Smoleńsk - the nevereding story...

Data: 2011-09-29 07:10:06
Autor: Tzva Adonai
Smoleńsk - the nevereding story...
Ileż kurwa można?.. Zginęło kilkudziesięciu urzędników państwowych,
może nawet zostali zamordowani (w co w±tpię), ale dlaczego jest to
traktowane w taki, a nie inny sposób?.. Polityk to zawód jak każdy
inny, obarczony ryzykiem zawodowym.. Czy ktokolwiek urz±dzał
wieloletnie seanse nekropolityczne, gdy dziesi±tki Polaków ginęły pod
Ľle zabezpieczonymi dachami supermarketów, w katastrofach busów,
poci±gów itd. itp?.. Ile takich przypadków odbyło się z po¶redniej
winy tych urzędników, którzy potem zginęli w Smoleńsku?...

"Bo prezydent to reprezentant państwa.."... "Bo zginęła polska
elita"...

No kurwa, ale co niby z tego wynika?... Prezydent za darmo posługi nie
pełnił, co najmniej kilka tysięcy Polaków, zgłaszaj±cych swoje
kandydatury na ten urz±d do PKW mogłoby go z ogromn± chęci± zast±pić
na salonach, w podróżach dyplomatycznych, konsumowaniu wystawnego
jadła i korzystaniu z rozlicznych przywilejów władzy...

I co niby takiego wspaniałego zrobiła ta "smoleńska elita" dla
Polaków?.. Odpowiedzcie sobie sami szczerze, je¶li nie jeste¶cie
partyjnymi aparatczykami czerpi±cymi korzy¶ci maj±tkowe z
przynależno¶ci do takiej, albo innej partii - czy ci ludzie, którzy
tam zginęli w jaki¶ realny sposób się wam przysłużyli?.. Czy dzięki
nim waszym rodzinom żyło się lepiej?... Czy warto rozpamiętywać ich w
nieskończono¶ć i jednocze¶nie milcz±co godzić się na to, że około 50
Polaków CODZIENNIE ginie na drogach za których stan ci smoleńscy
urzędnicy ponosili odpowiedzialno¶ć?... Czy warto spędzać godziny pod
jebanym krzyżem, w deszcz i zi±b, i idolizować ludzi, którzy mieli was
głęboko gdzie¶?... Nie lepiej ten czas po¶więcić swoim rodzinom,
znajomym, pomóc ludziom w hospicjach?...

Niemcy do¶ć często pytaj± mnie jak to możliwe, że Polacy tak kochaj±
swoich rz±dców, że urz±dzaj± im kilkuletnie żałoby... Sami z
rozbrajaj±c± szczero¶ci± mówi± mi, że gdyby to ich ¶wita rz±dowa
rozbiła się w katastrofie lotniczej, to byłby raczej powód do
¶więtowania....

Data: 2011-09-29 16:26:37
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-29 16:10, Tzva Adonai pisze:
Ileż kurwa można?.. Zginęło kilkudziesięciu urzędników państwowych,
moĹĽe nawet zostali zamordowani (w co wÄ…tpiÄ™), ale dlaczego jest to
traktowane w taki, a nie inny sposĂłb?.. Polityk to zawĂłd jak kaĹĽdy
inny, obarczony ryzykiem zawodowym.. Czy ktokolwiek urządzał
wieloletnie seanse nekropolityczne, gdy dziesiątki Polaków ginęły pod
Ĺşle zabezpieczonymi dachami supermarketĂłw, w katastrofach busĂłw,
pociągów itd. itp?.. Ile takich przypadków odbyło się z pośredniej
[...]

pełnił, co najmniej kilka tysięcy Polaków, zgłaszających swoje
kandydatury na ten urząd do PKW mogłoby go z ogromną chęcią zastąpić
na salonach, w podróżach dyplomatycznych, konsumowaniu wystawnego
jadła i korzystaniu z rozlicznych przywilejów władzy...

I co niby takiego wspaniałego zrobiła ta "smoleńska elita" dla
Polaków?.. Odpowiedzcie sobie sami szczerze, jeśli nie jesteście
partyjnymi aparatczykami czerpiącymi korzyści majątkowe z
przynależności do takiej, albo innej partii - czy ci ludzie, którzy
tam zginęli w jakiś realny sposób się wam przysłużyli?.. Czy dzięki
nim waszym rodzinom żyło się lepiej?... Czy warto rozpamiętywać ich w
nieskończoność i jednocześnie milcząco godzić się na to, że około 50
Polaków CODZIENNIE ginie na drogach za których stan ci smoleńscy
urzędnicy ponosili odpowiedzialność?... Czy warto spędzać godziny pod
jebanym krzyżem, w deszcz i ziąb, i idolizować ludzi, którzy mieli was
głęboko gdzieś?... Nie lepiej ten czas poświęcić swoim rodzinom,
znajomym, pomĂłc ludziom w hospicjach?...

Niemcy dość często pytają mnie jak to możliwe, że Polacy tak kochają
swoich rządców, że urządzają im kilkuletnie żałoby... Sami z
rozbrajającą szczerością mówią mi, że gdyby to ich świta rządowa
rozbiła się w katastrofie lotniczej, to byłby raczej powód do
świętowania....

Z wielkim zadowoleniem zaczynam u ciebie dostrzegać początki poprawnego rozumowania. Ten pobyt w Niemczech jednak ci służy. Tak trzymaj a wyrośniesz na prawdziwego Komunistę. Mało kto wie czym jest Komunista, ale osoby niepodatne na propagandę kapitalistów wiedzą że to ludzka elita.

Data: 2011-09-29 07:30:06
Autor: Tzva Adonai
Smoleńsk - the nevereding story...
jadrys napisał(a):

wyro¶niesz na prawdziwego Komunistę. Mało kto wie czym jest Komunista,

Komunista to kto¶ taki, kto ma w dupie rz±dz±cych?... W takim razie
większo¶ć ludzko¶ci należałoby zaliczyć do tego gatunku... Spadaj±cy
samolot z Kim Dzong Ilem albo Fidelem Castro też raczej by mi snu z
powiek nie spędził...

Data: 2011-09-29 17:39:40
Autor: u2
Smoleńsk - the nevereding story...
W dniu 2011-09-29 16:10, Tzva Adonai pisze:
Ileż kurwa można?

Juz ta twoja pakistańska utrzymanka ma ciebie dosyc cwa, dlatego
chodzisz na qrwy ? :)

Data: 2011-09-29 17:52:16
Autor: Ikselka
Smoleńsk - the nevereding story...
Dnia Thu, 29 Sep 2011 07:10:06 -0700 (PDT), Tzva Adonai napisał(a):

Ileż kurwa można?..

Jak dla mnie - aż do wyja¶nienia. Czyli wiecznie.
:->

Zginęło kilkudziesięciu urzędników państwowych,
może nawet zostali zamordowani (w co w±tpię), ale dlaczego jest to
traktowane w taki, a nie inny sposób?.. Polityk to zawód jak każdy
inny, obarczony ryzykiem zawodowym..

Prezydent państwa to nie byle polityk.
Zamach na władzę państwow± to nie katastrofa budowlana.

[...]

Szlag człeka trafia, kiedy czyta, jak plebs każd± warto¶ć umi sprowadzić
tylko do kasiory.
--
XL

Data: 2011-09-29 09:41:13
Autor: Tzva Adonai
Smoleńsk - the nevereding story...
Ikselka napisał(a):

Szlag czleka trafia, kiedy czyta, jak plebs kazda wartosc umi sprowadzic
tylko do kasiory.

A jaka to niby warto¶ć kryje się za nieszczę¶liwym wypadkiem
samolotowym w Smoleńsku?.. Jaka warto¶ć kryła się za urzędowaniem
Lecha Kaczyńskiego?.. Ta sama, która obdarzyła jego córeczkę
odszkodowaniem w wysoko¶ci 3,5 mln zł z pieniędzy "plebsu"?.. Czasy
mężów stanu, fuhrerów, ojców narodu i wodzów już się skończyły..
Nastały czasy menedżerów politycznych, których praca polegaj±ca na
zarz±dzaniu państwem jest sowicie wynagradzana i obwarowana licznymi
przywilejami... Je¶li ci menedżerowie nie sprawdzaj± się w sprawnym
zarz±dzaniu państwem to dostaj± kopa w pizdę i zmieniaj± branżę... Tak
to powinno wygl±dać... Czasy podziałów kastowych - arystokracji i
plebsu - już dawno minęły, jak również cynicznego napuszczania narodów
na narody i masowego umierania za "honor" i "ojczyznę"...

Data: 2011-09-29 16:59:03
Autor: obserwator
Smoleńsk - the nevereding story...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): A jaka to niby warto¶ć kryje się za nieszczę¶liwym wypadkiem
samolotowym w Smoleńsku?.. Jaka warto¶ć kryła się za urzędowaniem
Lecha Kaczyńskiego?.. Ta sama, która obdarzyła jego córeczkę
odszkodowaniem w wysoko¶ci 3,5 mln zł z pieniędzy "plebsu...

i tak nie zrozumiesz. Ikselka bije cie inteligencja i madroscia na glowe, bo jest POLKA.

Ponadto jestes strasznie zawistny, a to cecha prostakow...kacapskich.

Data: 2011-09-29 19:07:00
Autor: .
Dnia Thu, 29 Sep 2011 16:59:03 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

Człowieku! Ty tak samo jak "hammer" jeste¶ chory! Was trzeba leczyć!

Dominik

Data: 2011-09-29 10:18:30
Autor: Tzva Adonai
obserwator napisał(a):

Ikselka bije cie inteligencja i madroscia na glowe, bo jest POLKA.

Gdyby bycie Polakiem stanowiło synonim m±dro¶ci i inteligencji, to
wasz najlepszy uniwersytet nie znajdowałby się na 475 miejscu w
rankingu ARoWU, a Polska nie kojarzyłaby się obcokrajowcom głównie z
Lechem Wałęs±....

Data: 2011-09-29 17:41:57
Autor: obserwator
Smoleńsk - the nevereding story...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): Gdyby bycie Polakiem stanowiło synonim m±dro¶ci i inteligencji, to
wasz najlepszy uniwersytet nie znajdowałby się na 475 miejscu w
rankingu ARoWU, a Polska nie kojarzyłaby się obcokrajowcom głównie z
Lechem Wałęs±....
********************

Bo Polska ma problemy z wyzwoleniem sie od kacapstwa ktore kocha nadal ruski zamordyzm. Komuchy prosowieckie tlamsza polska przedsiebiorczosc i postep w kazdej dziedzinie.

To takie polskie Taliby.

Na przyklad taki kacap Turowski (kapus sowiecki i kumpel polgowka Sikorskiego) zaklada jakies szkolki z kagiebistami z Gazpromu. Jaki moze byc poziom nauczania w takich kagiebowskich szkolkach?
Jakie miejsca w rankingach swiatowych zajmuja szkoly Federacji Ruskiej?

Polacy na uczelniach zachodnich naleza do najlepszych studentow.

Pokolenie Polakow ktorych rodzice wyjechali na zachod i ciezko pracowali, aby wyklsztalcic swoje dzieci, nalezy do najzdolniejszych i zajmuje czesto prestizowe stanowiska. Chinczycy i Zydzi, nieco przewyzszaja Polakow, ale tylko dlatego, ze nie maja wlasciwego wsparcia ze strony panstwa polskiego i diaspor, takich jak maja Chinczycy i Zydzi.

Polacy de facto nadal sa pod okupacja, bylych prosowieckich komuchow.

Data: 2011-09-29 17:57:24
Autor: obserwator
Smoleńsk - the nevereding story...

aha...uzupelnie tylko, aby jakis imbecyl znowu mi nie zarzucil rusofobii.

Prywatnie mam znajomych Rosjan i sietnie sie rozumiemy.Problem polega bowiem na tym, ze Sowietami i terazRosja, rzadza tacy sami psychopaci jak u nas w Polsce.

Ta banda lajdakow, kradnie tak samo u nich i u nas, a lupy lokuje w zachdnich bankach oraz kupuje tereny i inwestuje - NA ZACHODZIE, a nie u siebie w kraju !!

To pasozyty ktore tocza zarowno Polske jak i Rosje.

Data: 2011-09-29 11:10:04
Autor: Tzva Adonai
obserwator napisał(a):

To pasozyty ktore tocza zarowno Polske jak i Rosje.

Tak, tak, _oni_ s± wszystkiemu winni.. Wkładaj± przez lufciki rurki ze
¶mierciono¶nym gazem do domów uciemiężonych Polaków akurat wtedy, gdy
ci ¶pi±.. Dlatego z każdym kolejnym dniem coraz ciężej wstaje się do
pracy... I apetyt czasem nie dopisuje...

Data: 2011-09-29 18:22:34
Autor: obserwator
Smoleńsk - the nevereding story...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): Tak, tak, _oni_ s± wszystkiemu winni.. Wkładaj± przez lufciki rurki ze
¶mierciono¶nym gazem do domów uciemiężonych Polaków akurat wtedy, gdy
ci ¶pi±.. Dlatego z każdym kolejnym dniem coraz ciężej wstaje się do
pracy... I apetyt czasem nie dopisuje...

bredzisz. Dzisiaj w dobie internetu, nie tak latwo oszukiwac spoleczenstwo.

Jesli ktos chce sie czegos dowiedziec, nie ma z tym specjalnego problemu. Dlatego komoruski i kagiebisci od twariszca Putina, chca wprowadzic cenzure internetu.

Pisalem o tym dwa dni temu. Cytowalem tez opozycjoniste rosyjskiego Suworowa, ktory swietnie zna ta bande sowieckich gangsterow.

Data: 2011-09-29 20:47:33
Autor: u2
W dniu 2011-09-29 20:10, Tzva Adonai pisze:
Dlatego z każdym kolejnym dniem coraz ciężej wstaje się do
pracy... I apetyt czasem nie dopisuje.

No to wspolczuje tobie cwa, to pewnie przez te twoja pakistanska branke :)

Data: 2011-09-29 20:18:10
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-29 19:57,  obserwator pisze:
[...]

Czemu tak idealizujesz Zachód,
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/samoloty-cia-ladowal-w-polsce-sa-dowody_130983.html

Data: 2011-09-29 19:22:20
Autor: u2
W dniu 2011-09-29 19:18, Tzva Adonai pisze:
[...]

Lechu nie taki glupi, z Obama sie nie spotkal.

Data: 2011-09-29 18:50:32
Autor: u2
W dniu 2011-09-29 18:41, Tzva Adonai pisze:
Szlag czleka trafia, kiedy czyta, jak plebs kazda wartosc umi sprowadzic
> tylko do kasiory.
A jaka to niby warto¶ć kryje się za nieszczę¶liwym wypadkiem
samolotowym w Smoleńsku?

Wez cwa nie kompromituj sie po raz kolejny.

Lepiej milczec i udawac durnia niz sie odezwac i rozwiac wszelkie
watpliwosci :)

Data: 2011-09-29 17:01:05
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> samolotowym w Smoleńsku?

Wez cwa nie kompromituj sie po raz kolejny.

Lepiej milczec i udawac durnia niz sie odezwac i rozwiac wszelkie

byli tacy z sasiedniej grupy ktorzy twierdzili , ze on jest inteligentny;)))

Data: 2011-09-29 18:13:53
Autor: u2
W dniu 2011-09-29 17:52, Ikselka pisze:
Jak dla mnie - aż do wyja¶nienia. Czyli wiecznie.

Wyjasni sie duzo szybciej.

Data: 2011-09-29 18:15:33
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-29 18:13, u2 pisze:
W dniu 2011-09-29 17:52, Ikselka pisze:
Jak dla mnie - aż do wyja¶nienia. Czyli wiecznie.

Wyjasni sie duzo szybciej.

A już się nie wyja¶niło?

Data: 2011-09-29 18:52:54
Autor: A. Filip
Tzva Adonai: Smoleńsk - the nevereding story...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> pisze:
[...]
[...]

Można ile się chce oraz znacznie więcej niż "politycznie _winni_" by chcieli. Jak Premier Donald Tusk (PO) nie wywalił min. Klicha (PO)
(obecnie kandydata PO do Senatu RP z krakowa) _szybko_ to ja mogÄ™
powiedzieć że ma "wydłużoną" dyskusje na własne jasno wyrażone życzenie.

Ty myślisz że jakby prezydent USA śmiertelnie grzmotnął w ziemię na
pokładzie Air Force One z zasadniczo z winy polotów/wyszkolenia pilotów/
zgranie załogi to "dyskusja" i reperkusje polityczne przewaliły się w
marny jeden rok?

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Niczym się nie różni śmierć od życia.

Data: 2011-09-29 10:01:08
Autor: Tzva Adonai
A. Filip napisał(a):

Można ile się chce oraz znacznie więcej niż "politycznie _winni_"
by chcieli. Jak Premier Donald Tusk (PO) nie wywalił min. Klicha (PO)
(obecnie kandydata PO do Senatu RP z krakowa) _szybko_ to ja mogę
powiedzieć że ma "wydłużon±" dyskusje na własne jasno wyrażone życzenie.

Ale kogo to obchodzi?!.. Przecież to naturalne w każdym państwie, że
grupy interesów, koterie, o¶rodki władzy i lobby¶ci walcz± między
sob±, zawi±zuj± alianse, wzajemnie się wykańczaj± (czasem nawet
fizycznie)... Niech się kurwa wybijaj± jak chc± i walcz± o władzę, ale
czemu niby ludzie pracuj±cy ciężko po kilkana¶cie godzin dziennie,
żeby z trudem utrzymać swoje rodziny, maj± się tym wszystkim żywo
interesować, warować pod krzyżami i być w ci±głej gotowo¶ci do
po¶więceń dla której¶ z tych grup interesu?.. To jaki¶ obłęd... Władza
jest od tego, żeby sprawnie i skutecznie zarz±dzać państwem w taki
sposób, żeby obywatelom żyło się bezpiecznie i łatwo - bez nadmiernych
obci±żeń fiskalnych.. To jest zadanie państwa.. Je¶li państwo nie jest
nawet w stanie zabezpieczyć odpowiednio wizyty swoich urzędników poza
granicami kraju, to chuj z takim państwem.. Czy to naprawdę powód,
żeby wychodzić na ulice i rozpętywać nastroje rewolucyjne?..

Ty my¶lisz że jakby prezydent USA ¶miertelnie grzmotn±ł w ziemię na
pokładzie Air Force One z zasadniczo z winy polotów/wyszkolenia pilotów/
zgranie załogi to "dyskusja" i reperkusje polityczne przewaliły się w
marny jeden rok?

Kennedy został zastrzelony w biały dzień, a po kilku miesi±cach
większo¶ć Amerykanów miała to w dupie... Do dzi¶ t± kwesti± zajmuj±
się tylko oszołomy tropi±ce spiski globalistów...

Data: 2011-09-29 17:26:48
Autor: obserwator
Tzva Adonai: Smoleńsk - the nevereding story...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): Ale kogo to obchodzi?!.. Przecież to naturalne w każdym państwie, że
grupy interesów, koterie, o¶rodki władzy i lobby¶ci walcz± między

*********************************

a dlaczego niektorych rzekomych Zydow (np.Foxman nie jest Zydem tylko katolikiem, a Michnika rowniez Zydem nazwac nie mozna - bo to komuch(
i cwaniakow udajacych Zydow, obchodzi antysemityzm i holokaust?

Podalem na tej grupie link do fimu na ten temat, ktory nakrecil Izraelczyk.
Mlodzi Izraelczycy tez maja tego syjonizmu juz dosc, a np. ty ciagle na ten temat tu piszezsz i jakos cie nie interesujes, ze ten temat innych nie interesuje.

Wiec badz uprzjmy odwalic sie od Katynia i Smolenska - bo to polskie sprawy.

Data: 2011-09-29 10:35:26
Autor: Tzva Adonai
obserwator napisał(a):

Wiec badz uprzjmy odwalic sie od Katynia i Smolenska - bo to polskie sprawy.

Co prawda nie mieszkam już w Polsce, ale jednak obywatelstwa polskiego
się nie zrzekałem, więc mam prawo dyskutować na temat Polski wła¶nie
jako polski obywatel.. I ty mnie tu ustawiać nie będziesz...

Data: 2011-09-29 18:16:59
Autor: obserwator
[...]

**************

nie wazne gdzie mieszkasz, ale sposob w jaki sie wtracasz. propolskim nazwac na pewno nie mozna.

Data: 2011-09-29 11:41:43
Autor: Tzva Adonai
obserwator napisał(a):

nie wazne gdzie mieszkasz, ale sposob w jaki sie wtracasz. propolskim nazwac na
pewno nie mozna.

Ale dlaczego nie można?.. Wytłumacz proszę....

Data: 2011-09-29 18:47:26
Autor: obserwator
Tzva Adonai: Smoleńsk - the nevereding story...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): Ale dlaczego nie można?.. Wytłumacz proszę....

***********************************

Jesli robisz wszytko dla sasiadek i chwalisz je przed swoja zona, to z kim jestes? Z zona czy z sasiadkami?

Data: 2011-09-29 11:53:43
Autor: Tzva Adonai
obserwator napisał(a):

Jesli robisz wszytko dla sasiadek i chwalisz je przed swoja zona, to z kim
jestes? Z zona czy z sasiadkami?

Zupełnie nie rozumiem jak ta niezdarna aluzja ma się do tego, co tu
napisałem..

Data: 2011-09-29 19:03:56
Autor: obserwator
Tzva Adonai: Smoleńsk - the nevereding story...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
obserwator napisa=B3(a):

> Jesli robisz wszytko dla sasiadek i chwalisz je przed swoja zona, to z ki=
> jestes? Z zona czy z sasiadkami?

Zupełnie nie rozumiem jak ta niezdarna aluzja ma się do tego, co tu
napisałem..

aluzja jest *zdarna*, ale niestety musialbys jednoznacznie na nia
odpowiedziec, a na to cie nie stac:)

Data: 2011-09-29 12:15:07
Autor: Tzva Adonai
obserwator napisał(a):

aluzja jest *zdarna*, ale niestety musialbys jednoznacznie na nia
odpowiedziec, a na to cie nie stac:)

Ale ja nie wiem co odpowiedzieć, bo nie do końca rozumiem jaki jest
zwi±zek twojej aluzji z tym wszystkim co w tym w±tku do tej pory
napisałem.... Mogę się tylko domy¶lać, że chciałe¶ zasugerować, że
wysługuję się Rosji, ale ja do takich oskarżeń poważnie podchodzić nie
mam zamiaru....

Data: 2011-09-29 19:18:32
Autor: obserwator
Tzva Adonai: Smoleńsk - the nevereding story...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): Ale ja nie wiem co odpowiedzieć, bo nie do końca rozumiem jaki jest
[...]

***************************

nie domyslaj sie tylko odpowiedz na proste pytanie.

Data: 2011-09-29 12:23:16
Autor: Tzva Adonai
obserwator napisał(a):

nie domyslaj sie tylko odpowiedz na proste pytanie.

A kim ty jeste¶, żeby mi takie pytania zadawać?.. Jednoosobowym
trybunałem stanu?.. Sam fakt, że zadajesz mi (polskiemu obywatelowi)
takie pytania jest dla mnie uwłaczaj±cy....

Data: 2011-09-29 19:33:14
Autor: obserwator
> [...]

trybunałem stanu?.. Sam fakt, że zadajesz mi (polskiemu obywatelowi)
takie pytania jest dla mnie uwłaczaj±cy....

prosiles aby ci cos wytlumaczyc, a teraz masz pretensje i nie umiesz
odpowiedziec na proste pytanie? Dobra EOT:))

Data: 2011-09-29 19:07:25
Autor: MH
> [...]

> jestes? Z zona czy z sasiadkami?

Zupełnie nie rozumiem jak ta niezdarna aluzja ma się do tego, co tu

===================

I tak zasługujesz na podziw , wytrzymuj±c tak długo t± "dyskusję" !!

MH

Data: 2011-09-29 20:55:30
Autor: u2
W dniu 2011-09-29 20:53, Tzva Adonai pisze:
Zupełnie nie rozumiem jak ta niezdarna aluzja ma się do tego, co tu
napisałem

Co rusz sie chwalisz swoja pakistanska branka. A teraz narzekasz, ze
tobie juz nie staje :)

Data: 2011-09-30 04:45:33
Autor: stevep
Dnia 29-09-2011 o 20:53:43 Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):

obserwator napisał(a):

Jesli robisz wszytko dla sasiadek i chwalisz je przed swoja zona, to z  kim
jestes? Z zona czy z sasiadkami?

Zupełnie nie rozumiem jak ta niezdarna aluzja ma się do tego, co tu
napisałem..
To nie wiesz, że obserwer ma ciężki dowcip jak Podbipięta?

--
stevep

Data: 2011-09-29 19:13:43
Autor: u2
W dniu 2011-09-29 19:01, Tzva Adonai pisze:
[...]

A skad wiesz cwa, ze miala ? Morderstwo wykonane na zlecenie
hamerykańskich specsluzb. Podobnie jak w przypadku zamachu smolenskiego
na zlecenie wrazej razwietki, ktora doszla do glosu m.in. w MSZ.

Data: 2011-09-29 10:23:29
Autor: Tzva Adonai
u2 napisał(a):

A skad wiesz cwa, ze miala ? Morderstwo wykonane na zlecenie
hameryka�skich specsluzb. Podobnie jak w przypadku zamachu smolenskiego
na zlecenie wrazej razwietki, ktora doszla do glosu m.in. w MSZ.

No to wła¶nie mówię, że było jak było.. Wewnętrzna walka o władzę
doprowadziła do rozwi±zania ostatecznego, kto¶ na tym wygrał, kto¶
przegrał... Amerykanie za¶ w pierwszym rzędzie zajęci byli własnym
życiem i prac±, więc nie sterczeli tysi±cami przed siedzib± CIA, ew.
przed Białym Domem pod krzyżem i nie zapalali zniczy... Nie robiono
też z tego politycznego widowiska, nie oskarżano innych krajów o
współudział (np. Zwi±zku Radzieckiego) i nie szukano na siłę kozła
ofiarnego... Brudy zostały zamiecione pod dywan i już... A życie dalej
szło swoim torem..

Data: 2011-09-29 18:14:13
Autor: obserwator
Tzva Adonai: Smoleńsk - the nevereding story...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): No to wła¶nie mówię, że było jak było.. Wewnętrzna walka o władzę
doprowadziła do rozwi±zania ostatecznego, kto¶ na tym wygrał, kto¶
przegrał...

*********************
Jest zasadnicza roznica miedzy tymi zamachami. Jesli nawet zamach przeprowadzily amerykanskie specsluzby, to po tym zamachu nie zaczeto pozbywac sie suwerennosci na korzysc panstw wrogich USA. W przypadku zamachu smolenskiego,zainstalowano
na najwazniejszych stanowiskach ludzi, dla ktorych wazniejszy jest interes panstw wrogich Polsce, a nie interes Polski.

Data: 2011-09-29 11:20:33
Autor: Tzva Adonai
obserwator napisał(a):

W przypadku zamachu smolenskiego,zainstalowano
na najwazniejszych stanowiskach ludzi, dla ktorych wazniejszy jest interes
panstw wrogich Polsce, a nie interes Polski.

Ale zrozum fanatyczny człowieku, że to tylko twoje mniemanie... Każdy
ma swoj± dupę i swoje zdanie... Znajdę ci tysi±ce Polaków, którzy nie
tylko nie uważaj± Kaczyńskiego za męża stanu, ale wręcz za zdrajcę z
racji tego, że podpisał Traktat Lizboński, który uczynił z Polski
niesuwerenny twór państwowy... I jak będziesz z tym dyskutował?.. Nie
masz kompletnie żadnego dowodu na to, że dla Kaczyńskiego nie był
ważniejszy "interes państwa wrogiego Polsce".. Jedyne co wiesz i w co
wierzysz to propaganda PiS, a nie fakty... Pokaż mi fakty, konkretne
głosowania, przepisy prawa, sukcesy dyplomatyczne itd.. Tym się
pochwal...

Data: 2011-09-29 18:26:23
Autor: obserwator
Tzva Adonai: Smoleńsk - the nevereding story...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): Ale zrozum fanatyczny człowieku, że to tylko twoje mniemanie... **************

jesli ja jestem fanatykiem, to jak nazwac ciebie? Wszystkie twoje teksty ktore do tej pory zamiesciles, to DEZINFORMACJA, typowa dla komuchow.

Data: 2011-09-29 11:40:24
Autor: Tzva Adonai
obserwator napisał(a):

Wszystkie twoje teksty ktore do tej pory zamiesciles, to DEZINFORMACJA, typowa
dla komuchow.

Według ciebie Lech Kaczyński nie podpisał Traktatu Lizbońskiego?...

Data: 2011-09-29 19:35:41
Autor: obserwator
> [...]

ypowa
> dla komuchow.

Według ciebie Lech Kaczyński nie podpisał Traktatu Lizbońskiego?...

A wiesz na czym polega dezinformacja w stylu kacapskim? --

Data: 2011-09-29 12:40:51
Autor: Tzva Adonai
obserwator napisał(a):

A wiesz na czym polega dezinformacja w stylu kacapskim?

Gdybym był kacapskim dezinformatorem, to bym wiedział, a że nim nie
jestem, to nie wiem.... Ale ty zapewne wytłumaczysz mi to zagadnienie
na wysokim poziomie szczegółowo¶ci...

Data: 2011-09-29 20:05:45
Autor: obserwator
> [...]

Gdybym był kacapskim dezinformatorem, to bym wiedział, a że nim nie
jestem, to nie wiem.... Ale ty zapewne wytłumaczysz mi to zagadnienie

*****************************

jestes. Tlumaczyc nic nie zamierzam.

Data: 2011-09-29 19:36:41
Autor: u2
W dniu 2011-09-29 19:23, Tzva Adonai pisze:
A skad wiesz cwa, ze miala ? Morderstwo wykonane na zlecenie
hamerykanskich specsluzb. Podobnie jak w przypadku zamachu smolenskiego
[...]

Sytuacja nieco inna, tam jankesi dlugo nie mieli wiedzy o morderstwie na
zlecenie JFK, dlatego nie protestowali zbytnio. Na uzytek ciemnego ludu
wymyslono bajeczke o klatwie rodu Kennedy.

W przypadku zamachu smolenskiego bajeczka byla tak nieudolnie
skonstruowana, ze nikt nie da sie na nia nabrac, a i bac sie Putki
lecacego na botoksie nikt nie zamierza :)

Data: 2011-09-29 10:53:10
Autor: Tzva Adonai
u2 napisał(a):

W przypadku zamachu smolenskiego bajeczka byla tak nieudolnie
skonstruowana, ze nikt nie da sie na nia nabrac, a i bac sie Putki
lecacego na botoksie nikt nie zamierza :)

No dobra, załóżmy na to, że Kaczyński został zamordowany przez Tuska
współpracuj±cego z Putinem... Co z tego wynika dla zwykłego Polaka?...
Czy powodu ¶mierci Kaczyńskiego życie przeciętnego Kowalskiego uległo
jakiemu¶ radykalnemu pogorszeniu?.. Jaki zysk odnosił polski naród z
powodu kaczej miło¶ci do Gruzji, ukraińskich banderowców i
amerykańskiej polityki na Bliskim Wschodzie?.. Tak konkretnie... Czy
Kaczyński przeciwstawił się np. podpisaniu wieloletniej umowy z Rosj±
w sprawie dostaw gazu?.. Czy to nie przypadkiem awanturnicza postawa
Kaczyńskich i ludzi z ich ¶rodowiska przyspieszyła i usprawiedliwiła w
oczach opinii ¶wiatowej budowę gazoci±gu Nordsteam?.. Czy to nie
paranoiczne, groteskowe i celowo nagła¶niane przez media
niedyplomatyczne zachowania Kaczyńskiego (m.in jego d±sy, grubiańskie
uwagi odno¶nie innych krajów itd.) ostatecznie doprowadziły do tego,
że pozycja przetargowa Polski w ¶wiecie polityki międzynarodowej
uległa radykalnemu obniżeniu, a Unia Europejska zaczęła porozumiewać
się bezpo¶rednio z Rosj± ponad głowami Polaków?...

Może czas najwyższy zrozumieć, że Kaczyński de facto był na rękę
Rosjanom, bo w sposób wręcz kabaretowy ułatwiam im marginalizowanie
znaczenie Polski w rejonie, opatruj±c j± metk± "nacjonalistycznego,
radykalnego skansenu".. Może dlatego Putin pojawił się na miejscu
katastrofy w Smoleńsku ze łzami w oczach i czerwonym nosem..
Zakładaj±c, że niczego wcze¶niej nie niuchn±ł...

Data: 2011-09-29 20:50:32
Autor: u2
W dniu 2011-09-29 19:53, Tzva Adonai pisze:
[...]

Okazuje sie n.p., ze odkrylismy potezne zloza gazu lupkowego. Mozemy byc
niemozebnie bogaci. Prawie tak jak w ZEA :)

Przed zamachem bylo o tym cicho sza.

Nawet Bronek ze spalonych WSI, ktory mowil ze wydobycie gazu lupkowego
odbywa sie metoda odkrywkowa i niszczy srodowisko juz tak nie twierdzi :)

Data: 2011-09-29 12:02:25
Autor: Tzva Adonai
u2 napisał(a):

Okazuje sie n.p., ze odkrylismy potezne zloza gazu lupkowego. Mozemy byc
niemozebnie bogaci. Prawie tak jak w ZEA :)
Przed zamachem bylo o tym cicho sza.

No to chyba w takim razie ¶wiadczy to Ľle o rz±dzie Kaczyńskiego,
skoro za jego czasów nikt o gazie łupkowym nie mówił, ani go nie
szukał.. Gdyby nie amerykańskie koncerny, które chc± na was zarobić,
to nigdy by¶cie o tym nie wiedzieli, że leżycie na gazie łupkowym....
Pierwsza złoża pod Kutnem Amerykanie odkryli dwa lata temu, gdy Lech
Kaczyński jeszcze żył.. Jako¶ nie widziałem, żeby próbował przegnać
amerykańskie koncerny z polskiej własno¶ci i znacjonalizować złoża.. O
ile dobrze pamiętam, to chyba jako pierwszy zaproponował zawarcie umów
z Chevronem, który jeszcze przed rozpoczęciem procesu wydobywczego
wydymał Polskę na kilkadziesi±t milionów euro.. Info:
http://www.rmf24.pl/ekonomia/news-gaz-lupkowy-za-koncesje-bulgaria-dostanie-300-razy-wiecej,nId,342643

Data: 2011-09-29 19:30:18
Autor: obserwator
Tzva Adonai: Smoleńsk - the nevereding story...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
u2 napisa=B3(a):

> Okazuje sie n.p., ze odkrylismy potezne zloza gazu lupkowego. Mozemy byc
> niemozebnie bogaci. Prawie tak jak w ZEA :)
> Przed zamachem bylo o tym cicho sza.

No to chyba w takim razie....

chyba w takim razie, po prostu sie nie orientujesz w tematach na ktore sie
wypowiadasz, albo celowo dezinformujesz ( dezinformacja to glowne narzedzie zarzadzania spoleczenstwem w komunie starej i nowej).

Wlasnie wczoraj wrzucilem link do wywiadu z czlowiekiem ktory popiera PiS i
jest osoba ktora pierwsza w Polsce podjela ten temat:

http://vod.gazetapolska.pl/496-rozmowa-niezalezna-prof-jedrysek

Data: 2011-09-29 12:34:40
Autor: Tzva Adonai
obserwator napisał(a):

http://vod.gazetapolska.pl/496-rozmowa-niezalezna-prof-jedrysek

Rozmowa z tym dżentelmenem odbyła się miesi±c temu... Nikt w Polsce
nie wiedział o złożach gazu łupkowego zanim nie pojawił się oficjalny
amerykański raport na ten temat... Wytłumacz mi jakim cudem prof.
Jędrysek z PiS mógł wiedzieć o ogromnych złożach gazu łupkowego w
Polsce zanim odkryli je Amerykanie dysponuj±cy technologi±, która była
niezbędna do ich wykrycia, a której to technologii Polacy nie
posiadaj±?...

Data: 2011-09-30 00:16:48
Autor: u2
W dniu 2011-09-29 21:34, Tzva Adonai pisze:
[...]

Bylo kilka razy na psp. Ale ty cwa-niaczku wiesz lepiej :)

Data: 2011-09-29 19:50:11
Autor: A. Filip
A. Filip napisał(a):

[...]

grupy interesów, koterie, ośrodki władzy i lobbyści walczą między
sobą, zawiązują alianse, wzajemnie się wykańczają (czasem nawet
fizycznie)... Niech się kurwa wybijają jak chcą i walczą o władzę, ale
czemu niby ludzie pracujący ciężko po kilkanaście godzin dziennie,
żeby z trudem utrzymać swoje rodziny, mają się tym wszystkim żywo
interesować, warować pod krzyżami i być w ciągłej gotowości do
poświęceń dla którejś z tych grup interesu?.. To jakiś obłęd... Władza
jest od tego, żeby sprawnie i skutecznie zarządzać państwem w taki
sposób, żeby obywatelom żyło się bezpiecznie i łatwo - bez nadmiernych
obciążeń fiskalnych.. To jest zadanie państwa.. Jeśli państwo nie jest
nawet w stanie zabezpieczyć odpowiednio wizyty swoich urzędników poza
granicami kraju, to chuj z takim państwem.. Czy to naprawdę powód,
żeby wychodzić na ulice i rozpętywać nastroje rewolucyjne?..

Czyli państwo Polskie może dla ciebie _pozostać_ takie "nie będące nawet
w stanie zabezpieczyć odpowiednio wizyty swoich (najwyższych) urzędników
poza granicami kraju" na poziomie likwidacji zagroĹĽenia _ĹĽycia_?

Zresztą IMHO _ciągle_ jesteśmy w okresie w którym "całkowite nie granie
na Smoleńsku" dowodziłoby że mamy demokracyjke jak wioski Potiomkinowskie.
Wiec siÄ™ moĹĽe czepiaj ĹĽe grajÄ… na tym "za bardzo" a czepianie siÄ™ tego
że grają w ogóle dla mnie zrobiłoby z ciebie _kompletnego_ idiotę.

Ty myślisz że jakby prezydent USA śmiertelnie grzmotnął w ziemię na
pokładzie Air Force One z zasadniczo z winy pilotów/wyszkolenia pilotów/
zgranie załogi to "dyskusja" i reperkusje polityczne przewaliły się w
marny jeden rok?

Kennedy został zastrzelony w biały dzień, a po kilku miesiącach
większość Amerykanów miała to w dupie... Do dziś tą kwestią zajmują
się tylko oszołomy tropiące spiski globalistów...

Nawet zakładając (na potrzeby dyskusji) że masz sporawo racji w sprawie
większości to ta mniejszość jest więcej niż wystarczająca by sprawa
miała jeszcze kilka głośnych/znaczących "nawrotów" co kilka lat np. z powodu nowego filmu.

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Poszukuj wiedzy od kołyski do grobu.

Data: 2011-09-29 11:01:27
Autor: Tzva Adonai
Tzva Adonai: Smoleńsk - the nevereding story...
A. Filip napisał(a):

Zreszt± IMHO _ci±gle_ jeste¶my w okresie w którym "całkowite nie granie
na Smoleńsku" dowodziłoby że mamy demokracyjke jak wioski Potiomkinowskie.
Wiec się może czepiaj że graj± na tym "za bardzo" a czepianie się tego
że graj± w ogóle dla mnie zrobiłoby z ciebie _kompletnego_ idiotę.

To ty robisz z siebie kompletnego idiotę wmawiaj±c mi rzeczy, którzy
nigdy nie napisałem... WyobraĽ sobie, że ja wcale się temu nie dziwię,
że Jarosław Kaczyński i jego przydupasy pieprz± o Smoleńsku 24h/dobę..
Taka ich rola i ¶więte prawo konstytucyjne, żeby korzystać z wolno¶ci
słowa.. Ja mam pretensję do Polaków, że bior± w tym aktywnie udział...
Że daj± się wmanewrowywać w jakie¶ chore nekropolityczne ideologie
układane na doraĽne potrzeby polityczne, marnuj± swój prywatny czas by
sterczeć pod krzyżami, wdaj± się w konflikty ze stróżami prawa... Mam
pretensje o ten cały ideologiczny fanatyzm jaki temu towarzyszy i
który jest dodatkowo nakręcany przez media... Tylko o to mi chodzi..
To, że Kaczyński przez resztę swojego życia będzie budował mit brata
zaciukanego przez złe, antypolskie siły, to akurat nic zaskakuj±cego...
Tu chodzi o kwestię dystansu do tego wszystkiego i dokonywania
racjonalnych bilansów zysków i strat...

Data: 2011-09-29 20:20:07
Autor: A. Filip
A. Filip napisał(a):

[...]

To ty robisz z siebie kompletnego idiotÄ™ wmawiajÄ…c mi rzeczy, ktĂłrzy
nigdy nie napisałem... Wyobraź sobie, że ja wcale się temu nie dziwię,
że Jarosław Kaczyński i jego przydupasy pieprzą o Smoleńsku 24h/dobę..
Taka ich rola i święte prawo konstytucyjne, żeby korzystać z wolności
słowa.. Ja mam pretensję do Polaków, że biorą w tym aktywnie udział...
Że dają się wmanewrowywać w jakieś chore nekropolityczne ideologie
układane na doraźne potrzeby polityczne, marnują swój prywatny czas by
sterczeć pod krzyżami, wdają się w konflikty ze stróżami prawa.. Mam
pretensje o ten cały ideologiczny fanatyzm jaki temu towarzyszy i
który jest dodatkowo nakręcany przez media... Tylko o to mi chodzi..
To, że Kaczyński przez resztę swojego życia będzie budował mit brata
zaciukanego przez złe, antypolskie siły, to akurat nic zaskakującego..
Tu chodzi o kwestiÄ™ dystansu do tego wszystkiego i dokonywania
racjonalnych bilansĂłw zyskĂłw i strat...

Ja osobiĹ›cie uwaĹĽam ĹĽe KaczyĹ„ski znaczÄ…co przesadza ale   "Po owocach (wynikach wyborĂłw) ich poznacie".
Te wyniki _wyborów_ pokażą czy dobrze wybrał polityczną _taktykę_,
bo do oceny _strategii_ przydałoby się jeszcze kilka wyborów a wygląda
że Kaczyński Jarosław z "grania Smoleńskiem" uczynił strategię.

Więc warto poczekać do 10 października, jeśli Kaczyński wygra albo
przegra "o niezbyt wiele" to się pewnie o Smoleńsku jeszcze wiele
nasłuchasz. Do szybkiego (wysoce prawdopodobnego) wykopania Kaczyńskiego
z PiS a wiec i wysoce prawdopodobnej redukcji "grania Smoleńskiem"
potrzebna byłaby (niemal) miażdżąca klęska PiS w wyborach a na to się
akurat jakoĹ› nie zanosi.

Potraktujesz wybory 9 paĹşdziernika jako "reality check" (test braku
oderwania od rzeczywistości) dla Kaczyńskiego _i siebie_? :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Nieznośnie jest żyć w kraju, w którym nie ma poczucia humoru, ale jeszcze

Data: 2011-09-29 23:20:09
Autor: kefirh
[...]

Ze słuchu wiem, że wysiaduj±c po urzędach i prawnikach można niezł± kaskę wyczesać z budżetu.

k.

Smoleńsk - the nevereding story...