Smoleńsk - gen. Błasik, M. Kazana - niewinnie oskarżani

Data: 2011-01-17 10:27:55
Autor: mkarwan
Smoleńsk - gen. Błasik, M. Kazana - niewinnie oskarżani
W początkowej fazie śledztwa E.Klich oświadczał, że kiedy on SŁUCHAŁ
ORYGINAŁÓW TAŚM z czarnych skrzynek rządowego Tu-154m to ŻADNYCH GŁOSÓW OSÓB
SPOZA ZAŁOGI NIE SŁYSZAŁ.
Zmienił zdanie dopiero gdy DOSTAŁ OD KOMISJI MAK KARTKĘ PAPIERU NA KTÓREJ
PRZECZYTAŁ, ŻE TE GŁOSY BYŁY ZAZNACZONE.

SŁUCHAŁ ORYGINAŁÓW - NIE SŁYSZAŁ NIKOGO SPOZA ZAŁOGI.

CZYTAŁ ROSYJSKĄ KARTKĘ PAPIERU - ZOBACZYŁ GŁOSY.

Generał Andrzej Błasik

E.Klich nie słyszał jego głosu na oryginałach taśm. Znalazł się on w zapisie
tekstowym stenogramów przekazanych przez komisję MAK.

Jednak według stenogramów głos ten pojawił się tylko raz i w sytuacji, która
wskazywała na użycie Intercomu gdzie nawigator zgłasza się mówiąc : "kabina"

Na tym zdaniu które:
- nie było słyszane na oryginałach taśm (E.Klich uważnie słuchal oryginałów
taśm czarnej skrzynki)
- było wypowiedziane ponad 10 km od lotniska i 2 minuty przed katastrofą
niektórzy budują mit o obecności gen.Błasika w kabinie z czułymi
mikrofonami.

08:39:02,2-08:39:08 Nawigator Kabina.Sterowanie przednim podwoziem mamy
włączone.Mechanizacja skrzydeł

08:39:07,5-08:39:10,7 Anonim Mechanizacja skrzydła przeznaczona jest
do(niezrozumiale)[głos w tle czytania karty-Gen. Błasik]

Jest to JEDYNE ZAPISANE zdanie, które podobno wypowiedział generał Blasik.
Wiele osób czytając ten tekst, który według E.Klicha nie był słyszalny na
oryginałach czarnych skrzynek ma nieodparte wrażenie, że pochodzi z lotów
szkoleniowych przy porozumiewaniu się przez Itercom.

W tym miejscu nasuwają się pytania.

Co generał A. Błasik robił przez 2 minuty w kabinie - milczał?

Nikt się nie przywitał z starszym stopniem oficerem wchodzącym do kabiny?

Nikt z załogi się do niego nie zwracał "generale"?

Zasady i obyczaje w wojsku.

W wojsku na lądzie, w powietrzu i na morzu są dwa typy przekazywania
informacji i są one zależne od tego czy kontakt jest bezpośredni (twarzą w
twarz) czy pośredni (za pomocą środków łączności):

- Kontakt pośredni (telefon, radiostacja, Iterkom). W tym wypadku żołnierz
zaczyna zdanie (informacje lub meldunek) od przekazania miejsca z którego
mówi.

- Kontakt bezpośredni (twarzą w twarz). Zarówno żołnierz jak i przełożony
znajdują się w tym samym miejscu więc pomija się miejsce i zaczyna się od
tego kto mówi (przekazuje informacje, melduje).

Samolot posiada wiele pomieszczeń wykorzystywanych przez załogę i pasażerów.
Do komunikacji pomiędzy odległymi miejscami wykorzystywany jest Intercom.

[...]

Komunikat nawigatora wskazuje, że porozumiewa się on przez Interkom
pokładowy a więc wykluczona jest obecność generała Andrzeja Błasika w
kabinie pilotów.
więcej w
http://www.niepoprawni.pl/blog/1903/smolensk-%E2%80%93-gen-blasik-m-kazana-niewinnie-oskarzani

Data: 2011-01-17 01:46:53
Autor: muto2100
On 17 Sty, 10:27, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

No   i  co  teraz    powiedza    szmaciarze    z  PO     i  reszta
lewackich   psow!    zakuc  psow   i  na   kube    powysylac!

Data: 2011-01-17 11:04:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4d340b9b$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nikt nie słuchał oryginałów taśm. Pracuje się na kopiach taśm.
Twierdzenie, że ktoś słuchał oryginałów taśm z czarnych skrzynek jest herezją.

Data: 2011-01-17 12:58:40
Autor: Klin
Smoleńsk...
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

Nikt nie słuchał oryginałów taśm. Pracuje się na kopiach taśm.
Twierdzenie, że ktoś słuchał oryginałów taśm z czarnych skrzynek jest
herezją.

   Cieszysz się?  Taśmy udostępnią nam pewnie po stu latach co za ulga - nie?

Data: 2011-01-17 13:17:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Smoleńsk...

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:ih1atp$muo$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie ma dyskusji na ten temat.

"3.2  Państwo miejsca zdarzenia podejmuje wszystkie niezbędne środki w celu zabezpieczenia dowodów rzeczowych  i zapewnienia niezawodnej ochrony statku powietrznego oraz wszystkiego, co się na nim znajduje, przez czas  potrzebny do  przeprowadzenia  badania.  Zabezpieczenie  dowodów  rzeczowych  polega na  podjęciu  środków zabezpieczających  poprzez  fotografowanie  lub  przy użyciu  innych  odpowiednich metod,  celem  zachowania  tych dowodów,  które mogą  być wycofane,  uszkodzone,  zagubione  lub  zniszczone. Ochrona polega  na  zabezpieczeniu przed dalszym uszkodzeniem, dostępem osób postronnych, kradzieżą i zepsuciem. (zał. 13).

Lepiej się nie ośmieszaj i nie dołączaj do kupy innych ignorantów. Zresztą to było już tyle razy wyjaśniane, że aż robo się nudne. Ale przecież dymić trzeba, a tu rzeczywistych argumentów brak.

Data: 2011-01-17 12:39:54
Autor: apr...
Smoleńsk...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Lepiej się nie ośmieszaj i nie dołączaj do kupy innych ignorantów. Zresztą to było już tyle razy wyjaśniane, że aż robo się nudne. Ale przecież dymić trzeba, a tu rzeczywistych argumentów brak.

to rumuni oddali żydom skrzynki ze śmigłowca czy je tylko wypożyczyli ?

Data: 2011-01-17 14:13:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Smoleńsk...

Użytkownik " apr..." <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ih1daq$ig8$1inews.gazeta.pl...
> [...]

trzeba, a tu rzeczywistych argumentów brak.

to rumuni oddali żydom skrzynki ze śmigłowca czy je tylko wypożyczyli ?

Zapytaj Rumunów. Zapytaj ich także czy było prowadzone śledztwo na podstawie Konwencji Chicagowskiej, przepisów natowskich itp.

Data: 2011-01-17 15:48:00
Autor: apr...
Smoleńsk...

Zapytaj Rumunów. Zapytaj ich także czy było prowadzone śledztwo na podstawie Konwencji Chicagowskiej, przepisów natowskich itp.

to rzytki są w nato ?

Data: 2011-01-17 16:59:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Smoleńsk...

Użytkownik " apr..." <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ih1obg$ko6$1inews.gazeta.pl...

Zapytaj Rumunów. Zapytaj ich także czy było prowadzone śledztwo na podstawie
Konwencji Chicagowskiej, przepisów natowskich itp.

to rzytki są w nato ?

Zapytaj rzytków.

Data: 2011-01-17 14:13:52
Autor: jadrys
Smoleńsk...
W dniu 2011-01-17 12:58, Klin > pisze:
[...]

Najprawdopodobniej oryginałów nie zobaczymy nigdy.

Data: 2011-01-17 14:50:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Smoleńsk...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ih1fap$6ep$1news.onet.pl...
[...]

Na podstawie czego tak sądzisz?

Data: 2011-01-17 15:00:35
Autor: jadrys
Smoleńsk...

[...]

Na podstawie tego że to prawdopodobnie był zamach. Sprawa identyczna ze sprawą zamachu na Gen Sikorskiego w Gibraltarze. Angole standardowo ujawniają swoje archiwa po 40-stu latach, ale dla tej sprawy robią wyjątek.

Data: 2011-01-17 15:06:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Smoleńsk...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ih1i2b$fqf$1news.onet.pl...

[...]

Kto i na kogo się zamachnął? Z jakiego powodu? W jaki sposób?

Data: 2011-01-17 15:19:26
Autor: jadrys
Smoleńsk...

[...]

Nie jest moją rolą tłumaczyć ci takie rzeczy, mógłbym pisać takie sprawozdanie przez dzień a ty i tak będziesz żądał potwierdzenia w linkach netowych (typowy obraz kogoś kto jest mądry mądrościami stron www, że przypomnę powoływanie się na słowa L. Millera). Więc nie widzę sensu zagłębiać się w temat.

Data: 2011-01-17 15:37:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Smoleńsk...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ih1j5s$jcp$1news.onet.pl...

[...]

Tak myślałem - jesteś fanatykiem. Nie potrafisz udowodnić ale wiesz na pewno.
Ja posługuję się rozumem, ty tym, co ci fanatyzm dyktuje.
Nie powoływałem się na słowa Millera lecz je przytaczałem.

Data: 2011-01-17 16:15:33
Autor: cirrus
Smoleńsk...
[...]

Rzeczywiscie, musiales mieć sen.

--
stevep

Data: 2011-01-17 16:14:20
Autor: cirrus
Smoleńsk...
[...]

A na jakiej podstawie twierdzisz, że to zamach?

--
stevep

Data: 2011-01-17 16:55:36
Autor: u2
W dniu 2011-01-17 10:27, mkarwan pisze:
Komunikat nawigatora wskazuje, że porozumiewa się on przez Interkom
pokładowy a więc wykluczona jest obecność generała Andrzeja Błasika w
kabinie pilotów.

Cóż nie zrobią sowieckie sługusy, aby odwrócić podejrzenia wobec
prawdziwych sprawców zamachu, czyli czekistów Putki.

Smoleńsk - gen. Błasik, M. Kazana - niewinnie oskarżani