Smród!

Data: 2020-02-20 21:49:30
Autor: Yogi
Smród!
https://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/afera-pck-z-udzialem-politykow-pis-sledztwo-ujawnia-nowe-fakty/xw0cccf

"Układ stworzony przez polityków PiS przez wiele lat zamiast pomagać
najuboższym, okradał ich. W sumie z dolnośląskiego oddziału Polskiego
Czerwonego Krzyża wyprowadzono nawet 3 miliony zł - wyliczyła prokuratura i
pokazała, do kogo płynęły pieniądze i jak wspierano z nich kampanię Prawa i
Sprawiedliwości i kariery członków rodzin. W trakcie śledztwa wyszło na
jaw, że politycy kradli nie tylko odzież, ale też żywność."

Głosujcie na PiS! Y

Data: 2020-02-21 04:09:31
Autor: mrbluesky.pl
SmrĂłd!
nie tylko odzież, ale też żywność.
-- -
a moze naprawde byli POtrzebujoncy? ;P

Data: 2020-02-21 04:32:31
Autor: Bruno Brunowski
SmrĂłd!
W dniu piątek, 21 lutego 2020 13:09:32 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
nie tylko odzież, ale też żywność.
-- -
a moze naprawde byli POtrzebujoncy? ;P

Jabłka rozdawali na wiecach partyjnych:
"
"GW": Zniknęły tony żywności z darów PCK dla ubogich. Miały być rozdawane podczas kampanii wyborczej PiS
21 lutego 2019, 10:46
[aktualizacja 19 listopada 2019, 09:27]
 Udostępnij
 Udostępnij
Anna ZalewskaAnna Zalewska / PAP / Jakub Kamiski
Sprawę tzw. afery PCK prokuratura bada już od kilku lat. Okazuje się, że z dolnośląskiego oddziału, którym kierowali politycy PiS ginęły nie tylko ubrania, ale i żywność.
Jak wynika z ustaleń "Gazety Wyborczej" jedzenie mogło być rozdawane podczas kampanii wyborczej. W latach 2014-2017 pracownicy dolnośląskiego PCK kradli odzież z kontenerów, a później za pośrednictwem firmy zarejestrowanej na "słupa" sprzedawali w zaprzyjaźnionych secondo handach i hurtowniach.

REKLAMA
Oddziałem tamtejszego PCK kierował były radny sejmiku wojewódzkiego Rafał Holanowski. Jego zastępcą był poseł Piotr Babiarz, a dyrektorem - radny sejmiku Jerzy G., który przez prokuraturę podejrzewany jest o wyprowadzenie z Czerwonego Krzyża 1,2 mln zł.

Jak informuje "GW" część pieniędzy przeznaczana była na kampanie wyborcze polityków PiS, a dokładnie Piotra Babiarza i szefowej resortu edukacji Anny Zalewskiej, której bliskim współpracownikiem był Jerzy G. Minister ma zostać w tej sprawie przesłuchana. Nie wiadomo na razie, kiedy i w jakim charakterze.

Okazuje się też, że jeden z głównych oskarżonych, Bartłomiej Ł.-T., przed wyborami 2015 roku miał wpłacić na jej kampanię 7 tys. zł. Nie był to jedyny przypadek, a wpłaty na rzecz polityków PiS są częścią afery w PCK, którą bada prokuratura. Śledczy analizują także wątek ok. 46 ton żywności, która zniknęła z PCK.

Jak mówi jeden z byłych pracowników Czerwonego Krzyża część miała być rozdawana ludziom w trakcie ostatniej kampanii wyborczej do Sejmu. Miały to być paczki żywnościowe oraz jabłka. Sam Babiarz miał chwalić się w 2015 roku, że przed wyborami rozdał mieszkańcom 20 ton jabłek. Tymczasem w rozliczeniu kosztów kampanii znalazła się faktura tylko na 26 kg owoców."
https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/591828,zywnosc-znikniecie-pck-kampania-wyborcza-pis.html

--
Bruno

Data: 2020-02-21 16:45:50
Autor: Runt
SmrĂłd!
W dniu 2020-02-21 o 13:09, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
nie tylko odzież, ale też żywność.
a moze naprawde byli POtrzebujoncy? ;P
Potrzebujący kraść? Dziwna moralność.
--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-21 07:47:52
Autor: Runt
SmrĂłd!
W dniu 2020-02-20 o 21:49, Yogi pisze:
[...]

Żalosne. Jak trzeba nisko upaść.

Data: 2020-02-20 23:37:48
Autor: Bruno Brunowski
SmrĂłd!
W dniu piątek, 21 lutego 2020 07:47:53 UTC+1 użytkownik Runt napisał:
> [...]
> Sprawiedliwości i kariery członków rodzin. W trakcie śledztwa wyszło na
> jaw, że politycy kradli nie tylko odzież, ale też żywność."

Z tym niskim upadaniem, to bym był ostrożny. Pisiorki najwyraźniej traktują to jak wyzwanie i zawsze gdy wydaje się, że osiągnęli dno, rozlega się pukanie od spodu.

https://wiadomosci.wp.pl/prokuratura-sprawdza-co-sie-stalo-z-darami-dla-dzieci-w-syrii-akcji-patronowala-beata-kempa-6456939264550529a

--
Bruno

Smród!