Smoleńsk - misja państwowa czy prywatna wyprawa ?.

Data: 2011-03-13 17:26:04
Autor: WW
Smoleńsk - misja państwowa czy prywatna wyprawa ?.
Witam

Tak się zastanawiam.

Do Smoleńska prezydent nie leciał w misji dyplomatycznej. Leciał, aby pokazać się na cmentarzu w Katyniu i zapewnić, jak to on o tym stale pamięta.
Je¶li robił by to co rok, to można by przyj±ć, że jest to element naszej polityki zagranicznej wobec Rosji.

Jednak prezydent przypominał sobie o Katyniu wył±cznie w roku wyborczym. !!!
W pozostałe, niewyborcze lata, ma Katyń i pomordowanych w du***.

To czyni jego wyprawę zwykłym elementem kampanii wyborczej i to za państwowe, czyli nasze pieni±dze.

Wiec nie do¶ć, że leciał tam w prywatnych celach, nadużył stanowiska, to jeszcze ukradł na to państwow± kasę !.

A oni chc± z niego zrobić "bohatera"  tfu....  :-P

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-03-13 09:36:17
Autor: Hans Kloss
Swołocz opluwaj±ca zmarłych
... to hieny cmentarne i ludzkie bydło najgorszego sortu. Na psp
niestety grasuje kilku takich....
J-23

Data: 2011-03-13 17:57:11
Autor: u2
Swołocz opluwaj±ca zmarłych
W dniu 2011-03-13 17:53, WW pisze:
M±dro¶ć ludowa głosi, że o zmarłych należny mówić dobrze albo wcale.

Gdyby jego brat milczał, to i inni by nie mówili.

A co, brat Ľle mówi o bracie? Mówi dobrze, a ty opluwasz nawet zmarłych
volksdeutschu.

Data: 2011-03-13 17:59:28
Autor: WW
W dniu 2011-03-13 17:36, Hans Kloss pisze:
[...]

To takie proste  :-)

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

p.s.
To nieelegancko zmieniać tytuł nie swojego w±tku.

Data: 2011-03-19 23:46:58
Autor: pluton
Swołocz opluwaj±ca zmarłych
.. to hieny cmentarne i ludzkie bydło najgorszego sortu. Na psp
niestety grasuje kilku takich....
J-23

.... wymyslaja rozne takie bzdety o sztucznych bombach i podpilowanych
brzozach
i kompromituja pamiec ...

Nullification

Data: 2011-03-20 10:35:30
Autor: u2
W dniu 2011-03-19 23:46, pluton pisze:
... wymyslaja rozne takie bzdety o sztucznych bombach i podpilowanych
brzozach
i kompromituja pamiec ...

Specsłużby merdialne będ± ¶ciemniać do upadlego, byle tylko więcej GWna
wywalić.

Data: 2011-03-20 10:58:29
Autor: pluton
> [...]
> brzozach
> i kompromituja pamiec ...

Specsłużby merdialne będ± ¶ciemniać do upadlego, byle tylko więcej GWna

dokladnie tak.

Nullification

Data: 2011-03-20 11:33:01
Autor: u2
Swołocz opluwająca zmarłych
W dniu 2011-03-20 10:58, pluton pisze:
... wymyslaja rozne takie bzdety o sztucznych bombach i podpilowanych
brzozach
i kompromituja pamiec ...

Specs³u¿by merdialne bêd± ¶ciemniaæ do upadlego, byle tylko wiêcej GWna
wywaliæ.

dokladnie tak.

Zgadzamy siÄ™.

Data: 2011-03-20 14:10:30
Autor: pluton
Swołocz opluwaj±ca zmarłych

> dokladnie tak.

Zgadzamy się.

W 100 procentach.
Przypomnij - to ty wymysliles bombe a hans podpilowane skrzydlo, czy
odwrotnie ?

Nullification

Data: 2011-03-20 06:17:55
Autor: Hans Kloss
On 20 Mar, 14:10, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

W 100 procentach.
Przypomnij - to ty wymysliles bombe a hans podpilowane skrzydlo, czy
odwrotnie ?
 Ja się bucu nie wypowiadałem na temat okoliczno¶ci technicznych
katastrofy smoleńskiej i nie zamierzam tego robić, z powodów zupełnie
oczywistych.
J-23

Data: 2011-03-20 14:33:40
Autor: u2
Swołocz opluwająca zmarłych
W dniu 2011-03-20 14:10, pluton pisze:
Zgadzamy siĂŞ.

W 100 procentach.
Przypomnij - to ty wymysliles bombe a hans podpilowane skrzydlo, czy
odwrotnie ?

Nie, to taka swołocz jak ty wymyśliła taką ściemę.

Data: 2011-03-20 16:15:50
Autor: pluton
Swołocz opluwaj±ca zmarłych

> W 100 procentach.
> Przypomnij - to ty wymysliles bombe a hans podpilowane skrzydlo, czy
> odwrotnie ?

Nie, to taka swołocz jak ty wymy¶liła tak± ¶ciemę.

Mozesz zacytowac jakis moj post ?

Nullification

Data: 2011-03-13 17:30:36
Autor: Canucki
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

Czy pan premier udal sie trzy dni wczesniej do Katynia rowniez w celu poprawienia wizerunku i pozyskania glosow?  Czy odbyl te podroz rowniez za
skradzione panstwowe pieniadze?

Krzysztof Canucki

Data: 2011-03-13 18:40:10
Autor: WW
W dniu 2011-03-13 18:30,  Canucki pisze:

Czy pan premier udal sie trzy dni wczesniej do Katynia rowniez w celu
poprawienia wizerunku i pozyskania glosow?  Czy odbyl te podroz rowniez za
skradzione panstwowe pieniadze?

Krzysztof Canucki

Pan premier Tusk spotkał się w Katyniu z Panem premierem Putinem.
Zapewne nie rozmawiali o "dupie Marynie".
Pan prezydent Kaczyński nie miał w planach żadnego spotkania z politykami Rosji.
Nie miał rozmawiać z nikim.

Sam oceń któr± wizytę można by uznać, od biedy, za polityczn± a któr± za czysto wyborcz± zagrywkę.

Data: 2011-03-13 18:24:17
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

nikt nie wie dokladnie o czym rozmawiali, ale przebieg wydarzen politycznych w
Polsce po tragedii pod Smolenskiem, jest pewna wskazowka, ktora pokazuje o
czym ci panowie mogli rozmawiac.

Sam oceń któr± wizytę można by uznać, od biedy, za polityczn± a któr± za czysto wyborcz± zagrywkę.

przeciez to oczywiste, ktora wizyta byla wizyta o charakterze politycznym !!

Data: 2011-03-14 11:21:32
Autor: WW
W dniu 2011-03-13 19:24,  obserwator pisze:

nikt nie wie dokladnie o czym rozmawiali, ale przebieg wydarzen politycznych w
Polsce po tragedii pod Smolenskiem, jest pewna wskazowka, ktora pokazuje o
czym ci panowie mogli rozmawiac.

A który z nich jest wróżem ?. Bo jak się spotkali to do hucpy pana Kaczyńskiego było jeszcze 3 dni.
Postaraj się pomy¶leć, zanim co¶ napiszesz na grupę, bo sam osłabiasz wagę swoich argumentów.

Sam oceń któr± wizytę można by uznać, od biedy, za polityczn± a któr± za
czysto wyborcz± zagrywkę.

przeciez to oczywiste, ktora wizyta byla wizyta o charakterze politycznym !!

Jak dla kogo oczywiste, bo dla mnie nie.

Data: 2011-03-13 18:41:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Smoleńsk - misja państwowa czy prywatna wyprawa ?.

Użytkownik " Canucki" <canucki@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iliuvs$ooh$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

Nie rżnij głupa!
Wizyta państwowa na zaproszenie premiera Rosji!

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-03-13 18:27:12
Autor: obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Nie rżnij głupa!
Wizyta państwowa na zaproszenie premiera Rosji!

...aby doprowadzic do sklocenia politykow polskich i jeszcze oplacana przez kremlinow? Przyjecie takiej wizyty, to zdrada stanu!

Data: 2011-03-13 22:07:23
Autor: pluton
Smoleńsk - misja państwowa czy prywatna wyprawa ?.
..aby doprowadzic do sklocenia politykow polskich i jeszcze oplacana przez
kremlinow? Przyjecie takiej wizyty, to zdrada stanu!

wiedzialem, ze z tym szambonurem jest jakas podejrzana sprawa.
Tym razem sie wywinal od trybunalu.

Nullification

Data: 2011-03-13 19:40:19
Autor: A. Filip
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik " Canucki" <canucki@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

Witam

Tak siÄ™ zastanawiam.

Do Smoleńska prezydent nie leciał w misji dyplomatycznej. Leciał, aby
pokazać się na cmentarzu w Katyniu i zapewnić, jak to on o tym stale
pamięta.
Jeśli robił by to co rok, to można by przyjąć, że jest to element naszej
polityki zagranicznej wobec Rosji.

Jednak prezydent przypominał sobie o Katyniu wyłącznie w roku
wyborczym. !!!
W pozostałe, niewyborcze lata, ma Katyń i pomordowanych w du***.

To czyni jego wyprawę zwykłym elementem kampanii wyborczej i to za
państwowe, czyli nasze pieniądze.

Wiec nie dość, że leciał tam w prywatnych celach, nadużył stanowiska, to
jeszcze ukradł na to państwową kasę !.

A oni chcÄ… z niego zrobić "bohatera"  tfu....  :-P

[...]

Czyli Rosja *przez premiera* Tuska  mieszaĹ‚a siÄ™ do wyborĂłw w Polsce? WOW! :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Z małym się naradzaj, z dużym napadaj!

Data: 2011-03-13 17:38:34
Autor: u2
W dniu 2011-03-13 17:26, WW pisze:
Do Smoleńska prezydent nie leciał w misji dyplomatycznej. Leciał, aby
pokazać się na cmentarzu w Katyniu i zapewnić, jak to on o tym stale
pamięta.

Głupi¶, ale od volksdeutscha takiego jak ty nie wymagam rozumu :)

Data: 2011-03-13 17:52:05
Autor: Przemysław W
Smoleńsk - misja państwowa czy prywatna wyprawa ?.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ilir6t$q3k$1node2.news.atman.pl...
[...]

Kaczyński poleciał do Katynia dokładnie w tym samym celu, w jakim feralnego dnia pod domem państwa Blidów pojawiła się ekipa, której zadaniem było sfilmowanie wyprowadzenia Barbary Blidy. Z t± różnic±, że w Katyniu miał być zrobiony film o patriotyĽmie Kaczyńskiego, a wyprowadzenie Barbary Blidy miało pokazać jak pic walczy z korupcj±. Realizacja żadnego z filmów, które miały służyć kampanii wyborczej nie doszła do skutku. Doszło do zabójstwa Barbary Blidy, a póĽniej do zabójstwa 96 odsób.Tfu!

Przemek

--

.."Prezydent Lech Kaczyński ułaskawił gangstera, z którym jego zięć prowadził interesy. Marcin Dubieniecki i Adam S. pojawiaj± się w dokumentach jednej ze spółek. Udziały w niej ma także Robert Draba, były szef kancelarii Lecha Kaczyńskieg. Zięć Lecha Kaczyńskiego i były szef jego kancelarii prowadzili interesy z przestępc±, którego ułaskawił nieżyj±cy prezydent".

Data: 2011-03-13 17:57:12
Autor: WW
W dniu 2011-03-13 17:52, Przemysław W pisze:

[...]

Ten bydlak przekręcił pieni±dze niepełnosprawnych. Ale panu prezydentowi to najwyraĽniej nie przeszkadzało.

Zaiste, były prezydent to "postać ¶wietlana"  :-P

Data: 2011-03-13 17:10:58
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

Zaiste, były prezydent to "postać ¶wietlana"  :-P

na tle tej calej postkomuszej bandy ktora lokciami przepycha sie przy korycie,
to rzeczywiscie mozna uznac Prezydenta Kaczynskiego, za postac iscie swietlana.

Data: 2011-03-13 18:42:44
Autor: WW
W dniu 2011-03-13 18:10,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

Zaiste, były prezydent to "postać ¶wietlana"  :-P

na tle tej calej postkomuszej bandy ktora lokciami przepycha sie przy korycie,
to rzeczywiscie mozna uznac Prezydenta Kaczynskiego, za postac iscie swietlana.

Ja i zapewne wielu Polaków stawia poprzeczkę znacznie wyżej niż Ty.
Stopowanie draństwa niczego dobrego nie przyniesie.

Data: 2011-03-13 18:18:40
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Ja i zapewne wielu Polaków stawia poprzeczkę znacznie wyżej niż Ty.
Stopowanie draństwa niczego dobrego nie przyniesie.

to swietnie. Stawiaj, ale zdradz chociaz kto ta poprzeczke stawia?
Ja jakos nikogonie widze, ale byc moze zle obserwuje?

Data: 2011-03-14 11:13:34
Autor: WW
W dniu 2011-03-13 19:18,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

Ja i zapewne wielu Polaków stawia poprzeczkę znacznie wyżej niż Ty.
Stopowanie draństwa niczego dobrego nie przyniesie.

to swietnie. Stawiaj, ale zdradz chociaz kto ta poprzeczke stawia?

My¶lę, że każdy sam sobie stawia poprzeczkę.

Data: 2011-03-13 18:00:57
Autor: u2
W dniu 2011-03-13 17:57, WW pisze:
Ten bydlak przekręcił pieni±dze niepełnosprawnych.

Jak przekręcił ? Wypłacał przecież niepełnosprawnym kasę. Prokuratura
przyczepiła się, że nie za wykonan± pracę.

Data: 2011-03-13 20:40:04
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-13 18:00, u2 pisze:
W dniu 2011-03-13 17:57, WW pisze:
Ten bydlak przekręcił pieni±dze niepełnosprawnych.

Jak przekręcił ? Wypłacał przecież niepełnosprawnym kasę. Prokuratura
przyczepiła się, że nie za wykonan± pracę.

wyplacal slupom : dawal im 500 zl na reke (na przyklad) a ci kwitowali odbior takiej i takiej kasy a za tym szla dotacja z funduszu

--
the_foe

Data: 2011-03-13 19:58:43
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Ten bydlak przekręcił pieni±dze niepełnosprawnych. Ale panu prezydentowi to najwyraĽniej nie przeszkadzało.

wow, tego zdania jakos nie zauwazylem. No dobra, tamten to bydlak, a kim w
takim razie,oczywiscie w kontekscie tej sprawy,jest general Jaruzelski?
Przeciez nie jest zadna tajemnica co general robil, kim byl i kto stracil
zycie przez niego?

Wylumacz moze jakos sensownie, dlaczego tego czlowieka tak potepiasz, a zachowanie Jaruzelskiego jakos ci nie peszkadza? W kazdym razie tak deklarowales podczas dyskucji, ktora to kiedys prowadzilismy?

Piszesz tez o zmiarze podwyzszenia *poprzeczki* w stosunku do politykow.

Jaja sobie tu robisz?

Zaiste, były prezydent to "postać ¶wietlana"  :-P

 a nie?

Data: 2011-03-14 11:17:44
Autor: WW
W dniu 2011-03-13 20:58,  obserwator pisze:

Wylumacz moze jakos sensownie, dlaczego tego czlowieka tak potepiasz, a
zachowanie Jaruzelskiego jakos ci nie peszkadza?

A jakie zachowanie ma przeszkadzać ?.
Moim zdaniem ocalił Polskę i należ± mu się honory.
To, że wielu z tu obecnych wylewa na niego wiadra gó*** ¶wiadczy tylko o nich a nie o Nim.
Zjednoczone siły PIS nie mogły mu przed sadem niczego udowodnić.
Tak wiec nawet w majestacie prawa katolandu jest niewinny.

Zaiste, były prezydent to "postać ¶wietlana"  :-P

  a nie?

Jak widać nie. My¶lę, że jeszcze o wielu brudach i postępkach byłego prezydenta się dowiemy. Kampania wyborcza coraz bliżej.

Data: 2011-03-14 14:29:50
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> [...]

Jak widać nie. My¶lę, że jeszcze o wielu brudach i postępkach byłego prezydenta się dowiemy. Kampania wyborcza coraz bliżej.

a jednak nie potrafisz uzasadnic logicznie dlaczego nie potepiasz zbrodniarza
i zdrajcy jenerala sowieckiego.

Wiedzialem, ze tak bedzie, bo wiadomo, ze takie popracie wyrazane przez
adwersarza dla sowieckiej marionetki ( kolejne kukielki - to Boleslaw Walesa,
Michnik, Komoruski, Tusk & jego banada, wszelkie odmiany Kwasniewskich i
Pawlakow etcetera)to papierek lakmusowy z kim sie ma do czynienia. Nie moze byc wiec absolutnie, zadnej sesownej dyskusji miedzy Polakami, a ta
czescia spoleczenstwa ktora zostala przywieziona tutaj na sowieckich czolgach.

Dlatego zwasze podkreslam, ze aby Polska stanela wreszcie na wlasnych nogach,
to trzeba przede wszystkim rozliczyc i ukarac, zwolennikow sowieckiego
jenerala, tak jak na to jako zdrajcy zasluzyli.

Norwegowie, Niemcy czy Czesi gdyby postapili ze swoimi kolaborantami, tak jak
Polacy, pewnie dzisiaj byli by takim samym nedznym, zdegenerowanym
panstwem,jak obecna Polska, ktora  w tej chwili jest krajem trzeciego swiata,
a nie demokracji zachodniej.

Data: 2011-03-14 15:35:48
Autor: WW
W dniu 2011-03-14 15:29,  obserwator pisze:

a jednak nie potrafisz uzasadnic logicznie dlaczego nie potepiasz zbrodniarza
i zdrajcy jenerala sowieckiego.

Czy nim jest faktycznie stwierdzi s±d i/lub historia.

A sprawa prywatnego wypadu p. Kaczyńskiego nadal pozostaje otwarta.

Data: 2011-03-14 14:52:24
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> [...]

Czy nim jest faktycznie stwierdzi s±d i/lub historia.

A sprawa prywatnego wypadu p. Kaczyńskiego nadal pozostaje otwarta.

historia i konsekwencje ktore obserwujemy, swiadcza przeciwko tej sowieckiej
marionetce, pozbawionej honoru. Sady tego nie potwierdzily? Nie potwierdzily, bo takie to sady jak i ten *okragly stol* - mistyfikacja
i kpina z Polakow. Te sady nie sa w stanie osadzic i ukarac zadnego
przestepcy, ktory jest broniony przez zdradzieckim ukald okraglego stolu.

Prezydent Kaczynski byl prezydentem wybranym w demokratycznych wyborach i jechal do Katynia na 70 rocznice zbrodni popelnionej przez sowieckich
zbrodniarzy na polskiej elicie.

To Tusk wybral sie tam na prywatne zaproszenie Putina i to Tusk powinien wytlumaczyc dlaczego zgodzil sie na rozbicie przez Putina polskicj obchodow
rocznicowych.

Data: 2011-03-14 15:06:35
Autor: obserwator
KIM WLASCIWIE JEST TEN TUSK??

kto to jest? co to za polski polityk, ktory rujnuje, zadluza  bez opamietanie
kraj? Ktory po tragedii pod Smolenskiem, nie znajac przyczyn katastrofy, ale znajac
historie Polski i zniewolenie Polakow przez Rosje (przeciez podobno jest
historykiem z wyksztalcenia), tak oto sie obsciskiwal z niedzwiedziem ze wschodu:

http://mmariola.salon24.pl/262862,czy-fotograf-pap-jacek-turczyk-o-8-41-byl-w-smolensku

To jest maz stanu? To gowniarz i cienias bez honoru i z przerostem ambicji na
stanowisku premiera Polski.

Data: 2011-03-14 15:24:37
Autor: obserwator
DLACZEGO KATYN JEST TAK WAZNYM DL POLSKI WYDARZENIEM?

..morderstwo dokane w Katyniu przez sowietow, ma znaczenie symboliczne, bowiem
od tego momentu rozpoczelo sie na masowa skale mordowanie wsztkich tych
Polakow, ktorzy odmawiali wspolpracy z sowieckim okupantem. Rozpoczela sie
okupacja sowiecka i wynaradawianie Polakow.

Wszystkich tych Polakow, ktorzy nie zgadzali sie z sowiecka okupacja i
systemem politycznym ktory Stalin narzucal nam okrucienstwem, bezwzglednoscia
i sila - niszczono fizycznie badz psychicznie.

Pytam wiec kolejny raz. Kim jest Tusk i Komrowski?

Kim sa ci ludzie, ktorzy na grobach katynskich i na jeszcze nie ostyglych
zwokach Prezydenta Lecha Kaczynskiego, zaczeli sie obsciskiwac z niedzwiedziem?

Na co licza Polacy, majac takich przywodcow ?

Data: 2011-03-14 16:30:35
Autor: u2
W dniu 2011-03-14 16:24,  obserwator pisze:
[...]

Historia uczy : sowieckie i niemieckie matrioszki d±ż± do władzy po
trupach.

Data: 2011-03-14 16:09:26
Autor: u2
KIM WLASCIWIE JEST TEN TUSK??
W dniu 2011-03-14 16:06,  obserwator pisze:
To jest maz stanu? To gowniarz i cienias bez honoru i z przerostem ambicji na
stanowisku premiera Polski.

Gwniarz to już nie, honoru nocna zmiana nie ma. A ambicje nie poparte
kompetencjami s± gwno warte.

Data: 2011-03-14 16:08:37
Autor: WW
W dniu 2011-03-14 15:52,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

[...]

Ano wyobraĽ sobie, że nie  :-).

Ale to już całkiem nie na temat.
To zagadnienie w tym w±tku jest dla mnie skończone.

Tu chce podyskutować o wyjeĽdzie prezydenta Kaczyńskiego.
Dlaczego jeĽdził tam tylko w roku wyborów ?.
Skoro leciał tam w ramach kampanii wyborczej, dlaczego za nasz± kasę ?.

Mam do¶ć prób przestawiania go jako wielkiego męża stanu, którym z pewno¶ci± nie był, a za sprzedaż rakiet z pewno¶ci± powinien stan±ć przed trybunałem stanu.

Data: 2011-03-14 16:10:45
Autor: u2
W dniu 2011-03-14 16:08, WW pisze:
Tu chce podyskutować o wyjeĽdzie prezydenta Kaczyńskiego.
Dlaczego jeĽdził tam tylko w roku wyborów ?.

Leciał matole.

Skoro leciał tam w ramach kampanii wyborczej, dlaczego za nasz± kasę ?.

Bo to był Prezydent, volksdeutschu.

Data: 2011-03-13 19:59:48
Autor: jadrys
[...]

I o to właśnie chodzi. Skorumpowanych złodziei nie można aresztować po kryjomu ponieważ takie sprawy wymagają nagłośnienia. Te kanalie biorace koperty trzeba zastraszać w każdy możliwy sposób

Data: 2011-03-14 11:18:43
Autor: WW
Smoleńsk - misja państwowa czy prywatna wyprawa ?.
W dniu 2011-03-13 19:59, jadrys pisze:

I o to wła¶nie chodzi. Skorumpowanych złodziei nie można aresztować po
kryjomu ponieważ takie sprawy wymagaj± nagło¶nienia. Te kanalie biorace
koperty trzeba zastraszać w każdy możliwy sposób

Co to za prawo i sprawiedliwo¶ć które zastrasza podejrzanych ?

Data: 2011-03-14 11:36:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Smoleńsk - misja państwowa czy prywatna wyprawa ?.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ilkq25$sfs$1node2.news.atman.pl...
[...]

Komusze prawo, jadrysa prawo, picowskie prawo.

Data: 2011-03-14 14:13:17
Autor: jadrys

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:ilkq25$sfs$1node2.news.atman.pl...
[...]

Co to za prawo i sprawiedliwość które zastrasza podejrzanych ?

Pozdrawiam
 WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Komusze prawo, jadrysa prawo, picowskie prawo.

Ja pluje na prawo jako takie, - mi chodzi tylko o sprawiedliwość.

Data: 2011-03-14 15:37:07
Autor: WW
Smoleńsk - misja państwowa czy prywatna wyprawa ?.
W dniu 2011-03-14 14:13, jadrys pisze:

Ja pluje na prawo jako takie, - mi chodzi tylko o sprawiedliwo¶ć.

"S±d s±dem, a sprawiedliwo¶ć musi być po naszej stronie."

Data: 2011-03-14 18:38:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-14 15:37, WW pisze:
W dniu 2011-03-14 14:13, jadrys pisze:

Ja pluje na prawo jako takie, - mi chodzi tylko o sprawiedliwość.

"Sąd sądem, a sprawiedliwość musi być po naszej stronie."

Pozdrawiam
 WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Ale to chyba o nią właśnie chodzi, nieprawdaż? Żeby dawać satysfakcję zadośćuczynienie pokrzywdzonym, a nie łapać i robić przestępców z ludzi którzy nikomu nic nie zrobili?

Data: 2011-03-15 11:26:56
Autor: WW
Smoleńsk - misja państwowa czy prywatna wyprawa ?.
W dniu 2011-03-14 18:38, jadrys pisze:

Ale to chyba o ni± wła¶nie chodzi, nieprawdaż? Żeby dawać satysfakcję
zado¶ćuczynienie pokrzywdzonym,

Niestety nie.
Pokrzywdzeni s± często pokrzywdzeni we własnym mniemaniu. Trzeba by s±du, aby ustalić, czy s± nimi rzeczywi¶cie.

 a nie łapać i robić przestępców z ludzi którzy nikomu nic nie zrobili?

Tego nie rozumiem w kontek¶cie tematu w±tku.

Data: 2011-03-14 16:22:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ill4r0$2ld$1news.onet.pl...

[...]

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-03-14 14:13:22
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-14 11:18, WW pisze:
[...]

Nie podejrzanych tylko potencjalnych naśladowców, tych co marzą o kopertach pod stołem.

Data: 2011-03-13 20:30:36
Autor: cytryna
Smoleńsk - 7.04. misja państwowa czy zmowa przestępcza?.
[...]

***********

Rozumię niepokój wszystkich tych którzy dbaj± o to aby kradli tylko nasi z PO
o czym ¶wiadczy 400 afer w 3,5 roku. ¦p. Prezydent z ekip± uczciwych Polaków
leciał do Katynia w zwi±zku z 70 ROCZNICˇ LUDOBÓJSTWA KATYŃSKIEGO aby uczcić
ofiary tej nieludzkiej zbrodni. Tego rodzaju wizyta należy do obowi±zków Głowy
Państwa. Nikt nie wytłumaczył do tej pory kto był autorem zmowy przestępczej, ale to tylko kwestia czasu.

Data: 2011-03-14 11:23:43
Autor: WW
W dniu 2011-03-13 20:30, cytryna pisze:

Rozumię niepokój wszystkich tych którzy dbaj± o to aby kradli tylko nasi z PO
o czym ¶wiadczy 400 afer w 3,5 roku. ¦p. Prezydent z ekip± uczciwych Polaków

No proszę, mamy nowa arkę.
Resztę Polaków  zostało tam, gdzie stało ZOMO ?

Data: 2011-03-20 11:39:03
Autor: u2
W dniu 2011-03-14 11:23, WW pisze:
No proszę, mamy nowa arkę.
Resztę Polaków  zostało tam, gdzie stało ZOMO ?

Nie wszyscy uczciwi polecieli volksdeutschu. Drugiej Kaczki nie udało
się wam ustrzelić i wypatroszyć.

Data: 2011-03-13 22:26:54
Autor: Kaczysta
Smoleńsk - misja państwowa czy prywatna wyprawa ?.
A nie przyszło Ci do głowy, że w kwietniu 2010 roku była okr±gła rocznica mordu katyńskiego?
AZ

Data: 2011-03-13 15:05:21
Autor: Hans Kloss
Smoleńsk - misja państwowa czy prywatna wyprawa ?.
On 13 Mar, 22:26, "Kaczysta" <mecha...@gmail.pl> wrote:
A nie przysz o Ci do g owy,
Żeby co¶ do głowy przyszło to najpierw trzeba by j± mieć. Oni na ogół
nie wykazuj± oznak posiadania tego organu, a je¶li nawet j± maj±  to
głowa służy im głównie jako podstawka pod włosy. Zaczynaj± posty od
słów "tak się zastanawiam" po to tylko aby wylać  swoj± agresję i
nienawi¶ć do człowieka który już od roku nie żyje.
To nie s± ludzie tylko jakie¶ zaprogramowane bestie, ludzie w moim
pojęciu tak
http://www.youtube.com/watch?v=Cfxx566YRAU
się nie zachowuj±....
J-23

Data: 2011-03-13 22:33:03
Autor: A. Filip
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
[...]

<ironia> Czyli według ciebie to wyłącznie "zaproszenie od (cara) Putina"
powinno decydować o tym który polityk miał prawo odwiedzać Katyń w 70 rocznicę sowieckiej/rosyjskiej zbrodni? </ironia>

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Igła, nie wiedząc o swej własnej dziurce,

Data: 2011-03-14 11:26:45
Autor: WW
Smoleńsk - misja państwowa czy prywatna wyprawa ?.
W dniu 2011-03-13 22:33, A. Filip pisze:

<ironia>  Czyli według ciebie to wył±cznie "zaproszenie od (cara) Putina"
powinno decydować o tym który polityk miał prawo odwiedzać Katyń
w 70 rocznicę sowieckiej/rosyjskiej zbrodni?</ironia>

W ogóle uważam, że wyci±ganie sprawy Katynia aby dokopać Ruskim jest sprzeczne z polska racja stanu.
Tym bardziej, że Niemcom, odpowiedzialnym za podobne zbrodnie, tylko w wielokrotnie większej skali, jako¶ wybaczyli¶my i O¶więcimia na wyci±gamy przy każdym kontakcie z nimi.

Data: 2011-03-20 02:16:04
Autor: kefirh
Smoleńsk - misja państwowa czy prywatna wyprawa ?.
W dniu 2011-03-13 17:26, WW pisze:
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Jestes za Sumerytjskim Panstwem Miastem. Okey. Twoja sprawa.
To z reszta marzenie kazdego gminnego przyglupa.
Ale zostaw ten krzyz. To nie twoja brocha.

Data: 2011-03-20 18:39:05
Autor: WW
W dniu 2011-03-20 02:16, kefirh pisze:

Ale zostaw ten krzyz. To nie twoja brocha.

Dopóki wisi w Sejmie i urzędach państwowych, niestety również moja.

Data: 2011-03-20 11:16:36
Autor: Hans Kloss
On 20 Mar, 18:39, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Dopóki wisi w Sejmie i urzędach państwowych, niestety również moja.
 Co gorsza jego wizerunki stoj± na wielu polskich drogach pod
pretekstem "znaków drogowych". Strasz± z dachów wielu budynków. Ba,
same drogi pobudowano i celowo i zło¶liwie tak aby "krzyżowały" się ze
sob± tak jakby nie mogły się przecinać np. pod katem 80 stopni. Oni
(tzn., ci od krzyża) s± wszędzie!!!
A teraz rozejrzyj się za gniazdkami elektrycznymi. One też s±
wszędzie, w sejmie i urzędach państwowych... po co ONI je tam
umie¶cili niemal w każdej ¶cianie?
J-23

Smoleńsk - misja państwowa czy prywatna wyprawa ?.