Smoleńsk - the nevereding story...

Data: 2011-09-29 17:52:16
Autor: Ikselka
Smoleńsk - the nevereding story...
Dnia Thu, 29 Sep 2011 07:10:06 -0700 (PDT), Tzva Adonai napisał(a):

Ileż kurwa można?..

Jak dla mnie - aż do wyjaśnienia. Czyli wiecznie.
:->

Zginęło kilkudziesięciu urzędników państwowych,
może nawet zostali zamordowani (w co wątpię), ale dlaczego jest to
traktowane w taki, a nie inny sposób?.. Polityk to zawód jak każdy
inny, obarczony ryzykiem zawodowym..

Prezydent państwa to nie byle polityk.
Zamach na władzę państwową to nie katastrofa budowlana.

Czy ktokolwiek urządzał
wieloletnie seanse nekropolityczne, gdy dziesiątki Polaków ginęły pod
źle zabezpieczonymi dachami supermarketów, w katastrofach busów,
pociągów itd. itp?.. Ile takich przypadków odbyło się z pośredniej
winy tych urzędników, którzy potem zginęli w Smoleńsku?...

"Bo prezydent to reprezentant państwa.."... "Bo zginęła polska
elita"...

No kurwa, ale co niby z tego wynika?... Prezydent za darmo posługi nie
pełnił,

Szlag człeka trafia, kiedy czyta, jak plebs każdą wartość umi sprowadzić
tylko do kasiory.
--
XL

Data: 2011-09-29 09:41:13
Autor: Tzva Adonai
Smoleńsk - the nevereding story...
Ikselka napisał(a):

Szlag czleka trafia, kiedy czyta, jak plebs kazda wartosc umi sprowadzic
tylko do kasiory.

A jaka to niby wartość kryje się za nieszczęśliwym wypadkiem
samolotowym w Smoleńsku?.. Jaka wartość kryła się za urzędowaniem
Lecha Kaczyńskiego?.. Ta sama, która obdarzyła jego córeczkę
odszkodowaniem w wysokości 3,5 mln zł z pieniędzy "plebsu"?.. Czasy
mężów stanu, fuhrerów, ojców narodu i wodzów już się skończyły..
Nastały czasy menedżerów politycznych, których praca polegająca na
zarządzaniu państwem jest sowicie wynagradzana i obwarowana licznymi
przywilejami... Jeśli ci menedżerowie nie sprawdzają się w sprawnym
zarządzaniu państwem to dostają kopa w pizdę i zmieniają branżę... Tak
to powinno wyglądać... Czasy podziałów kastowych - arystokracji i
plebsu - już dawno minęły, jak również cynicznego napuszczania narodów
na narody i masowego umierania za "honor" i "ojczyznę"...

Data: 2011-09-29 16:59:03
Autor: obserwator
Smoleńsk - the nevereding story...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): A jaka to niby wartość kryje się za nieszczęśliwym wypadkiem
samolotowym w Smoleńsku?.. Jaka wartość kryła się za urzędowaniem
Lecha Kaczyńskiego?.. Ta sama, która obdarzyła jego córeczkę
odszkodowaniem w wysokości 3,5 mln zł z pieniędzy "plebsu...

i tak nie zrozumiesz. Ikselka bije cie inteligencja i madroscia na glowe, bo jest POLKA.

Ponadto jestes strasznie zawistny, a to cecha prostakow...kacapskich.

Data: 2011-09-29 19:07:00
Autor: .
Dnia Thu, 29 Sep 2011 16:59:03 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

Człowieku! Ty tak samo jak "hammer" jesteś chory! Was trzeba leczyć!

Dominik

Data: 2011-09-29 10:18:30
Autor: Tzva Adonai
obserwator napisał(a):

Ikselka bije cie inteligencja i madroscia na glowe, bo jest POLKA.

Gdyby bycie Polakiem stanowiło synonim mądrości i inteligencji, to
wasz najlepszy uniwersytet nie znajdowałby się na 475 miejscu w
rankingu ARoWU, a Polska nie kojarzyłaby się obcokrajowcom głównie z
Lechem Wałęsą....

Data: 2011-09-29 17:41:57
Autor: obserwator
Smoleńsk - the nevereding story...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): Gdyby bycie Polakiem stanowiło synonim mądrości i inteligencji, to
wasz najlepszy uniwersytet nie znajdowałby się na 475 miejscu w
rankingu ARoWU, a Polska nie kojarzyłaby się obcokrajowcom głównie z
Lechem Wałęsą....
********************

Bo Polska ma problemy z wyzwoleniem sie od kacapstwa ktore kocha nadal ruski zamordyzm. Komuchy prosowieckie tlamsza polska przedsiebiorczosc i postep w kazdej dziedzinie.

To takie polskie Taliby.

Na przyklad taki kacap Turowski (kapus sowiecki i kumpel polgowka Sikorskiego) zaklada jakies szkolki z kagiebistami z Gazpromu. Jaki moze byc poziom nauczania w takich kagiebowskich szkolkach?
Jakie miejsca w rankingach swiatowych zajmuja szkoly Federacji Ruskiej?

Polacy na uczelniach zachodnich naleza do najlepszych studentow.

Pokolenie Polakow ktorych rodzice wyjechali na zachod i ciezko pracowali, aby wyklsztalcic swoje dzieci, nalezy do najzdolniejszych i zajmuje czesto prestizowe stanowiska. Chinczycy i Zydzi, nieco przewyzszaja Polakow, ale tylko dlatego, ze nie maja wlasciwego wsparcia ze strony panstwa polskiego i diaspor, takich jak maja Chinczycy i Zydzi.

Polacy de facto nadal sa pod okupacja, bylych prosowieckich komuchow.

Data: 2011-09-29 17:57:24
Autor: obserwator
Smoleńsk - the nevereding story...

aha...uzupelnie tylko, aby jakis imbecyl znowu mi nie zarzucil rusofobii.

Prywatnie mam znajomych Rosjan i sietnie sie rozumiemy.Problem polega bowiem na tym, ze Sowietami i terazRosja, rzadza tacy sami psychopaci jak u nas w Polsce.

Ta banda lajdakow, kradnie tak samo u nich i u nas, a lupy lokuje w zachdnich bankach oraz kupuje tereny i inwestuje - NA ZACHODZIE, a nie u siebie w kraju !!

To pasozyty ktore tocza zarowno Polske jak i Rosje.

Data: 2011-09-29 11:10:04
Autor: Tzva Adonai
obserwator napisał(a):

To pasozyty ktore tocza zarowno Polske jak i Rosje.

Tak, tak, _oni_ są wszystkiemu winni.. Wkładają przez lufciki rurki ze
śmiercionośnym gazem do domów uciemiężonych Polaków akurat wtedy, gdy
ci śpią.. Dlatego z każdym kolejnym dniem coraz ciężej wstaje się do
pracy... I apetyt czasem nie dopisuje...

Data: 2011-09-29 18:22:34
Autor: obserwator
Smoleńsk - the nevereding story...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): Tak, tak, _oni_ są wszystkiemu winni.. Wkładają przez lufciki rurki ze
śmiercionośnym gazem do domów uciemiężonych Polaków akurat wtedy, gdy
ci śpią.. Dlatego z każdym kolejnym dniem coraz ciężej wstaje się do
pracy... I apetyt czasem nie dopisuje...

bredzisz. Dzisiaj w dobie internetu, nie tak latwo oszukiwac spoleczenstwo.

Jesli ktos chce sie czegos dowiedziec, nie ma z tym specjalnego problemu. Dlatego komoruski i kagiebisci od twariszca Putina, chca wprowadzic cenzure internetu.

Pisalem o tym dwa dni temu. Cytowalem tez opozycjoniste rosyjskiego Suworowa, ktory swietnie zna ta bande sowieckich gangsterow.

Data: 2011-09-29 20:47:33
Autor: u2
W dniu 2011-09-29 20:10, Tzva Adonai pisze:
Dlatego z każdym kolejnym dniem coraz ciężej wstaje się do
pracy... I apetyt czasem nie dopisuje.

No to wspolczuje tobie cwa, to pewnie przez te twoja pakistanska branke :)

Data: 2011-09-29 20:18:10
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-29 19:57,  obserwator pisze:
[...]

Czemu tak idealizujesz Zachód,
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/samoloty-cia-ladowal-w-polsce-sa-dowody_130983.html

Data: 2011-09-29 19:22:20
Autor: u2
W dniu 2011-09-29 19:18, Tzva Adonai pisze:
[...]

Lechu nie taki glupi, z Obama sie nie spotkal.

Data: 2011-09-29 18:50:32
Autor: u2
W dniu 2011-09-29 18:41, Tzva Adonai pisze:
Szlag czleka trafia, kiedy czyta, jak plebs kazda wartosc umi sprowadzic
> tylko do kasiory.
A jaka to niby wartość kryje się za nieszczęśliwym wypadkiem
samolotowym w Smoleńsku?

Wez cwa nie kompromituj sie po raz kolejny.

Lepiej milczec i udawac durnia niz sie odezwac i rozwiac wszelkie
watpliwosci :)

Data: 2011-09-29 17:01:05
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> samolotowym w Smoleńsku?

Wez cwa nie kompromituj sie po raz kolejny.

Lepiej milczec i udawac durnia niz sie odezwac i rozwiac wszelkie

byli tacy z sasiedniej grupy ktorzy twierdzili , ze on jest inteligentny;)))

Data: 2011-09-29 18:13:53
Autor: u2
W dniu 2011-09-29 17:52, Ikselka pisze:
Jak dla mnie - aż do wyjaśnienia. Czyli wiecznie.

Wyjasni sie duzo szybciej.

Data: 2011-09-29 18:15:33
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-29 18:13, u2 pisze:
W dniu 2011-09-29 17:52, Ikselka pisze:
Jak dla mnie - aż do wyjaśnienia. Czyli wiecznie.

Wyjasni sie duzo szybciej.

A już się nie wyjaśniło?

Data: 2011-09-29 19:05:43
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 29 Sep 2011 18:13:53 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2011-09-29 17:52, Ikselka pisze:
Jak dla mnie - aż do wyjaśnienia. Czyli wiecznie.

Wyjasni sie duzo szybciej.

Mam nadzieję!
--
XL