Smoleńsk - pom¶cimy

Data: 2010-11-17 21:04:34
Autor: u2
Smoleńsk - pom¶cimy
... podobnie jak Pawiak.

Data: 2010-11-17 21:49:11
Autor: jadrys
Smoleńsk - pom¶cimy
W dniu 2010-11-17 21:04, u2 pisze:
.. podobnie jak Pawiak.

Tak mi przyszło do głowy co by¶my zrobili jakby kacap nas obci±żył kosztami zwi±zanymi z ta katastrof±? Jak by zareagował rz±d, no i przede wszystkim Kaczyński?

Data: 2010-11-17 21:52:34
Autor: u2
Smoleńsk - pom¶cimy
W dniu 2010-11-17 21:49, jadrys pisze:
[...]

Nie pierdol ubeku. Jak mawiał mój zmarły kolega, takich jak ty pod
¶cianę i rozstrzelać seri± z kałacha.

Data: 2010-11-17 22:00:28
Autor: jadrys
Smoleńsk - pom¶cimy
W dniu 2010-11-17 21:52, u2 pisze:
[...]

Tak, to z pewno¶ci± by ci przyszło najłatwiej. Ale wypłacić odszkodoowania za zniszczony las no i pokryć koszty całej tej akcji zwi±zanej z katastrofa to już nie?

Ubeku?-  Bardzo żałuje, ale nie mam nic wspólnego z tymi patriotami.

Data: 2010-11-17 22:03:09
Autor: u2
Smoleńsk - pom¶cimy
W dniu 2010-11-17 22:00, jadrys pisze:
Tak, to z pewno¶ci± by ci przyszło najłatwiej. Ale wypłacić
odszkodoowania za zniszczony las no i pokryć koszty całej tej akcji
zwi±zanej z katastrofa to już nie?

Wykup sobie life insurance ubeku.

Ubeku?-  Bardzo żałuje, ale nie mam nic wspólnego z tymi patriotami.

Masz, dlatego nie mam lito¶ci dla takich wyczurków jak ty.

Data: 2010-11-17 23:37:02
Autor: Tomy M.
Smoleńsk - pom¶cimy
W dniu 2010-11-17 22:00, jadrys pisze:

Ubeku?- Bardzo żałuje, ale nie mam nic wspólnego z tymi patriotami.

Spierdalaj.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-18 08:10:14
Autor: cytryna
Smoleñsk - pom¶cimy

> Nie pierdol ubeku. Jak mawia³ mój zmar³y kolega, takich jak ty pod
> ¶cianê i rozstrzelaæ seri± z ka³acha.

Tak, to z pewno¶ci± by ci przysz³o naj³atwiej. Ale wyp³aciæ odszkodoowania za zniszczony las no i pokryæ koszty ca³ej tej akcji zwi±zanej z katastrofa to ju¿ nie?

Ubeku?-  Bardzo ¿a³uje, ale nie mam nic wspólnego z tymi patriotami.

*************************************

Panie Jadry¶ nie ma co żałować, nic straconego, leć pan do SOWY, tam pij± szampana po "zwycięstwie" Dupy z W±sami. Powodzenia, niech wspólnota tych
patriotów krzepnie na chwałę Wielikoj Rosijii.

Data: 2010-11-20 20:29:00
Autor: jadrys
Smoleñsk - pom¶cimy
W dniu 2010-11-18 08:10, cytryna pisze:

*************************************

Panie Jadry¶ nie ma co żałować, nic straconego, leć pan do SOWY, tam pij±
szampana po "zwycięstwie" Dupy z W±sami. Powodzenia, niech wspólnota tych
patriotów krzepnie na chwałę Wielikoj Rosijii.

Niestety, nie mogę odżałować tego że nie dane mi było obijać ¶wińskich ryjów dywersantów którzy szkodzili Polsce za pieni±dze z zagranicy.

Jestem człowiekiem czynu i jakies spotkania zramolalych dziadów wspominaj±cych stare dobre czasy mnie nie interesuj±.

Data: 2010-11-19 21:20:02
Autor: pluton
Smoleńsk - pom¶cimy
Nie pierdol ubeku. Jak mawiał mój zmarły kolega, takich jak ty pod
¶cianę i rozstrzelać seri± z kałacha.

Pewnie zmarl na olowice...

Nullification

Data: 2010-11-20 09:50:04
Autor: u2
Smoleńsk - pom¶cimy
W dniu 2010-11-19 21:20, pluton pisze:
Pewnie zmarl na olowice.

Znam olo szczurona z s.c.p. Może to i on :)

Data: 2010-11-20 10:20:06
Autor: Andrzej Adam Filip
u2: Smoleńsk - pomścimy -- ale na kim konkretnie i jak daleko on jest?
jadrys <andrzej203@op.pl> pisze:
W dniu 2010-11-17 21:04, u2 pisze:
.. podobnie jak Pawiak.

Tak mi przyszło do głowy co byśmy zrobili jakby kacap nas obciążył
kosztami związanymi z ta katastrofą? Jak by zareagował rząd, no i
przede wszystkim Kaczyński?

<ironia> UwaĹĽaj bo wykraczesz. </ironia>

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Wolałabyś [Ksantypo], żebym umierał z wyroku sprawiedliwego?

Data: 2010-11-20 20:26:29
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-20 10:20, Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

To raczej przestroga dla u2. To on ma postawę roszczeniową wobec ruskich. Także dla Kaczyńskiego i PiS-u.

Data: 2010-11-20 20:35:15
Autor: u2
u2: Smoleńsk - pom¶cimy -- ale na kim konkretnie i jak daleko on jest?
W dniu 2010-11-20 20:26, jadrys pisze:
To raczej przestroga dla u2. To on ma postawę roszczeniow± wobec
ruskich. Także dla Kaczyńskiego i PiS-u.

Nie pierdol stary ubeku z ubekistanu.

Data: 2010-11-17 23:21:27
Autor: MH
Smoleñsk - pom¶cimy
.. podobnie jak Pawiak.

===========

Albo jak Katyń , buraku jeden...  Buahaha , a dlaczego piszesz "pom¶cimy" (liczba mnoga !!) ? A m¶cijcie se u2 ile
wam się chce !! MH

Data: 2010-11-17 23:37:40
Autor: Tomy M.
Smoleñsk - pom¶cimy
W dniu 2010-11-17 23:21, MH pisze:
.. podobnie jak Pawiak.

===========

Albo jak Katyń , buraku jeden...
Buahaha , a dlaczego piszesz "pom¶cimy" (liczba mnoga !!) ? A m¶cijcie se u2 ile
wam się chce !!

Jest nas wielu ... tak wielu że się zdziwisz.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-17 23:40:09
Autor: MH
Smoleñsk - pom¶cimy

> ===========
>
> Albo jak Katy&#241; , buraku jeden...
> Buahaha , a dlaczego piszesz "pom&#182;cimy" (liczba mnoga !!) ? A m&#182;cijcie se u2 ile
> wam si&#234; chce !!

Jest nas wielu ... tak wielu &#191;e si&#234; zdziwisz.

--
Gruppenfuhrer WOLF ??

MH

Data: 2010-11-18 10:48:47
Autor: bolek
Smoleñsk - pom¶cimy

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomo¶ci news:4ce45939$0$20995$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to wybierzcie się na Moskwę i przestańcie pierdolić.
Jakby przyszło co do czego to by¶cie pierwsi spieprzali.

Data: 2010-11-18 13:07:37
Autor: Tomy M.
Smoleñsk - pom¶cimy
W dniu 2010-11-18 10:48, bolek pisze:

No to wybierzcie się na Moskwę i przestańcie pierdolić.
Jakby przyszło co do czego to by¶cie pierwsi spieprzali.

Chcesz się sprawdzać z narodowcami czy kibolami?
.... nie roz¶mieszaj mnie

--

Tomy M.

Data: 2010-11-18 13:18:17
Autor: bolek
Smoleñsk - pom¶cimy

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomo¶ci news:4ce51708$0$27034$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to Katyń chcesz pom¶cić na narodowcach albo kibolach.

Data: 2010-11-18 13:21:27
Autor: cyc
Smoleñsk - pom¶cimy
Biorac pod uwage tresc w temacie nie mozna sie dziwic , ze konus Kaczynski Jaroslaw ma swoja osobista ochrone !. Na jego miejscu tez bym sie bal zemsty rodzin 95 ofiar katastrofy !.

cyc

Data: 2010-11-18 09:44:41
Autor: Dobrodziej
Smoleńsk - pom¶cimy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ce43555$0$20998$65785112news.neostrada.pl...
.. podobnie jak Pawiak.

Zrób sobie baranka! Wracaj do wyra! Kocha¶ rAzor czeka z utęsknieniem! ;-)

d.

Data: 2010-11-19 12:20:08
Autor: magdaverakosiorek
Smoleńsk - pom¶cimy