Smoleńsk-2010: W trumnie generała K. szczątki z ośmiu ofiar - siedem lat kłamstwa

Data: 2017-05-29 08:46:23
Autor: A. Filip
Smoleńsk-2010: W trumnie generała K. szczątki z ośmiu ofiar - siedem lat kłamstwa
http://news.google.com/news/story?ncl=dXdU718gpeH7W1MuD0b_FB3yzQ4AM&ned=pl_pl

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/osiem-cial-w-trumnie-generala-kwiatkowskiego/tcqnz26
dzisiaj (2017-05-29) 06:00, aktualizacja: dzisiaj 07:29 Fakt ujawnia: osiem ciał w trumnie generała!
[...] - Krzyczeć mi się chce na cały świat. Nienawidzę
kłamstwa. Siedem lat mnie okłamywali! - mówi (żona generała). [...]
W trumnie męża były mniejsze i większe fragmenty innych ciał: części
głów, dodatkowe kończyny z biodrami i miednicą, dodatkowa
ręka... Wśród nich fragmenty ciał ofiar, które były już ekshumowane i
teraz będą musiały mieć kolejne, dodatkowe pogrzeby. [...]
Krystyna Kwiatkowska, wdowa po gen. Bronisławie Kwiatkowskim dla
Faktu: [...] Naszym zdaniem to celowe działanie, a nie pomyłka. Tak
więc pytam: dlaczego zwierzchnicy Generała, Prezydent Bronisław
Komorowski i szef MON Bogdan Klich jako kolejni w historii powielali
rosyjskie kłamstwa o godnym potraktowaniu naszych bliskich [...]

Mi jakoś to niszczy domniemanie "pedantycznego profesjonalizmu"
dochodzenia pod rządami PO.  A pani Kopacz (PO) gratuluje
"profesjonalnego nadzoru" zaiste godnego standardów rządu Donalda Tuska.

--
A. Filip

Data: 2017-05-29 13:56:28
Autor: Franek Ĺťyto
użytkownik A. Filip napisał:

> W trumnie męża były mniejsze i większe fragmenty innych ciał: części
> głów

Zawsze lepiej więcej niż mniej. Czy rodziny ofiar Casy też wyrwały extra
kaskę + rządowe ciepłe posadki? Kto wie, może nawet dożywotnie.

Data: 2017-05-29 14:17:56
Autor: k0pe
Smoleńsk-2010: W trumnie generała K. szczątki z ośmiu ofiar - siedem lat kłamstwa
A. Filip on 29.05.2017 13:46 wrote
[...]

Dosypują do ogniska, żeby wyznawcy religii trochę się pobudzili.
Mogli wszystkich do jednej trumny włożyć i nie byłoby problemu.
Wspólna mogiła ofiar wypadku-pielgrzymki i z głowy.

Data: 2017-05-29 13:13:16
Autor: Zenek Kapelinder
Smoleńsk-2010: W trumnie generała K. szczątki z ośmiu ofiar - siedem lat kłamstwa
Oczywiscie ze mogli, mogli skremowac i tez by bylo dobrze. Ale oni byli tacy pewni ze nikt ich nigdy nie rozliczy ze zrobili co zrobili. Sprawa nigdy miala sie nie wydac. Mieli przy pomocy szwabow wygrywac wybory przez najblizsze piecset lat. A tak moze sie okazac ze beda tacy co ich o cos oskarza i mozliwe ze wyroki z odsiadka beda. I sie im nalezy za caloksztalt. Gronkowiec po raz kolejny powiedziala ze ma komisje od przekretow z kamienicami w dupie. To za kazde nieprzyjscie dostanie 10 tysiecy grzywny i sie szybko nauczy nie pluc na wladze.

Smoleńsk-2010: W trumnie generała K. szczątki z ośmiu ofiar - siedem lat kłamstwa