Smoleńsk

Data: 2010-07-25 10:57:09
Autor: Jacek B
Smoleńsk
A ja myślę sobie, po co te kłótnie, dajmy im za wygraną.
Ruscy strącili nam samolot, Tusk jest za wszystko odpowiedzialny, powinien podać się do dymisji, a  rządy dla JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO.

JB __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5309 (20100724) __________

Data: 2010-07-25 12:04:29
Autor: Polok_prawdziwy
Smoleńsk
Jacek B wrote:

A ja myślę sobie, po co te kłótnie, dajmy im za wygraną.
Ruscy strącili nam samolot, Tusk jest za wszystko odpowiedzialny, powinien
podać się do dymisji, a  rządy dla JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO.

Inoze, PiSiki, jako łopozycja nieskontrolowały tego i nizapobiegły temu, ites do żondzenio siem nienadajom i zracji tego lewica musi żondzić...

PS - tak ino to napisołom, łodpowiednio do twojej muretoryki, ty INACEJMYśLONCY ŁORANGUTANIE...

Data: 2010-07-25 12:18:55
Autor: Jerzy Tabortowski
Smoleńsk
PS - tak ino to napisołom, łodpowiednio do twojej muretoryki, ty
INACEJMYśLONCY ŁORANGUTANIE...

PS - goralenvolk

Smoleńsk