza do kolizji, pare odcinkow temu bylo cos takiego na nowym rondzie w Szczecinie przy odrobinie dobrej woli mozna bylo uniknac kolizji

Śmigus-dyngus