"Smoleńsk" uzyskał 17 nominacji !!

Data: 2017-02-28 04:12:59
Autor: V.L.Pinkley
"Smoleńsk" uzyskał 17 nominacji !!
użytkownik Stachu Chebel napisał:
Węże 2017: efekt specjalnej troski i występ poniżej talentu. Ogłoszono nominacje do polskich antynagród filmowych. "Smoleńsk" faworytem!

http://film.wp.pl/weze-2017-efekt-specjalnej-troski-i-wystep-ponizej-talentu-ogloszono-nominacje-do-polskich-antynagrod-filmowych-smolensk-faworytem-6095942978146945a

Takie akademie są na każdej ulicy, podejrzewam że u mnie w piwnicy też taka istnieje.

Założyciel: Kamil M. Śmiałkowski
 redaktor działu kultury ,,Newsweeka"
  publikował teksty m.in. w ,,Machinie", ,,Przekroju", ,,Gazecie Wyborczej"

Czyli ciągnie swojak do swojaka.

Data: 2017-02-28 13:58:45
Autor: prezydent San Escobar
"V.L.Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał(-a):

Założyciel: Kamil M. Śmiałkowski
 redaktor działu kultury ,,Newsweeka"
  publikował teksty m.in. w ,,Machinie", ,,Przekroju", ,,Gazecie Wyborczej"
Czyli ciągnie swojak do swojaka.

Bo Smoleńsk to dobry film. Ocena 1,1 (na 10) na imdb o tym świadczy.
To nie faworyt - to pewniak!

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-02-28 15:09:23
Autor: prezydent San Escobar
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> napisał(-a):

> Bo Smoleńsk to dobry film. Ocena 1,1 (na 10) na imdb o tym świadczy.
> To nie faworyt - to pewniak!

IMDB odpada.
Na IMDB są filmy, które były omawiane w Przekroju, Newsweeku, Machinie i Gazecie Wyborczej.

Gazeta Wyborcza stoi za Smoleńskiem. Smoleńsk był wyświetlany w Multikinie.
A Multikino należy do... ?

Promowali to!

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-02-28 23:26:03
Autor: Tomasz Chmielewski
On 02/28/2017 11:09 PM, prezydent San Escobar wrote:
[...]

Elementarne. Tusk z Michnikiem zrobili zamach na Prezydęta Tysiąclecia, żeby potem nakręcić o tym film i zarobić miliony!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-01 21:15:34
Autor: prezydent San Escobar

> [...]

Elementarne. Tusk z Michnikiem zrobili zamach na Prezydęta Tysiąclecia, żeby potem nakręcić o tym film i zarobić miliony!

Czyli, logicznie biorąc, to Kaczycho stoi na tymi nominacjami -- chce zrobić GW
na złość. I to jest ten spisek smoleński :)