Smoleńsk wraca

Data: 2020-02-07 22:04:08
Autor: boukun
Smoleńsk wraca
Mówiąc o katastrofie smoleńskiej wiceprezes Prawa i Sprawiedliwości stwierdził także, że jest w posiadaniu "materiałów od aliantów, które ujawniają prawdę o Smoleńsku".

- Nie o wszystkim i zawsze możemy w danym momencie referować. Ale proszę mi wierzyć, mamy te materiały oprócz zdjęć - oświadczył były minister MON. Szef podkomisji ds. badania przyczyn wypadku prezydenckiego Tu-154M dodał, że "przez pierwsze 5 lat od wypadku robiono wszystko, żeby zatrzeć ślady wydarzeń".

- Premier Donald Tusk wziął na siebie odpowiedzialność za śledztwo, ponieważ nadzorował badania katastrofy. To on zajął się kłamstwem smoleńskim i niszczenie dowodów w tej sprawie - oznajmił Antoni Macierewicz. Według polityka w pierwotnej ekspertyzie wykazano, że na pokładzie doszło do wybuchów. - Tylko w raporcie ktoś zmienił zapis na pożar - powiedział w wywiadzie.

Były minister obrony narodowej zwrócił także na tegoroczną symboliczną datę 10 kwietnia. - Ta rocznica przypada w Wielkim Tygodniu, więc będzie wyjątkowa z tego aspektu także metafizycznego podczas przeżywania świąt wielkanocnych - mówił Antoni Macierewicz w rozmowie z PR24.

https://wiadomosci.wp.pl/wybory-prezydenckie-2020-antoni-macierewicz-krytykuje-szymona-holownie-za-spot-wyborczy-6476112976246401a

roman
3 godziny temu

Chorego psychicznie człowieka trzeba otoczyć opieka i zapewnić mu leczenie. Jeśli trzeba, także w placówce zamkniętej. Cytowanie słów osoby z ułomnością psychiczną jest trochę nie na miejscu.

zbuntowana
3 godziny temu

Panie Macierewicz - jestem prostą, wiejską kobietą, ale kochającą moją Ojczyznę. Nie znam się na komputerach, dlatego pod moje dyktando pisze mój wnuk. Jak panu nie wstyd naciągać nas na takie koszty, kiedy wiadomo, co się stało pod Smoleńskiem? Panu żyje się dobrze, a mnie - nie. Jak był zamach, to dlaczego pan tego nie udowodnił przez 10 lat za tak wielkie pieniądze? Dlaczego pan do tej pory nie sprowadził wraka, a niszczy pan parówki (skorzystały by z tego dziesiątki dzieci), puszki, a wcześniej krytykował pan rząd, że nie potrafi, albo nie chce nic w tej sprawie robić. Obraził pan wielokrotnie Pana Tuska i za to należy się panu karcer. Dla mnie jest pan Mefistofelesem mojej Ojczyzny i ja sobie pana w niej nie życzę!!!

Jan6
6 godzin temu

Robisz wszystko, żeby zatrzeć odpowiedzialność Lecha za katastrofę i odwrócić kota ogonem.

Data: 2020-02-07 13:34:12
Autor: Bruno Brunowski
Smoleńsk wraca
W dniu piątek, 7 lutego 2020 22:04:14 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Mówiąc o katastrofie smoleńskiej wiceprezes Prawa i Sprawiedliwości stwierdził także, że jest w posiadaniu "materiałów od aliantów, które ujawniają prawdę o Smoleńsku".

Czyli Antek oprócz swych bajań nic nowego nie ma.

Podkomisja po dziś dzień wraku nie widziała.

--
Bruno

Data: 2020-02-07 14:22:03
Autor: mrbluesky.pl
Smoleńsk wraca
Mówiąc o katastrofie smoleńskiej wiceprezes Prawa i Sprawiedliwości stwierdził także, że jest w posiadaniu "materiałów od aliantów, które ujawniają prawdę o Smoleńsku".
Czyli Antek [...] nic nowego nie ma.
-- -
Ale jesli ma to:
albo POzwolom mu to odpalic na miesiac przed wyborami i...bedzie naprawde gorraca kampania
albo nie POzwolom mu tego odpalic...i odpali sam bo przeciez w 10 rocznice nie wytrzyma...

Data: 2020-02-07 14:25:51
Autor: Bruno Brunowski
Smoleńsk wraca
W dniu piątek, 7 lutego 2020 23:22:04 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
> Mówiąc o katastrofie smoleńskiej wiceprezes Prawa i Sprawiedliwości > stwierdził także, że jest w posiadaniu "materiałów od aliantów, które > ujawniają prawdę o Smoleńsku". > Czyli Antek [...] nic nowego nie ma.
-- -
Ale jesli ma to:
albo POzwolom mu to odpalic na miesiac przed wyborami i...bedzie naprawde gorraca kampania
albo nie POzwolom mu tego odpalic...i odpali sam bo przeciez w 10 rocznice nie wytrzyma...

Wielkie g.. będzie. Tak jak przez ostatnie 5 lat. --
Bruno

Data: 2020-02-07 14:30:06
Autor: Bruno Brunowski
Smoleńsk wraca
W dniu piątek, 7 lutego 2020 23:25:53 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> albo nie POzwolom mu tego odpalic...i odpali sam bo przeciez w 10 rocznice nie wytrzyma...

Wielkie g.. będzie. Tak jak przez ostatnie 5 lat.
Ale ty to gładko łykniesz i mlaśnies z zadowoleniem, bo Antek powie słowo klucz - "porażające"! A wtedy trening da znać o sobie.

--
Bruno

Data: 2020-02-07 23:41:29
Autor: u2
Smoleńsk wraca
Wielkie g.. będzie. Tak jak przez ostatnie 5 lat.

Ale ty to gładko łykniesz i mlaśnies z zadowoleniem

te brutuś, ty aby nie żydek z GW ?:))))))))))

Data: 2020-02-07 15:43:33
Autor: Jacek Bialy
Smoleńsk wraca
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Dokąd żyjemy w rosyjskim zagrożeniu, nikt nie odpali niczego.. Ale Rosja słabnie (Chiny ostatnio też...)

JB

Data: 2020-02-07 22:08:43
Autor: u2
Smoleńsk wraca
W dniu 07.02.2020 o 22:04, boukun pisze:
Robisz wszystko, żeby zatrzeć odpowiedzialność Lecha za katastrofę i odwrócić kota ogonem.

e tam Bolek niewinny, on tylko należał do szczujni:)

Data: 2020-02-08 08:32:38
Autor: Runt
Smoleńsk wraca
W dniu 2020-02-07 o 22:04, boukun pisze:
Mówiąc o katastrofie smoleńskiej wiceprezes Prawa i Sprawiedliwości stwierdził także, że jest w posiadaniu "materiałów od aliantów, które ujawniają prawdę o Smoleńsku".

Chcesz powiedzieć że Wacuś Berczyński się odnalazł i wraca? Bedą parówki czy małpki? A może bomby baryczne?

Lucek, wybory idą!
Trzeba dac tłuszczy chleba (500+ itp) i igrzysk (Smoleńsk).

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Smoleńsk wraca