Smród urodzinowy

Data: 2015-06-19 16:32:37
Autor: Marek Woydak
Smród urodzinowy
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/prezes-pis-jaroslaw-kaczynski-konczy-66-lat/xfl4rv

"~metryka :
List otwarty do Jarosława Zbawpolskę (nie mylić z Wolską) Kwaczyńskiego
(kopia z Onetu - przepraszam autora za nadużycie praw, ale tekst jest bardzo
prawdziwy)!!!!!!! :
.......Szanowny Panie Jarosławie Kaczyński ma Pan przeczucie, że Pana Brat
został zamordowany? Ja też mam takie wrażenie. Zastanawiam się kto mógł
doprowadzić do tej śmierci. Na mojej krótkiej liście osób, które pośrednio
mogły doprowadzić do tej katastrofy, a więc i do śmierci Pana Brata jest
przede wszystkim Pan, ludzie z Kancelarii prezydenta Lecha Kaczyńskiego i
ludzie z Pana otoczenia. Pana Brat nie liczył się w polityce. Miał niskie
notowanie. Był kiepskim prezydentem. Miał znikomą szansę na ponowną
reelekcję i żaden cud nie zdarzyłby się podczas tych wyborów, ponieważ tym
razem Polacy już wiedzieli kto to jest Lech Kaczyński, czyli niemrawy
człowiek, niczego nie reprezentujący na arenie międzynarodowej i nie
podejmujący żadnej decyzji bez Pana, nie potrafiący poruszać się na salonach
światowych, wpychający się w Polsce w kompetencje rządu i wywołujący coraz
to nowe awanturki. Do tych awantur Pan pchał swego Brata.

Wracając do katastrofy smoleńskiej. Wyjazd delegacji z prezydentem na czele
w dniu 10 kwietnia absolutnie nie był potrzebny, ponieważ 7 kwietnia odbyła
się w Katyniu doniosła uroczystość, w której uczestniczyli premierzy rządów
Polski i Rosji. Padły tam doniosłe słowa, ważne dla rozwiązania problemu
zbrodni katyńskiej. Normalni politycy zrozumieliby to i uroczystość
rocznicową z udziałem prezydenta RP zorganizowaliby w Polsce. Do Katynia
prezydent Lech Kaczyński mógł wysłać delegację z wieńcem. To nie jest
przypadek, że w tej katastrofie ocalał właśnie wieniec!!!. Niestety Pan nie
należy do normalnych polityków. Pan realizować chce swoje chore aspiracje za
wszelką cenę. To Pan - jak sądzę - pchnął Lecha Kaczyńskiego 10 kwietnia do
Katynia. Panu były potrzebne fotki i film do rozpoczynającej się
prezydenckiej kampanii wyborczej. Pana i Pana Brata fałsz i cynizm polega na
tym, że z wielkim szumem propagandowym lataliście tylko w latach kampanii
wyborczych. To - jak sądzę - Pana pomysł aby prezydent zabrał ze sobą tylu
ważnych ludzi, bo trzeba było zrobić coś większego od uroczystości, w której
uczestniczył premier RP Pan Donald Tusk. Lech Kaczyński na dodatek spóźnił
się na samolot czym opóźnił wylot, Nie dosyć, że nie należało w ogóle
wylatywać z Warszawy ze względu na pogodę, to jeszcze opóźnienie
spowodowało, że samolot doleciał, kiedy mgła nad smoleńskim lotniskiem była
już potężna. Na krótko przed katastrofą rozmawiał Pan z Bratem przez telefon
satelitarny. Już wówczas było wiadomo Lechowi Kaczyńskiemu, że nad
lotniskiem jest mgła. Dlaczego Pan nie ostrzegł Brata przed lądowaniem?
Gdyby to mój brat (nie bliźniak) leciał w tym samolocie i od niego
zależałoby gdzie lądować. to błagałabym aby lądowali poza Smoleńskiem. A
może Pan w jakiś sposób zachęcił Brata do tego lądowania, bo przecież -
jeżeli nie wylądują - będą się ludziska w Polsce śmiać z całej tej
napuszonej wyprawy i to może zaszkodzić pomyślnemu wynikowi w kampanii
prezydenckiej. Można było jeszcze wylądować na lotnisku zapasowym i dojechać
z opóźnieniem. Lepiej było odbyć opóźnioną uroczystość niż uciekać się do
takiego głupiego "bohaterstwa" w stylu Pana i Pana Brata.

Odnoszę wrażenie, że cała ta wrzawa, którą Pan wszczyna ma zagłuszyć Pana
sumienie i odwrócić uwagę od faktycznych przyczyn katastrofy. Mało tego! Pan
cynicznie tą wrzawą buntuje Polaków przeciwko legalnie wybranej władzy, po
to aby samemu do tej władzy dopchać się. Jeżeli zadaję sobie pytanie, komu z
politycznego punktu widzenia ta katastrofa najbardziej może pomóc w
realizacji swoich planów politycznych, to odpowiadam sobie, że właśnie Panu!
Podejrzanych sprawców ewentualnego zamach trzeba szukać wśród tych, którzy
na katastrofie zbijają swój interes polityczny, a więc Pan, ludzie z
Kancelarii Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, których Pan obecnie awansuje i
lidzie z Pana otoczenia, którzy tę wrzawę podjudzają budując coraz to nowe
mało prawdopodobne hipotezy obciążające przeciwników politycznych. Pan już
wykazał się w niszczeniu przeciwników politycznych manipulacjami rzucającymi
na nich ciężkie podejrzenia, co prowadziło nawet do śmierci. Buduje Pan mit
jakiegoś testamentu Lecha Kaczyńskiego, a tymczasem poza paroma awanturkami,
żadnej istotnej polityki przynależnej Lechowi nie widać. Lech Kaczyński był
może dobrym człowiekiem ale nie nadawał się na stanowisko prezydenta Polski.
Był zabawką w Pana rękach, która miała służyć Panu do osiągania Pana celów
politycznych. Teraz po śmierci Brata również wykorzystuje Pan tę tragiczną
śmierć do wyprowadzania ludzi na ulice i do prymitywnego podburzania
przeciwko rządzącym. Od razu zastrzegam się! Ten rząd nie jest moim rządem.
Nigdy nie głosowałam na PO ale alternatywa Pana rządów mrozi mnie
całkowicie! Wolę już PO z PSL lub kimkolwiek niż Pana i Pana obłąkańczy PiS.

Przykro, że walę prosto w oczy moimi hipotezami ale muszę to Panu wykrzyczeć
skoro Pan naprasza się o to! Pan właśnie robi to samo co ja zrobiłam w tej
wypowiedzi. Tylko, że ja chcę Panem wstrząsnąć aby się Pan opamiętał, Pan
prowadzi Polskę do nieszczęścia. Pcha się Pan za wszelką cenę do władzy, a
nie ma Pan najmniejszych kompetencji do rządzenia. Pan nie ma żadnych
sukcesów w zarządzaniu jakąkolwiek poważniejszą firmą. Pana żywiołem są
manipulacje polityczne. Pan podpala Polskę! Jest Pan najbardziej
znienawidzonym polskim politykiem. Nie widzi Pan tego? Niech Pań zrobi
Polakom dobry prezent i niech Pan idzie na emeryturę albo gdzieś do
cholery!"

Świete słowa!

MW

Data: 2015-06-19 11:32:52
Autor: Bronisław Musisz
SmrĂłd urodzinowy
Marek Woydak pisze:

Morda w kubeł ty mała nędzna, parszywa niemiecka dziwko!!!

--
- Wyniki sondaży przyjmuję ze spokojem.
   Już raz wygrałem, wygram i drugi raz.

Data: 2015-06-20 14:46:47
Autor: Marek Woydak
Smród urodzinowy
WON SMIECIU!

MW

Data: 2015-06-19 21:20:48
Autor: Mark Woydak
Smród urodzinowy
SZMIERDZAŁO NJEŚFJEŻOM KÓPOM , MOJA MATÓLA PODALA NA OBJAT TAKOM KÓPE
I MY POTEM Z FATI UND GRHOSSFATER RZYGALI JAK KOTY

MW

http://wiadomosci.onet.pl