Smok dyrektorem reprezentacji?

Data: 2009-12-21 12:44:52
Autor: Cavallino
Smok dyrektorem reprezentacji?
Smuda wyszedł z taką propozycją do T. Smokowskiego, komentatora Canal+.

Oby nic z tego nie wyszło, szkoda byłoby poziomu Smoka na babranie się w układach (a pewnie raczej starciach) z PZPN, lepiej niech robi to w czym jest dobry.

Data: 2009-12-21 13:16:38
Autor: tees

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgnn3g$1c5$1news.onet.pl...

Oby nic z tego nie wyszło, szkoda byłoby poziomu Smoka na babranie się w układach (a pewnie raczej starciach) z PZPN, lepiej niech robi to w czym jest dobry.

Zdecydowanie. Tydzień temu mówili, że Smokowski daje sobie tydzień do namysłu... Mam nadzieję, że przemyślał właściwie ;)
Szkoda byłoby jednego z dwójki najlepszych komentatorów w C+...

pzdrw
tees

Data: 2009-12-21 14:40:16
Autor: Andrzej Bogacki
Smok dyrektorem reprezentacji?
Tydzień temu mówili, że Smokowski daje sobie tydzień do
namysłu...

hmmm. jak sie namysla to niedobrze. Tzn, ze wazy za i przeciw i moze wybrać zle...
W sumie wole Twarowskiego ale Smokowski też jest dobry. Generalnie C+ dorobił sie swietnych komentatorów a moim ulubieńcem jest Leszek Orłowski.

Data: 2009-12-21 15:34:19
Autor: ..Aldi..

Użytkownik "Andrzej Bogacki" <andrzejek72@interia.pl> napisał w wiadomości news:hgntso$7bo$1polsl.pl...
[...]

Twarowski jest niezły - ma taki wredny humor :)
ale Smokowski jest właściwym człowiekiem na właściwym miejscu
niech nie głupieje, ma wiernych widzów (w tej osobie i ja), niech się trzyma
tego, w czym jest b.dobry i odnosi sukcesy

Data: 2009-12-21 19:45:16
Autor: Kwik
Cavallino pisze:
Smuda wyszedł z taką propozycją do T. Smokowskiego, komentatora Canal+.

Gdybym byl na jego miejscu, pewnie bym sie zdecydowal (oczywiscie nie znam wszystkich szczegolow oferty) - zawsze to nowe wyzwanie.

Ale jakos nie widze tego niewyparzonego ryja na pensji pzpn-u ;-)

Kwik

Data: 2009-12-24 00:12:03
Autor: Robert Gosik
W dniu 2009-12-21 12:44, Cavallino pisze:
[...]

:)

No to zobaczymy czy C+ kończy naprawianie piłki tylko przy pomocy panelo-konferencji, czy spróbuje zrobić coś dla polskiej piłki w świecie realnym? ;-)

Czy Smokowski ma kompetencje, wystarczające doświadczenie by dyrektorem reprezentacji zostać? Wydaje mi się, że nie.

Ciekawe czyj to pomysł Smudy czy PZPN? :) Niemniej dość ciekawy ruch na szachownicy.

Data: 2009-12-25 17:29:36
Autor: Cavallino
Użytkownik "Robert Gosik" <robroy69@op.pl> napisał w wiadomości news:

Czy Smokowski ma kompetencje, wystarczające doświadczenie by dyrektorem reprezentacji zostać? Wydaje mi się, że nie.

A jakie są potrzebne na tym stanowisku?
Takie jak zazwyczaj na stołkach dyrektorskich, czyli dobrze wyglądać i ładnie nawijać?
Bo te kryteria na pewno spełnia.

Reszta zależy ew. od zakresu obowiązków.

Smok dyrektorem reprezentacji?