Smolensk cd

Data: 2012-07-15 14:07:13
Autor: Titus Atomicus
Smolensk cd
Witam,
Wywiad z prof. Artymowiczem w najnowszej Polityce:
<http://www.polityka.pl/nauka/1528295,1,nie-ma-jednej-przyczyny-tragedii-
w-smolensku.read>
http://tinyurl.com/d99b6tk
--
TA

Data: 2012-07-15 13:21:45
Autor: TJ_Blues
Smolensk cd
K...mac! Czy nie ma innych tematow do dyskusji na tej grupie tylko babranie sie g... zwanym polityka! Karwan I inne Smoki wyluzujcie bo sie idzie porzygac!

Zobaczcie jak slicznie Boeing sie zaprezentowal na Farnborough International Airshow ze swoim 787... Sa nowe Bombardiery, nowe systemy nawigacyjne rodziny G2000, DARPA kombinuje z hipersonikami... Cessna zmidernizowala TTx. Duzo sie dzieje w ultralekkich. A wy wciaz o d.. Maryni.

Milego dnia TJ

Data: 2012-07-16 10:03:25
Autor: mkarwan
Smolensk cd
Uzytkownik "TJ_Blues" <tomekania.tj@gmail.com> napisal w wiadomosci news:1f49f81a-d596-41a3-93d4-fa7fcfaede17googlegroups.com...
K...mac! Czy nie ma innych tematow do dyskusji na tej grupie tylko babranie sie g... zwanym polityka! Karwan I inne Smoki wyluzujcie bo sie idzie porzygac!

Zareagowales na mój list, a nie na list otwierajacy watek.
Prawda w oczy kole?

Data: 2012-07-16 04:15:53
Autor: TJ_Blues
Smolensk cd
On Monday, July 16, 2012 4:03:25 AM UTC-4, mkarwan wrote:

Zareagowales na mój list, a nie na list otwierajacy watek.
Prawda w oczy kole?

Zareagowalem na ciagniecie i rozwlekanie bzdetow majacych swe miejsce w maglu albo na murku. Onanizujecie sie rozdrapywaniem czegos, na co nie macie wplywu. Zeby to chociaz jeszcze naprawde cos nowego sie pojawilo. Ale nie, wypadek sie zdarzyl, ludzie zgineli, sledztwo zostalo przeprowadzone, wyniki ogloszone. Koniec, kropka, amen...

NIe zadajecie pytan chocby rozszerzajacych wasza wiedze; jakie prawa fizyki zadzialaly, jakie bledy popelnil czlowiek,, co zrobic by uniknac takich wypadkow w przyszlosci. Zamiast tego bradzicie o helu, bombach, sztucznych mglach. Jeszcze tylko brakuje by ktos doszukal sie w zapisie na czarnej skrzynce, ze Kaczynski otrzymal telefon od samego Boga, ktory kazal mu w ta bieriozke....

Zaluzcie sobie wlasna grupe nt. brzoz i helu, a nie meczcie tych, ktorych to nie interesuje a nawet meczy.

cheers TJ

Data: 2012-07-16 13:53:26
Autor: Docent Zylber
Smolensk cd
NIe zadajecie pytan chocby rozszerzajacych wasza wiedze; jakie prawa fizyki zadzialaly, jakie bledy popelnil czlowiek,

2kg troltylu na lewnym a 5 kg na prawym nzaywasz prawem fizyki?

Docent

Data: 2012-07-16 14:57:03
Autor: Delfino Delphis
Smolensk cd
Docent Zylber wrote:

2kg troltylu na lewnym a 5 kg na prawym nzaywasz prawem fizyki?

Raczej prawem psychiki. A może nawet psychiatrii.

Data: 2012-07-16 22:12:02
Autor: /dev/SU45
Smolensk cd

2kg troltylu na lewnym a 5 kg na prawym nzaywasz prawem fizyki?

Gdyby tak było to samolot skręcałby w prawo i (z obliczeń metodą elementów nieskończonych) wychodzi że by doleciał do Biłgoraja. A tam przecież inna opcja. Coś tu nie gra.

Data: 2012-07-16 22:17:18
Autor: PH
Smolensk cd
W dniu 2012-07-16 22:12, /dev/SU45 pisze:
Gdyby tak było to samolot skręcałby w prawo i (z obliczeń metodą
elementów nieskończonych) wychodzi że by doleciał do Biłgoraja. A tam
przecież inna opcja. Coś tu nie gra.
11/10 :-)

Data: 2012-07-17 22:31:21
Autor: Marcin N
Smolensk cd
W dniu 2012-07-16 13:53, Docent Zylber pisze:
NIe zadajecie pytan chocby rozszerzajacych wasza wiedze; jakie prawa fizyki
zadzialaly, jakie bledy popelnil czlowiek,

2kg troltylu na lewnym a 5 kg na prawym nzaywasz prawem fizyki?

Czemu nie po równo? Czym się kierował zamachowiec?

--
MN

Data: 2012-07-16 13:59:42
Autor: mkarwan
Smolensk cd
Uzytkownik "TJ_Blues" <tomekania.tj@gmail.com> napisal w wiadomosci news:3fe7e3bb-c9ba-4ea6-a313-d7ff2ccecafdgooglegroups.com...
Zareagowales na mój list, a nie na list otwierajacy watek.
Prawda w oczy kole?

Zareagowalem na ciagniecie i rozwlekanie bzdetow majacych swe miejsce w maglu albo na murku.

Panie Artymowicz powiedz Pan jasno, ze nie chce Pan czytac krytycznych uwag na swój temat wiec mój post sie Panu nie podobal.

Data: 2012-07-16 10:18:52
Autor: TJ_Blues
Smolensk cd
On Monday, July 16, 2012 7:59:42 AM UTC-4, mkarwan wrote:

Panie Artymowicz powiedz Pan jasno, ze nie chce Pan czytac krytycznych uwag na swój temat wiec mój post sie Panu nie podobal.

Wrong address, return to the sender...

Panie Karwan, myslisz Pan, ze cale Toronto to klony Artymowicza? Jesli kierujesz sie Pan taka sama logika (ajpik kanadyjski, tzn musi byc Artymowicz)w rozwazaniach fizyczno lotniczych, to lepiej niech pan sie tym nie zajmuje. Chcesz Pan latac? To lepiej kup pan bilet...

TJ

Data: 2012-07-17 08:19:22
Autor: mkarwan
Smolensk cd
Uzytkownik "TJ_Blues" <tomekania.tj@gmail.com> napisal w wiadomosci news:34f30d17-49ab-414f-aaf2-0994d50bb179googlegroups.com...

https://groups.google.com/group/pl.rec.lotnictwo/msg/98149944838242d9?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.rec.lotnictwo/msg/187814ff7d6d4784?hl=pl

Data: 2012-07-17 04:28:09
Autor: TJ_Blues
Smolensk cd
On Tuesday, July 17, 2012 2:19:22 AM UTC-4, mkarwan wrote:

https://groups.google.com/group/pl.rec.lotnictwo/msg/98149944838242d9?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.rec.lotnictwo/msg/187814ff7d6d4784?hl=pl

Mam sie smiac czy plakac? Cytaty tych dwoch postow dowodza, ze twoje poczucie humoru jest nikle. Techniki sledcze tez nie najlepsze: przeciez widzisz adres email z imieniem i nazwiskiem, wystarczy porownac z white pages... Nawet ci chlopie ulatwie; o ile wiem jest dwoch mieszkancow GTA z moim imieniem i nazwiskiem. Ten w Mississauga to nie ja :-)

Ale co ja sie trollowi bede tlumaczyl...

cheers TJ

Data: 2012-07-17 13:35:42
Autor: Docent Zylber
Smolensk cd
Ale co ja sie trollowi bede tlumaczyl...

ktos kto odpowiada trollom takim jak karawan, szuwaks, titus_andronicus i podobnym sam troluje. Litosci.....

Docent

Data: 2012-07-18 00:57:44
Autor: Smok Eustachy
Smolensk cd
W dniu 15.07.2012 22:21, TJ_Blues pisze:
K...mac! Czy nie ma innych tematow do dyskusji na tej grupie tylko babranie sie g...

Masz tu bardzo ciekawy materiał:
http://niepoprawni.pl/blog/2140/pan-profesor-artymowicz-oblicza-utrate-sily-nosnej

Data: 2012-07-15 16:03:16
Autor: Docent Zylber
Smolensk cd
Witam,

nie wiem czy w rzyciu słyszałeś cos o USNECIE, ale wrzucanie linków bez komentarza to zwykły trolling. Skończ podstawówke i przestań śmiecić

Docent

Data: 2012-07-15 23:14:13
Autor: Titus Atomicus
Smolensk cd
In article <jtuihf$i3n$1@inews.gazeta.pl>,
 "Docent Zylber" <Docent.Zylber@Pan.edu.com> wrote:

>Witam,

nie wiem czy w rzyciu słyszałeś cos o USNECIE, ale wrzucanie linków bez komentarza to zwykły trolling. Skończ podstawówke i przestań śmiecić

A w twojej netykiecie nie wspominaja o ortografii? Bujasz chyba z tym twoim wyksztalceniem, Docent.

--
TA

Data: 2012-07-15 19:41:03
Autor: Smok Eustachy
Smolensk cd
W dniu 15.07.2012 14:07, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Wyjaśnił, czemu zaniżał o rząd wielkości nalot Protesiuka? Skąd wziął debeściaków?

Data: 2012-07-15 22:10:42
Autor: mkarwan
Smolensk cd
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-091B80.14071315072012node1.news.atman.pl...
Wywiad z prof. Artymowiczem w najnowszej Polityce:
http://tinyurl.com/d99b6tk

Skoro o Arytmowiczu mowa to troche linków do poczytania na jego temat.

Sprawdzam prof. Pawła Artymowicza!
http://beem.deep.salon24.pl/432810,sprawdzam-prof-pawla-artymowicza

Prokuratura i lepsze towarzycho wycisza Artymowicza?
http://kontrowersje.net/tresc/prokuratura_i_lepsze_towarzycho_wycisza_artymowicza

Osiecki odreagowuje (o zestawianiu Biniedy z Artymowiczem)
http://emigracja.salon24.pl/421586,osiecki-odreagowuje-o-zestawianiu-biniedy-z-artymowiczem

CZYM SZULADZIŃSKI ROZCZAROWAŁ ARTYMOWICZA?
http://likapost.salon24.pl/404771,czym-szuladzinski-rozczarowal-artymowicza

Paweł Artymowicz i profesor Paweł Artymowicz - Artymowicze dwaj!
http://kontrowersje.net/tresc/pawel_artymowicz_i_profesor_pawel_artymowicz_artymowicze_dwaj

Paweł Artymowicz - ostatni Latający Czestmir smoleński
http://kontrowersje.net/tresc/pawel_artymowicz_ostatni_latajacy_czestmir_smolenski

Nazwisko Artymowicz, pełne zbiegów okoliczności i powiązań z ekspertami
Komisji Millera. Nie oskarżajcie, pytajcie razem ze mną!
http://kontrowersje.net/tresc/nazwisko_artymowicz_pelne_zbiegow_okolicznosci_i_powiazan_z_ekspertami_komisji_millera_nie

Dementi w sprawie wypowiedzi Pawła Artymowicza
http://niepoprawni.pl/blog/2140/dementi-w-sprawie-wypowiedzi-pawla-artymowicza

Data: 2012-07-16 22:08:35
Autor: Smok Eustachy
Smolensk cd
W dniu 15.07.2012 22:10, mkarwan pisze:
[...]

Artymowicz jest passe. Migalski i Libicki przypierniczyli się do obiadu. OBIAD jedli.

Data: 2012-07-16 09:11:09
Autor: KiloSierra
Smolensk cd
W dniu 12/07/15 14:07, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Wywiad z prof. Artymowiczem w najnowszej Polityce:

NTG!!

Data: 2012-07-16 11:13:42
Autor: Titus Atomicus
Smolensk cd
In article <5003be8a$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>,
 KiloSierra <foru@10g.pl> wrote:

W dniu 12/07/15 14:07, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> Witam,
> Wywiad z prof. Artymowiczem w najnowszej Polityce:

NTG!!

Jak to nie?
--
TA

Data: 2012-07-16 13:54:45
Autor: Docent Zylber
Smolensk cd
Jak to nie?

Kilo, nie dyskutuj z trollem. On sra głupotami po wszystkich grupach (przykład: z rowerem po afryce wraz z pos. Kępo)

Docent

Data: 2012-07-16 14:17:06
Autor: Titus Atomicus
Smolensk cd
In article <ju0vd0$bl6$1@inews.gazeta.pl>,
 "Docent Zylber" <Docent.Zylber@Pan.edu.com> wrote:

>Jak to nie?

Kilo, nie dyskutuj z trollem. On sra głupotami po wszystkich grupach (przykład: z rowerem po afryce wraz z pos. Kępo)

Kto cie tu wpuscil, analfabeto?
--
TA

Data: 2012-07-16 14:30:45
Autor: Docent Zylber
Smolensk cd
Kto cie tu wpuscil, analfabeto?

kalumiami rzuca sie gdy brak argumentów jest. Sio ztąd trollu

Docent

Data: 2012-07-16 14:51:22
Autor: Titus Atomicus
Smolensk cd
In article <ju11gh$986$1@inews.gazeta.pl>,
 "Docent Zylber" <Docent.Zylber@Pan.edu.com> wrote:

>Kto cie tu wpuscil, analfabeto?

kalumiami rzuca sie gdy brak argumentów jest. Sio ztąd trollu
Nie dosc, ze jestes analfabeta, to jeszcze mylisz grupy.
Na dodatek to jest to ty jestes etatowym trollem.

A przy okazji pytanie do innych- skad sie wzial zwyczaj, zeby kazdego nadtrolla w polskim usenecie nazywac 'kolina'?
--
TA

Data: 2012-07-16 14:53:54
Autor: Docent Zylber
Smolensk cd
Nie dosc, ze jestes analfabeta, to jeszcze mylisz grupy.

PLONC (ang.)

Docent

Data: 2012-07-18 00:02:18
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Smolensk cd
Powitanko,

A przy okazji pytanie do innych- skad sie wzial zwyczaj, zeby kazdego
nadtrolla w polskim usenecie nazywac 'kolina'?

Nie kazdego, tego samego pod roznymi nickami. Zaczynal trollowanie od tego wlasnie nicka, potem zmienial wielokrotnie, nawet w tym samym watku, czesto tez zmienia plec, zna sie na lotnictwie jak malo kto, zreszta na wszystkim sie zna i zadnej pracy sie nie boi;-)
Ale chocby nie wiem co robil, bez problemu odrozniam go od innych trolli.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-07-18 20:25:08
Autor: Titus Atomicus
Smolensk cd
In article <ju4ndc$h87$1@inews.gazeta.pl>,
 "Pawel \"O'Pajak\"" <opajak1@gazeta.pl> wrote:

Powitanko,

> [...]

Ale chocby nie wiem co robil, bez problemu odrozniam go od innych trolli.

Ty tez jestes kolina?
:(
--
TA

Data: 2012-07-18 20:26:15
Autor: /dev/SU45
Smolensk cd

Ty tez jestes kolina?
:(

Wszyscy jesteśmy kolinami!

:)

Data: 2012-07-19 15:16:10
Autor: Titus Atomicus
Smolensk cd
In article <ju6v47$227$1@inews.gazeta.pl>,
 /dev/SU45 <nie_ma_zupelnie@w.w.w.pl> wrote:

> Ty tez jestes kolina?
> :(

Wszyscy jesteśmy kolinami!

:)

Wlasnie cos tak przeczuwalem :(
--
TA

Data: 2012-07-19 02:38:38
Autor: Dariusz K. Ładziak
Smolensk cd
> [...]

A przy okazji pytanie do innych- skad sie wzial zwyczaj, zeby kazdego
nadtrolla w polskim usenecie nazywac 'kolina'?

Bo Expierd poszedł sobie w cholerę.

--
Darek

Smolensk cd