Smolensk: Rosjanie niszczyli zawartosc aparatów ofiar

Data: 2010-11-04 10:53:06
Autor: Tomek
Smolensk: Rosjanie niszczyli zawartosc aparatów ofiar
Przekazane Polakom aparaty fotograficzne i kamery wideo nalezace do ofiar katastrofy pod Smolenskiem nosza slady ingerencji - wynika z ekspertyzy przeprowadzonej na zlecenie ABW. Portal Niezalezna.pl dotarl do osoby, która widziala ten dokument w aktach sledztwa smolenskiego.
Opinia przeprowadzona na zlecenie Agencji Bezpieczenstwa Wewnetrznego pochodzi z 13 lipca 2010 r. Badaniu poddano aparaty fotograficzne i kamery wideo zabezpieczone na miejscu katastrofy Tu-154.
Wyniki sa szokujace: na przekazanych do badan nosnikach ujawniono pochodzace z czasu po katastrofie slady ingerencji, w tym celowego niszczenia danych. Np. w czesci aparatów ofiar gmerano miedzy 17 a 19 kwietnia 2010 r. Kto to robil? Najprawdopodobniej Rosjanie, bo w tym czasie nikt inny nie mial dostepu do znalezionego sprzetu.
Jak stwierdzil biegly, któremu ABW zlecila analize urzadzen, "ingerencja ta mogla nieodwracalnie zatrzec ewentualne slady wczesniejszych modyfikacji". Wedlug naszych informacji, specjalista ten napisal w ekspertyzie takze, iz na jednej z kart pamieci sa "widoczne slady kasowania zdjec, które prawdopodobnie byly zrobione na pokladzie samolotu TU-154".
W kilku innych aparatach zawarte na nich pliki (zdjecia) przegladano i modyfikowano m.in. 11 i 16 kwietnia. Jedno z urzadzen - aparat fotograficzny marki Sony - ma zmieniony plik desktop.ini (12 kwietnia o godz. 16:30), a utworzony sekunde wczesniej plik wykonywalny zdravoo.exe to... wirus komputerowy.
Polscy prokuratorzy zabezpieczyli lacznie ponad 120 telefonów komórkowych, aparatów fotograficznych, kamer i laptopów nalezacych do ofiar katastrofy.

http://niezalezna.pl/artykul/smolensk_rosjanie_niszczyli_zawartosc_aparatow_ofiar/40912/1

Data: 2010-11-04 13:49:11
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4cd2855b$0$27038$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jakim cudem te "osoby" docierają do tajnych dokumentów? Pieprzenie w bambus, wymyslacie kolejną teorię spiskową!

d.

Data: 2010-11-04 14:07:12
Autor: Tomek

Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał w wiadomości news:4cd2abc5$0$22810$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przy tajnych dokumentach pracują różni ludzie - także zwykłe sekretarki. Ci wielcy nie zajmują się pierółkami, np. kserowaniem akt. Właśnie od takich osób najczęściej dowiadujemy się o pewnych sprawach i dokumentach. W tym konkretnym przypadku - nie wiem. Ale ten tekst jest dla mnie bardziej wiarygodny, niż zapewnienia Kopaczowej czy Millera w sprawie śledztwa.
Tomek

Data: 2010-11-04 14:26:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4cd2b2da$0$20994$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Lub dziennikarz wymyśla sobie osobę, która widziała tajne dokumenty i pisze to, co mu w duszy gra.
Tak jak umieszczają wywiady z różnymi ludźmi nie rozmawiając z nimi.

Data: 2010-11-04 15:05:30
Autor: Tomek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4cd2b4af$1news.home.net.pl...

[...]

Też masz rację. Zdarza się tak - pamiętam te artykuły pani Marszałek i pana Kittela. Niestety nie wiemy na razie, co jest prawdą.
Tomek

Data: 2010-11-04 18:33:16
On Thu, 4 Nov 2010 14:07:12 +0100, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

> [...]
Przy tajnych dokumentach pracują różni ludzie - także zwykłe sekretarki. Ci wielcy nie zajmują się pierółkami, np. kserowaniem akt. Właśnie od takich osób najczęściej dowiadujemy się o pewnych sprawach i dokumentach. W tym konkretnym przypadku - nie wiem. Ale ten tekst jest dla mnie bardziej wiarygodny, niż zapewnienia Kopaczowej czy Millera w sprawie śledztwa.

 masz blade pojecie na temat postepowania dokumentami tajnymi.

Data: 2010-11-05 08:53:16
Autor: Tomek

Użytkownik ""<heRsk>"" <samebrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:cfr5d6d42j20qfa5o7aahg73o9k4ck4ir24ax.com...
> [...]

Tomek

masz blade pojecie na temat postepowania dokumentami tajnymi.

Oczywiście, przyznaję, nie mam znajomości procedur. Ale życie to nie tylko procedury.
Jakiś czas temu koło mojego pokoju była tzw. kancelaria tajna. Wszystko niby zgodnie z procedurami, za wyjątkiem przerw śniadaniowych, kiedy to pani Jadzia opowiadała w tejże kancelarii pani Stasi, co to tam dziś robiła i jakie papiery do teczek przekładała...
Tomek

Data: 2010-11-04 14:23:08
Autor: dK
[...]

Plotki ciotki Lotki. Takie poważne chłopy a bzdetną paplaniną się zajmują
dK

Data: 2010-11-04 15:40:57
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Znacysiem, nate aparaty i kamery KŁUDKI, albo jesce lepij zamecki YETI
pozakłodały, cyjak ty BAWOLIŁOGUNIE...!?

Dopiro Kacapy blomby, kłudki i zamki pozrywały i wte użondzenia imgerowały...

Data: 2010-11-04 15:51:37
Autor: cyc
[...]

No to mamy teraz prawdiwa przycvzyne "katasrofy " - zamachu !.
Skasowali zdjecia , uwaga " najprawdopodobniej " !!!!  robione w samolocie ..
No i jak tu nie wierzyc z zamach , nie ? .

cyc

Smolensk: Rosjanie niszczyli zawartosc aparatów ofiar