Smog

Data: 2017-01-10 01:04:23
Autor: Prot Ogenes
Smog
On 2017-01-09 20:20, zbrochaty@gmail.com wrote:
czy ktos zna sie na maskach antysmogowych z wkladką a węgla aktywnego?
Pewnie sporo produktow chinskich powinno byc...
Moze koledzy i kolezanki z Krakowa i Slaska cos podpowiedza?
W weekend w Wwie bylo 4-5 krotne przekroczenie pm 2,5 pm 10

Ja szukam czegoś na chemitrails. Smog jest tylko jak komu pasi do interesu, a to kurewskie smugi są w zasadzie cały rok!!!

pozdr
Prot

Data: 2017-01-10 17:49:57
Autor: Piotr aka dracorp
Smog
Dnia Tue, 10 Jan 2017 01:04:23 +0100, Prot Ogenes napisał(a):

Ja szukam czegoś na chemitrails. Smog jest tylko jak komu pasi do
interesu, a to kurewskie smugi są w zasadzie cały rok!!!

Na chemitrailsy pomaga przeszczep mózgu :)

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2017-01-11 01:21:22
Autor: Prot Ogenes
Smog
On 2017-01-10 18:49, Piotr aka dracorp wrote:
[...]

Jak tylko "problem" się upowszechni, zaraz otworzy się klinika jakiegoś znanego dochtóra i na pewno da się na tym zrobic interes.

pozdr
Prot

Data: 2017-01-11 20:44:30
Autor: Piotr aka dracorp
Smog
Dnia Wed, 11 Jan 2017 01:21:22 +0100, Prot Ogenes napisał(a):

Jak tylko "problem" się upowszechni, zaraz otworzy się klinika jakiegoś
znanego dochtóra i na pewno da się na tym zrobic interes.
Ukryte terapie na chemitrails.