Smoleńsk to nie Katyń !.

Data: 2011-04-08 11:20:04
Autor: WW
Smoleńsk to nie Katyń !.
Witam

Brak w języku ludzi kulturalnych słów, mogących dostatecznie
obelżywie określić postępowanie tych, którzy chcą ofiary
katastrofy Smoleńskiej postawić w jednym szeregu z ofiarami
zbrodni Katyńskiej.

Już się odsłania tablice z napisami sugerującymi znak równości miedzy tymi wydarzeniami a zdjęcie brata pana prezesa przylepiono nawet na krzyżu w Katyniu.
Na naszych oczach bezcześci się pamięć pomordowanych w Katyniu ludzi dla zdobycia władzy.
Symptomatyczne, że pp.Kaczyńscy przypominali sobie o Katyniu jedynie w roku wyborczym. Przez pozostałe 3 lata "zapominali". I teraz próbuje się ofiary przedwyborczego cyrku równać z tamtymi ofiarami.

Czy zatem możemy potępiać p. Steinbach, że buduje "muzeum wypędzonych" i stawia Niemcy w roli ofiary II WŚ. My robimy to samo. Zakłamujemy historię dla doraźnych celów politycznych.

"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

I po co nam wrogowie ?.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-04-08 11:23:15
Autor: Tomek
Smoleńsk to nie Katyń !.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:inmk0c$r9o$1node2.news.atman.pl...
[...]

To trochę nie tak...
Kaczyńscy pamiętali co roku, tyle że merdia o tym mało pisały. Po co pisać o patriotyźmie, wychowaniu obywatelskim, historii... To jest teraz passe.
Tomek

Data: 2011-04-08 12:06:25
Autor: WW
Smole�sk to nie Katy� !.
W dniu 2011-04-08 11:23, Tomek pisze:

To trochĂŞ nie tak...
KaczyĂąscy pamiĂŞtali co roku,

Doprawdy ?.
Tylko z oszczędności jeździli tam raz na 4 lata ?.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-04-08 13:22:32
Autor: Tomek
Smole?sk to nie Katy? !.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:inmmn9$ttu$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-04-08 11:23, Tomek pisze:

To troche nie tak...
Kaczynscy pamietali co roku,

[...]

Nie - co roku. Poszukaj w necie...
Tomek

Data: 2011-04-08 17:21:10
Autor: pluton
Smole?sk to nie Katy? !.

> Doprawdy ?.
> Tylko z oszczędności jeździli tam raz na 4 lata ?.

Nie - co roku. Poszukaj w necie...

Nam szukac nie kazano. Jak chcesz nas o czyms przekonac - pokaz zrodla.

Nullification

Data: 2011-04-08 11:27:03
Autor: Azsxse
Smoleńsk to nie Katyń !.

[...]

Wg PiS wszystkie 96 osób katastrofu/zamachu pod Smoleńskiem było zwolennikami tej partii. Oboszą się ze swoim fałszywym bólem gdzie tylko się da. Swoimi zachowaniami opluwają pamięć Lecha i Marii Kaczyńskich, opluwają pamięć pozostałych ofiar. Jarosław Kaczyński posunął się do tego, że do walki politycznej używa schorowanej matki! Coż za ohyda!

AAA

Data: 2011-04-08 11:44:49
Autor: Ronald Kuczek
Smoleńsk to nie Katyń !.
On 04/08/2011 11:20 AM, WW wrote:
[...]

[...]
Minie 10.04, pryśnie nastrój i media przerzucą się na coś innego. Smutek smutkiem ale ludzie też mają dość żałoby. Za rok będzie tylko krótka wzmianka w głównym wydaniu "Wiadomości", za dwa, trzy lata pamiętać będą tylko zainteresowani czyli najbliżsi ofiar katastrofy.
Nawet jeśli ktoś będzie coś próbował ugrać to te działania będą budziły jedynie coraz większy niesmak i jako takie przestaną być podejmowane jako wybitnie szkodliwe dla wizerunku. Prezydent zginął, został wybrany nowy i życie musi toczyć się dalej.
Myślę, że trochę szumu będzie nadal wokół ustalania przyczyn samej katastrofy. Nawet jeśli prokuratura wyjaśni wszystkie wątki i uzna, że doszło do tragicznego zdarzenia na skutek warunków atmosferycznych i/lub splotu ludzkich błędów i/lub awarii sprzętu to i tak znajdzie się grono, które uparcie będzie snuło teorie spiskowe. Wokół tego tematu narośnie legenda jak wokół katastrofy gibraltarskiej a za 30-40 lat jakiś nowy Wołoszański, który grzeje dzisiaj gdzieś szkolną ławę będzie o tym opowiadał w swoim programie "Sensacje XXI wieku".

RK

Data: 2011-04-08 11:57:36
Autor: obserwator
Smoleńsk to nie Katyń !.
Ronald Kuczek <kuczek@kuczek.pl> napisał(a):
[...]

ty toze niczewo nie panimajesz, tawariszcz?

Data: 2011-04-08 14:05:12
Autor: Azsxse
Smoleńsk to nie Katyń !.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:inmt7g$s0r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Boże, sami RUSCY! Ruska agentura! Toś ty taki ptaszek!

AAA

Data: 2011-04-08 14:27:13
Autor: Ronald Kuczek
Smoleńsk to nie Katyń !.
On 04/08/2011 01:57 PM,  obserwator wrote:

ty toze niczewo nie panimajesz, tawariszcz?

A co tu jest do rozumienia ? Samolot nie doleciał do pasa, wszyscy zginęli - to wiemy na pewno. Dlaczego, kto (lub co w przypadku defektu maszyny)popełnił błąd/zawinił/zawiódł - nie wiemy i do momentu wniosków prokuratora się nie dowiemy a to, że śledztwo jest prowadzone bez dostępu do podstawowych dowodów (wrak, oryginalne skrzynki) to już inna sprawa. Na ile wiarygodne będą ustalenia prokuratury - to już każdy indywidualnie oceni.

RK

Data: 2011-04-08 12:30:41
Autor: obserwator
Smoleńsk to nie Katyń !.
> [...]

A co tu jest do rozumienia ? Samolot nie doleciał do pasa, wszyscy zginęli - to wiemy na pewno. Dlaczego, kto (lub co w przypadku defektu maszyny)popełnił błąd/zawinił/zawiódł - nie wiemy i do momentu wniosków prokuratora się nie dowiemy a to, że śledztwo jest prowadzone bez dostępu do podstawowych dowodów (wrak, oryginalne skrzynki) to już inna sprawa. Na ile wiarygodne będą ustalenia prokuratury - to już każdy indywidualnie oceni.

da, da, da ...tak toczno, tawariszcz.

Data: 2011-04-08 15:06:47
Autor: Ronald Kuczek
Smoleńsk to nie Katyń !.
On 04/08/2011 02:30 PM,  obserwator wrote:
da, da, da ...tak toczno, tawariszcz.

Używaj cyrylicy, lepiej się czyta.

RK

Data: 2011-04-08 17:43:57
Autor: pluton
Smoleńsk to nie Katyń !.
... a za 30-40 lat jakiś nowy
Wołoszański, który grzeje dzisiaj gdzieś szkolną ławę będzie o tym
opowiadał w swoim programie "Sensacje XXI wieku".

I znowu beda wykopki :)

Nullification

Data: 2011-04-08 11:55:56
Autor: obserwator
Smoleńsk to nie Katyń !.
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

tyle bredni z siebie wyrzuciles, nakreciles i namotales, ze nie ma co
komentowac, poza jedna:

Smolensk i Katyn dla sytuacji politycznej Polski maja identyczne znaczenie.
Katyn dal podwaliny PRL-owi, a Smolensk PRL-owi bis.

Jesli chcesz zyc w PRL-u bis, to nie reaguj na Smolensk.

Data: 2011-04-08 14:01:21
Autor: PesTYcyD
Smoleńsk to nie Katyń !.
W dniu 2011-04-08 13:55,  obserwator pisze:
Jesli chcesz zyc w PRL-u bis, to nie reaguj na Smolensk.

Żyjesz w rzeczywistości alternatywnej

Data: 2011-04-08 15:34:22
Autor: obserwator
Smoleńsk to nie Katyń !.
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
W dniu 2011-04-08 13:55,  obserwator pisze:
> Jesli chcesz zyc w PRL-u bis, to nie reaguj na Smolensk.

Żyjesz w rzeczywistości alternatywnej

a ty nadal w sowieckim marszu na zachod ze wschodu:)

Data: 2011-04-08 14:04:26
Autor: Azsxse
Smoleńsk to nie Katyń !.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:inmt4c$rjp$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

Co wspólnego ma Smoleńsk z PRL? Samolot rozwalił się pod Smoleleńskiem bo wielki patriota musiał mieć wejście na uroczystości katyńskie.

AAA

Data: 2011-04-08 12:47:27
Autor: PesTYcyD
Smoleńsk to nie Katyń !.
Czas robi swoje, coraz mniej ludzi interesuje się tematem. Tylko media odgrzewają kotlety a ludzie mają swoje problemy i smoleńsk, gówno ich obchodzi. Kaczyński się rozkłada na wawelu i dajmy już mu spokój. Był gównianym prezydentem, ale polska dalej trwa więc tragedii nie było.

Data: 2011-04-08 13:20:00
Autor: jadrys
Smoleńsk to nie Katyń !.
W dniu 2011-04-08 11:20, WW pisze:

[...]

W żadnym wypadku. Mozemy tylko szwabom zazdrościć że nie posiadamy takiej polskiej Steinbach.

Smoleńsk to nie Katyń !.