Smok analog

Data: 2012-01-31 10:28:31
Autor: Piotr M
Smok analog
Jak dla mnie mistrzostwo ¶wiata! :) Uwielbiam to.

--

Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-01-31 11:31:05
Autor: Arek.
Smok analog
Jak dla mnie mistrzostwo ¶wiata! :) Uwielbiam to.

?

Arek.

Data: 2012-01-31 12:52:28
Autor: Piotr M
Smok analog
Pstryk pstryk, ram tam tam, kto ja jestem nie wiem sam :D

--

Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-01-31 13:31:30
Autor: Krystian Zaczyk
Smok analog
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał:

Pstryk pstryk, ram tam tam, kto ja jestem nie wiem sam :D

Tez lubię to ogl±dać. Poza przekazem odno¶nie końca analogu
ta reklama wywołuje u mnie (nieco sentymentaln±) refleksję, że
to rzeczywi¶cie "już nie smoka epoka"...
Teraz jest najcze¶ciej dużo hałasu, scenografia za miliony i w ogóle
przerost formy nad tre¶ci±...

Krystian

Data: 2012-01-31 13:43:46
Autor: Piotr M
Smok analog
Dnia 31.01.2012 o 13:31 Krystian Zaczyk <zaczyk2@spamsiec.etan.pl>  napisał(a):

[...]

Dokładnie, nie wiem jaka to firma wyprodukowała, ale to mistrzostwo. Już  tyle razy ogl±dam i nie ma tam żadnego błędu ani czegokolwiek co można  poprawić. genialne w prostocie i perfekcyjne. Smok analog hahaha.

--

Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-01-31 15:55:58
Autor: 4CX250
Smok analog
Użytkownik "Krystian Zaczyk" <zaczyk2@spamsiec.etan.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jg8n0a$qk3$1inews.gazeta.pl...

Teraz jest najcze¶ciej dużo hałasu, scenografia za miliony i w ogóle
przerost formy nad tre¶ci±...

Ja zauważyłem jeden bardzo wkur...±cy trend. W filmach coraz czę¶ciej mało się dzieje a dużo trzepi± kamer±. To na lewo to na prawo, a to szybkie zomowanie albo zmiana ostro¶ci. ¬le się to ogl±da, dostaje oczojebu i choćby nie wiem jak to po 10-15 minutach zmieniam kanał na inny.

Marek

Data: 2012-01-31 14:40:07
Autor: Piotr M
Smok analog
Dnia 31.01.2012 o 11:31 Arek. <arek@arbuzowa.2a.pl> napisał(a):

Jak dla mnie mistrzostwo ¶wiata! :) Uwielbiam to.

?

Arek.

Jak nie wiesz o co chodzi to zatemperuj ołówek i napisz :)

--

Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-01-31 14:44:39
Autor: Zenek
Smok analog
W dniu 2012-01-31 14:40, Piotr M pisze:
[...]

Tylko co niby ma ten smok reklamowac glupote facetow robiacych TV w polsce ?  To ze zrobione bylo toto zeby napchac komus kabze to wiadomo a ze zrobili za te pieniadze gowno w ktorym chuj wie o co chodzi i to za pieniadze podatnikow to moim zdaniem zwykle qrestwo zreszta jakich wiele w tym debilnym kraju. Zamiast tego debilnego smoka powinni p[rogram edukacyjny puscic coby wytlumaczyc ludziom o co biega i za ile.

Data: 2012-01-31 14:55:01
Autor: Piotr M
Smok analog
Dnia 31.01.2012 o 14:44 Zenek <tywiesz@pot.pl> napisał(a):

Zamiast tego debilnego smoka powinni p[rogram edukacyjny puscic coby  wytlumaczyc ludziom o co biega i za ile.

Po co ta pogarda?
No widzisz, kto wie o co chodzi to wie :)

--

Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-01-31 15:57:19
Autor: 4CX250
Smok analog
Użytkownik "Zenek" <tywiesz@pot.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jg8r85$vam$1news.dialog.net.pl...

[...]

Kto się uczył ten wie a ciemnota nadal pozostanie ciemnot±.

Marek

Data: 2012-01-31 17:13:21
Autor: Ktos
Smok analog
Zamiast tego debilnego smoka powinni p[rogram
edukacyjny puscic coby wytlumaczyc ludziom o co >biega i za ile.

Ci kumaci wiedz± o co chodzi. A tym nie kumatym, to i tak prawdę powie tylko
o.Rydzyk :-)
-że chc± ich wył±czyć
-że nie da się ogl±dać po wprowadzeniu telewizji cyfrowej
-że DTV to wynalazek samego diabła
-.......

Data: 2012-01-31 17:36:02
Autor: Piotr M
Smok analog
Dnia 31.01.2012 o 17:13 Ktos <ktos@nowhere.net> napisał(a):

Zamiast tego debilnego smoka powinni p[rogram
edukacyjny puscic coby wytlumaczyc ludziom o co >biega i za ile.

Ci kumaci wiedz± o co chodzi. A tym nie kumatym, to i tak prawdĂŞ powie  tylko
o.Rydzyk :-)

Data: 2012-01-31 18:06:03
Autor: Arek.
Smok analog
Jak nie wiesz o co chodzi to zatemperuj ołówek i napisz :)

nie wiedziałem o co biega bo NIE OGLˇDAM REKLAM
teraz po przeczytaniu kilku odpowiedzi zakumałem
pisz±c temat powiniene¶ bardziej go rozwin±ć bo takich ludzi jak ja jest na pewno więcej

Arek.

Data: 2012-01-31 18:20:01
Autor: Piotr M
Smok analog
Dnia 31.01.2012 o 18:06 Arek. <arek@arbuzowa.2a.pl> napisał(a):

[...]

Poprawiam się i tak będzie jak piszesz.

--

Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-01-31 23:34:32
Autor: sensei
Smok analog
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomo¶ci news:op.v8xy9tuk13q3bqpiotr-komputer.home...
Jak dla mnie mistrzostwo ¶wiata! :) Uwielbiam to.

zamiast smoka powinni pokazać babci jak podł±czyć set-top-boxa żeby nie została bez Klanu czy M jak miło¶ć...

Czas w końcu na porz±dn± kampanie i powiedzenie ludziom co ich czeka a nie na pokazywanie smoka, którego żadna babcia nie rozumie.

Póki co jedyn± sensown± kampanię informacyjn± prowadzi dzi¶ Radio Maryja i Trwam - gdzie jest wiele programów mówi±cych kiedy będzie wył±czanie, co będzie trzeba zrobić czy jaki dekoder kupić i co jest dostępne w multipleksach i gdzie. W TVP, TVN czy Polsacie nie ma dzi¶ żadnych konkretnych informacji (poza smokiem) - powinni więc wzi±ć przykład z ojca Rydzyka i zaj±ć się edukowaniem narodu - bo co to za kraj gdzie sensown± kampanię informacyjn± na temat cyfryzacji zamiast państwa i telewizji publicznej robi tylko jeden nadawca, którego w dodatku nie ma w multipleksie i który poza tym ma niezbyt wysok± widownię więc słaby zasięg społeczny...?

Data: 2012-02-01 00:59:38
Autor: Piotr M
Smok analog
Dnia 31.01.2012 o 23:34 sensei <nieznany@nieznany.pl> napisał(a):

[...]

W pełni się zgadzam. Wszystko to tr±ci żartem, a to poważna sprawa.

Codam,  iz pojawiaj± się juz ud jakiegos czasu "plakaty" i "ogłoszenia" w  kamienicach i blokach o rewolucyjnych okazjach. Ech..

--

Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-02-01 06:55:33
Autor: Darien
Smok analog
On Tue, 31 Jan 2012 23:34:32 +0100, sensei wrote:

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości
news:op.v8xy9tuk13q3bqpiotr-komputer.home... Jak dla mnie mistrzostwo
świata! :) Uwielbiam to.

zamiast smoka powinni pokazać babci jak podłączyć set-top-boxa żeby nie
została bez Klanu czy M jak miłość...

Czas w końcu na porządną kampanie i powiedzenie ludziom co ich czeka a
nie na pokazywanie smoka, ktĂłrego ĹĽadna babcia nie rozumie.

PĂłki co jedynÄ… sensownÄ… kampaniÄ™ informacyjnÄ… prowadzi dziĹ› Radio Maryja
i Trwam - gdzie jest wiele programów mówiących kiedy będzie wyłączanie,
co będzie trzeba zrobić czy jaki dekoder kupić i co jest dostępne w
multipleksach i gdzie. W TVP, TVN czy Polsacie nie ma dziĹ› ĹĽadnych
konkretnych informacji (poza smokiem) - powinni więc wziąć przykład z
ojca Rydzyka i zająć się edukowaniem narodu - bo co to za kraj gdzie
sensowną kampanię informacyjną na temat cyfryzacji zamiast państwa i
telewizji publicznej robi tylko jeden nadawca, ktĂłrego w dodatku nie ma
w multipleksie i który poza tym ma niezbyt wysoką widownię więc słaby
zasięg społeczny...?

Nie żebym był akurat za tym co robi TV TRwam ...ale kampania ze smokiem jest nie wiem do kogo skierowana... 90% społeczenstwa nie wie co to STB czy to eMpeg cztery w telewizorze ...

Ciekawe ile kasy wywalili na zrobienie tego cuda ... Powinni zrobic 10 minutowy filmik instruktazowy dla mniej obeznanych w temacie.... pokazac ze trzeba pojsc do sklepu i kupic czarna skrzynke, odpowiednio ja podłączyć itp ...

pozdr
ATHGK

Data: 2012-02-01 08:02:48
Autor: Piotr M
Smok analog
Dnia 01.02.2012 o 07:55 Darien <atohagenkiss@aol.coom> napisał(a):

Nie żebym był akurat za tym co robi TV TRwam ...ale kampania ze smokiem
jest nie wiem do kogo skierowana... 90% społeczenstwa nie wie co to STB
czy to eMpeg cztery w telewizorze ...

Tylko zapytam. Sk±d masz te dane statystyczne?

--

Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-02-01 12:46:47
Autor: Tomek Kańka
Smok analog
Piotr M <xx@xx.xx> napisał(a)
[...]

Tylko zapytam. SkÄ…d masz te dane statystyczne?

A ja jeszcze dołączę z pytaniem, kto ten 10-minutowy film puści i ile za
to będzie chciał, oraz ważniejsze, kto to obejrzy?

--
Tomek

Data: 2012-02-07 13:36:57
Autor: Papkin
Smok analog
Piotr M wrote:
Jak dla mnie mistrzostwo ¶wiata! :) Uwielbiam to.

Fajna ale popieram juz istniajace w watku zdanie: 90% ludzi nie wie co to STB, MPEG4 (sam dokladnie nie wiem jak dziala MPEG4 i 99,9% ludzi w PL nie wie od podszewki jak to dziala ale nie o to chodzi). Trzeba im to obrazkowo przekazac :)

Z tym ze widzialem juz na TVP2 taka kampanie gdzie babcia pokazuje krok po kroku co gdzie podlaczyc i o co w tym wszystkim chodzi. Powinnni to puszczac zamiast telezakpow (jawne okradanie i wciskanie ciemnoty prostym ludziom i to za spora kase).

Tak czy siak akwizytorzy z STB za 500zl juz grasuja po domach sam jednych wyj... sprzed chalupy (duze miasto).

Smok analog