Smoleńska naked

Data: 2013-06-29 09:31:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Smoleńska naked
Nie wiem czy to dobra wiadomość, choć dla katolubnych pewnie nie najlepsza. Agnieszka Smoleńska, znana gdzieniegdzie pod nazwiskiem Radwańska, pokaże gołą dupę. Tak, tak, autorytet sportowy wielu katotalibów, kochanka Jezusa Chrystusa, uczestnik procesji i dziękczynych mszy, pozowała do rozbieranych zdjęć, które pewnie lada moment ujrzy świat. Za sprawą prestiżowego amerykańskiego pisma „The Body Issue”. Wystapi tam w towarzystwie między innymi Sereny Williams, czyli też niezłego paszteta.

Osobiście to nie za bardzo na te zdjęcia czekam, a to z prostej przyczyny, że nie kręcą mnie zdjęcia pań o fizjonomi pańszczyźnianego chłopa, acz dobrze odżywionego. Wolę jednak kobiety,  które lubią Żydów, acz nie musi to być akurat ten Jezus. Poza tym warto by zapytać kolegę Jezusa, co on na to. Bo niby Smoleńska-Radwańska jego się nie wstydzi, ale być może Jezus wstydzi się jej?

http://tiny.pl/hsp3s

Smoleńska naked