Smoleńsk- prowokacja czy próba wyjaśnienia?

Data: 2015-11-24 23:08:28
Autor: Chiron
Smoleńsk- prowokacja czy próba wyjaśnienia?
Data: 2015-11-24 15:15:25
Autor: Stachu Chebel
Smoleńsk- prowokacja czy próba wyjaśnienia?
W dniu wtorek, 24 listopada 2015 23:08:15 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
http://wpolityce.pl/smolensk/272906-bomba-paliwowo-powietrzna-w-smolensku-zaskakujace-wystapienie-bylego-zolnierza-wsi-proba-uwiarygodnienia-czy-prowokacja

====
Nawet nie czytałem gazetki ściennej Obywatelu Piszczyk..

psp z nazwy jest przynajmniej powinna być grupą dysu/pyskusyjną.

Ty tymczasem dajesz linka, puszczasz bąka, i spierdalasz stąd.. Napisz o swoich zainteresowaniach, też ci dam linka bez komentarza!!

Data: 2015-11-25 01:45:34
Autor: Klin....................................................

=====

Nawet nie czytałem gazetki ściennej Obywatelu Piszczyk..

psp z nazwy jest przynajmniej powinna być grupą dysu/pyskusyjną.

Ty tymczasem dajesz linka, puszczasz bąka, i spierdalasz stąd..

Napisz o swoich zainteresowaniach, teĹź ci dam linka bez komentarza!!
      Szkoda, Ĺźe sam puściłeś tylko bąka a bez linka to nie ma nawet
      smrodu czym rozwiać. -  http://smolensk-2010.pl/ -  Powachluj więc
     sobie  jeśli mĂłj bąk teĹź Ci nie w smak.

Data: 2015-11-24 19:27:09
Autor: Stachu Chebel
W dniu środa, 25 listopada 2015 01:45:38 UTC+1 użytkownik Klin..................................................... napisał:

> [...]
>
> Ty tymczasem dajesz linka, puszczasz bąka, i spierdalasz stąd..
>
> Napisz o swoich zainteresowaniach, też ci dam linka bez komentarza!!
      Szkoda, że sam puściłeś tylko bąka a bez linka to nie ma nawet
      smrodu czym rozwiać. -  http://smolensk-2010.pl/ -  Powachluj więc
     sobie  jeśli mój bąk też Ci nie w smak.

Moje zainteresownia?! A cóż to ma do żeczy?! Bić się chcesz ze mną na "linki"?!!! Bo jakoś tak od siebie, to mizernie widzę twoje szanse w pyskusji z kimkolwiek. Niemniej jednak Chiron wywalił gazetkę sściemą..

A tak dla otrzeźwienia panie chironie, to pozwole se Panie , walnąć Panu też linka.

http://www.altair.com.pl/news/view?news_id=5015&q=lot%20ku%20%C5%9Bmierci

Co Pan o tym sądzisz?

Data: 2015-11-24 22:04:54
Autor: Stachu Chebel

--

Chiron

Pierdnął chłopak linkiem, ale dyskusja to zbyt trudne.  Gdzieś tam dalej w "dyskusji" ktoś się dopomina o "linki". Prawdziwaprawdziwość:

Miałem lota SNG-FRA, B747(Lufa) zapierdalał już nieźle na ranłeju w SNG, aż tu nagle łodwracacze ciągu, ostre hamowanie i takie tam... Dowódca informuje, że jedna z turbin nie kręci się jak tralala, i na koszt lufy sruuu.. do hotelu. Zaś pech cholera jasns z lotem FRA-KTW. I zaś jego mać lufą leciałem. Tym razem pierdzielili o mgle w KTW, no i ciule zawieźli nas żelaznym ptakiem do KRK. A dalej na koszt lufy jak kto se życzył: darmowa taryfa do KTW, albo darmowy nocleg w KRK.

Data: 2015-11-24 22:09:20
Autor: Stachu Chebel
Smoleńsk- prowokacja czy próba wyjaśnienia?
W dniu wtorek, 24 listopada 2015 23:08:15 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

Nawet nie wiem czy jesteś za, lub przeciw jakiejkolwiek srełorji.

Jeżeli dalej cię to jara, toś ułom !!!

Smoleńsk- prowokacja czy próba wyjaśnienia?