Smoleński gorszy sort

Data: 2016-09-07 13:32:56
Autor: Pajdak
Smoleński gorszy sort
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/stracili-bliskich-w-smolensku-dla-pis-sa-niewygodni/mn05lzx

"Działacze partyjni, zaprzyjaźnieni dziennikarze, celebryci... a nawet
modelka Playboya. Co ich łączy? W poniedziałek wszyscy wymienieni znaleźli
się na widowni uroczystej premiery filmu "Smoleńsk" w Teatrze Wielkim.
Organizatorzy nie zadbali za to o wejściówki dla części rodzin, które w
Smoleńsku straciły bliskich."

Wydaje mi się, że moja żona leciała w innym samolocie, niż prezydent Lech
Kaczyński, bowiem pan prezydent poległ w zamachu, a moja żona zginęła w
katastrofie. Może więc do Smoleńska leciały dwa samoloty? W jednym prezydent
Kaczyński i gen. Błasik, a w drugim reszta pasażerów."

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/skandal-wokol-premiery-smolenska-dlaczego-nie-zaproszono-wszystkich-rodzin-ofiar/fw1mxc3

PiS-owski motłoch usiłuje zawłaszczyć historię by ukryć to co niewygodne dla
nich. To oni ponoszą winę za Smoleńsk.

--
Lepudruk

Smoleński gorszy sort