Smrk-Hranicky - miał być flow, było Kowadło z muchami :)

Data: 2011-06-19 11:54:05
Autor: Łorzełek
Smrk-Hranicky - miał być flow, było Kowadło z muchami :)
http://vimeo.com/25290828

--
pozdrówko
Łorzełek

Data: 2011-06-19 12:10:57
Autor: Mike
Smrk-Hranicky - miał być flow, było Kowadło z muchami :)
W dniu 2011-06-19 11:54, Łorzełek pisze:
http://vimeo.com/25290828

Fajny :)
Jakimi kamerami kręcone?
Używaliście potem jakiegoś obrabiania typu vid.stab to stabilizacji obrazu?

Który to Smrk? Jak ten w Izerach, to następnym razem Wam polecam:
http://www.singltrekpodsmrkem.cz/

Mike
[WRO][M.T.Fuji]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2011-06-19 12:11:44
Autor: Mike
Smrk-Hranicky - miał być flow, było Kowadło z muchami :)
Który to Smrk? Jak ten w Izerach, to następnym razem Wam polecam:

aj dobra :) Kowadło, czyli nie Izery :)

Data: 2011-06-19 12:25:26
Autor: Łorzełek
Smrk-Hranicky - miał być flow, było Kowadło z muchami :)
Zlate Hory - poniżej Paczkowa

kręcone GoPro - bez żadnej stabilizacji - jedna kamerka na mostku, druga na kasku

tylko coś Adobe Elements 4.0 (wiekowy) nie robi mi przejść jak trzeba

ale chyba najbardziej lubię naturalne single, a nie robione pod rower :)
przez cały dzień nie spotkaliśmy tam ani jednego rowerzysty
schroniska też nie spotkaliśmy, była chata ale zamknięta

--
pozdrówko
Łorzełek

Użytkownik "Mike" <mikemtb@mail.patrz.w.sigu> napisał w wiadomości news:itkijc$l3s$2mx1.internetia.pl...
Który to Smrk? Jak ten w Izerach, to następnym razem Wam polecam:

aj dobra :) Kowadło, czyli nie Izery :)

-- pozdrawiam

Data: 2011-06-19 12:28:29
Autor: Inead

"Mike" <mikemtb@mail.patrz.w.sigu> wrote in message news:itkiht$l3s$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2011-06-19 11:54, Łorzełek pisze:
http://vimeo.com/25290828

Daje radę. Tylko ja nie jestem dżezi/trendi/seksi/kul (oraz nie mam ajfona) i nie mam bladego pojecia co autor miał na myśli dając tutuł "Ride with flow". Byłbym wdzięczny za pomoc w zrozumieniu.

Data: 2011-06-19 12:40:08
Autor: R.Madejski
Inead wrote:
Daje radę. Tylko ja nie jestem dżezi/trendi/seksi/kul (oraz nie mam ajfona) i nie mam bladego pojecia co autor miał na myśli dając tutuł "Ride with flow". Byłbym wdzięczny za pomoc w zrozumieniu.

Jedziesz w stronę przeciwną do tej, w którą puszczasz bąki.

RM

Data: 2011-06-19 18:13:21
Autor: Inead

"R.Madejski" <rmadejski@a-- -- co.com> wrote in message news:4dfdd20e$0$1622$c3e8da3$e3f2c276news.astraweb.com...
Inead wrote:
[...]

Nie ma bata, elokwentny z ciebie baton.

Dzięki Łorzełek za wyjaśnienia, teraz wszystko jasne :-)

Data: 2011-06-19 12:44:25
Autor: Łorzełek
Smrk-Hranicky - miał być flow, było Kowadło z muchami :)
No to tłumaczę:
Jeden z kolegów z grupy polecał ten szlak, ze względu na "flow" czyli przyjemną płynność jazdy, a nie dupne kamerdolce i schody na zjezdzie jak to ma miejsce na większości Beskidzkich szlaków.
W tym klimacie miało być i było. Także wielke dzięki za podsunięcie miejscówki

też nie jestem kul/glamur/fikumiku ;)

--
pozdrówko
Łorzełek