Smoleńsk z betonu, czyli katolickie pogaństwo

Data: 2012-07-07 10:15:38
Autor: Przemysław M.
Smoleńsk z betonu, czyli katolickie pogaństwo
Dnia Fri, 6 Jul 2012 21:44:20 +0200, Przemysław W napisał(a):

Kiedy tylko ujrzałem na zdjęciach w internecie kolejny pomnik katastrofy smoleńskiej, tym razem w formie tupolewa z betonu postawionego w sanktuarium Matki Bożej Bolesnej w Kałkowie, uznałem, że monument ten ujrzeć muszę osobiście, naocznie przekonać się o jego demonstrowanym na zdjęciach szkaradzieństwie, są rzeczy, o których pisać należy jedynie po bezpośredniej konfrontacji. Kiedy zatem wszyscy czekali na kolejny półfinał piłkarskich mistrzostw, ja wsiadłem w samochód i ruszyłem do Kałkowa.

Ten żałosny pomnik to obraza tych, którzy zgineli pod Smoleńskiem. Jak
trzeba być prymitywnym by coś takiego stworzyć? Klechy zrobią wszystko by
doić moherów.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-07-07 13:37:26
Autor: Przemysław W
Smoleńsk z betonu, czyli katolickie pogaństwo
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał

 Jak
trzeba być prymitywnym by coś takiego stworzyć?

Tak jak głupi katabas marzący o powrocie inkwizycji.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Smoleńsk z betonu, czyli katolickie pogaństwo