Smolensk: Kto? ma t? krew na r?kach"

Data: 2011-02-14 16:24:00
Autor: u2
Smolensk: Kto? ma t? krew na r?kach"
W dniu 2011-02-14 11:35, muto2100 pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ktos-ma-te-krew-na-rekach,wid,13129037,wiadomosc.html?ticaid=1bc7b

"- Moim zdaniem ktoś ma tę krew na rękach. To nie były same przypadki,
to nie były siły bezosobowe. Dlaczego kontrolerzy lotów nie chcieli
przyjmować samolotu, a ktoś w Moskwie ich przymusił? Dlaczego Paweł
Plusnin, jeden z kontrolerów, mówił że chciał ich ratować, ale mu nie
pozwolono? Kto nie pozwolił? - takie pytania stawia w rozmowie z
Michałem i Jackiem Karnowskimi Marta Kaczyńska."

Przypomina mi się Putin, który powiedział, że Chodorkowski ma krew na
rękach, ale póki co co Putin ma na rękach krew setek tysięcy Czeczenów.

Smolensk: Kto? ma t? krew na r?kach"