Smog

Data: 2017-01-10 15:14:37
Autor: Leszek Karlik
Smog
On Mon, 09 Jan 2017 20:20:56 +0100, <zbrochaty@gmail.com> wrote:

czy ktos zna sie na maskach antysmogowych z wkladką a węgla aktywnego?
Pewnie sporo produktow chinskich powinno byc...
Moze koledzy i kolezanki z Krakowa i Slaska cos podpowiedza?
W weekend w Wwie bylo 4-5 krotne przekroczenie pm 2,5 pm 10

Ja mam półmaskę Secura 2000 z filtrami P3 (za 70 zł, dodatkowe filtry
19 zł za zestaw), daja radę, dobrze dopasowana i trochę łatwiej się
oddycha niż w tych Respro czy Dragonach :-) Jedyna wada sprzętu
BHP jest taka, że się nie wygląda hipstersko.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
http://leslie.hell.pl/

Data: 2017-01-10 20:55:34
Autor: JDX
Smog
On 2017-01-10 15:14, Leszek Karlik wrote:
[...]
[...]

http://allegro.pl/maska-przeciwgazowa-wojskowa-slon-wp-torba-komplet-i6029846787.html
Taka wygląda hipstersko, jest taniutka, z pewnością lepiej filtruje od
jakiegoś chińskiego gówna, a regularna jazda w niej z pewnością
pozytywnie wpływa na wydolność organizmu. :-D

Data: 2017-01-10 22:15:54
Autor:
Smog

On 2017-01-10 15:14, Leszek Karlik wrote:
[...]
[...]

Proponowałbym nie otwierać dolnego korka, to dopiero by poprawiło by wydolność hmm taka jazda na bezdechu ;)
Zdrówka

-- -

Smog