Smolensk po raz n-ty

Data: 2015-04-07 14:11:50
Autor: Endriu
Smolensk po raz n-ty
Ponoc poprzednie analizy robiono na odczycie zdigitalizowanym przy 11ksps, teraz "skopiowano" przy 96k i slychac znacznie wiecej.

A nie wiesz czy będzie to już to ostateczna wersja, czy może będzie jeszcze 25 tyś innych, które będą " z nienacka będą odpalane" w każdą kolejną rocznicę  ?.
I czy nie orientujesz się na który rok przewidziane jest tajemnicze "odnalezienie się zagubionych zapisów z monitoringu" na okęciu, żeby wreszcie dac odpór tym teoriom, które mówią, że całą delegację wyrżnięto jeszcze przed startem, w tajemniczym wyburzonym hangarze ?.

Hangar, a przy hangarze... Okęcie 2010
http://clouds.salon24.pl/401348,hangar-a-przy-hangarze-okecie-2010

O Smoleńsku nawet PIS nie mówi nam prawdy - G.Braun https://www.youtube.com/watch?v=OH0cdKsOuoE

Endriu

Data: 2015-04-07 14:35:35
Autor: Marek Pazio
Smolensk po raz n-ty
W dniu 2015-04-07 o 14:11, Endriu pisze:
hangarze ?.

Jak się bierzesz za rozwikłanie tajemnicy wypadku to te 3 klasy podstawówki wypadałoby skończyć. ;-)

--
MP

Data: 2015-04-07 14:44:23
Autor: Endriu
Smolensk po raz n-ty
Jak się bierzesz za rozwikłanie tajemnicy wypadku to te 3 klasy podstawówki wypadałoby skończyć. ;-)

Z dyplomowanym inżynierem elektroenergetykiem kolego rozmawiasz....

http://nmp1.w.interia.pl/elektryka.HTM
http://nmp1.w.interia.pl/druga/zadanko.HTM
http://nmp1.w.interia.pl/druga/kircho.HTM
http://nmp1.w.interia.pl/druga/plc.HTM

Co prawda w zawodzie nie pracuję, magistra nie zrobiłem bo był mi na tamtą i obecną chwilę całkowicie zbędny ....

Endriu

Data: 2015-04-07 16:40:45
Autor: Marek Pazio
Smolensk po raz n-ty
W dniu 2015-04-07 o 14:44, Endriu pisze:
> hangarze ?.

> Z dyplomowanym inżynierem elektroenergetykiem kolego rozmawiasz....
Miło mi.

> Co prawda w zawodzie nie pracuję, magistra nie zrobiłem bo był mi na
> tamtą i obecną chwilę całkowicie zbędny ....
> Endriu

Nie miałeś języka polskiego w podstawówce, czy też nie zrobiłeś bo był i jest Ci całkowicie zbędny?

--
MP

Data: 2015-04-07 17:21:11
Autor: Endriu
Smolensk po raz n-ty

Nie miałeś języka polskiego w podstawówce, czy też nie zrobiłeś bo był i
jest Ci całkowicie zbędny?

Kolego to nie praca naukowa, ani jakas oficjalna strona rządowa, tylko usenet. Odpuść sobie w tym teamcie, bo jam nie Jan Miodek, żeby znać się na wszysctkich niuansach naszego rodzimego języka....

Endriu

Data: 2015-04-07 17:30:42
Autor: Marek Pazio
Smolensk po raz n-ty
W dniu 2015-04-07 o 17:21, Endriu pisze:
teamcie
> wszysctkich

Endriu

Dobrze, odpuszczam, ale pisząc na polskojęzyczną grupę dyskusyjną wypadałoby nie sadzić błędów jak przedszkolak.
Może kolega się przemoże i zainstaluje sobie słownik?

--
MP

Data: 2015-04-07 17:35:10
Autor: Andrzej Lawa
Smolensk po raz n-ty
W dniu 07.04.2015 o 17:30, Marek Pazio pisze:
> [...]

wypadałoby nie sadzić błędów jak przedszkolak.
Może kolega się przemoże i zainstaluje sobie słownik?

Zrozum człowieka - to pewnie nie jest jego pierwszy język ;->

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-04-07 16:15:16
Autor: mkarwan
Smolensk po raz n-ty
Użytkownik "Marek Pazio" <nie@podaje.bo.i.po.co> napisał w wiadomości news:mg0iun$rej$1portraits.wsisiz.edu.pl...
hangarze ?.

Jak się bierzesz za rozwikłanie tajemnicy wypadku to te 3 klasy podstawówki wypadałoby skończyć. ;-)

A ty ile klas skończyłeś?

Data: 2015-04-07 16:41:47
Autor: Marek Pazio
Smolensk po raz n-ty
W dniu 2015-04-07 o 16:15, mkarwan pisze:
A ty ile klas skończyłeś?

Jeśli odpowiesz mi na pytania które ja ci _wcześniej_ zadałem to oczywiście odpowiem ci na twoje.

--
MP

Data: 2015-04-07 18:57:55
Autor: mkarwan
Smolensk po raz n-ty
Użytkownik "Marek Pazio" <nie@podaje.bo.i.po.co> napisał w wiadomości news:mg0qba$ige$3portraits.wsisiz.edu.pl...
A ty ile klas skończyłeś?

Jeśli odpowiesz mi na pytania które ja ci _wcześniej_ zadałem to oczywiście odpowiem ci na twoje.

Które pytania?

Data: 2015-04-07 19:02:04
Autor: Marek Pazio
Smolensk po raz n-ty
W dniu 2015-04-07 o 18:57, mkarwan pisze:
[...]

Te które ci zadałem.

Jako znany specjalista od googla i wklejek swobodnie znajdziesz na dwóch grupach usnet na krzyż znajdziesz je swobodnie.

Jeśli zalegnie cisza będzie to tylko potwierdzeniem, że umiesz wyszukiwać tylko negatywne treści o Zydach i zasrywać tymi wklejkami usnet.

--
MP

Data: 2015-04-07 20:21:04
Autor: mkarwan
Smolensk po raz n-ty
Użytkownik "Marek Pazio" <nie@podaje.bo.i.po.co> napisał w wiadomości news:mg12ic$dj1$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Znowukłamiesz.
Jak zwykle zresztą.

Data: 2015-04-07 20:26:50
Autor: Marek Pazio
Smolensk po raz n-ty
W dniu 2015-04-07 o 20:21, mkarwan pisze:
[...]

Czyli co było do przewidzenia, spierdzielasz.

--
MP

Data: 2015-04-08 01:37:48
Autor: Titus Atomicus
Smolensk po raz n-ty
In article <mg12al$clj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
 "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

> Jeśli odpowiesz mi na pytania które ja ci _wcześniej_ zadałem to > oczywiście odpowiem ci na twoje.

Które pytania?

Spieprzaj, dziadu.
--
TA