Smród viceroyów

Data: 2013-12-19 14:04:01
Autor: Mariola Sryż
Smród viceroyów

Chcąc-nie chcąc spędziłam kilka wieczorów w samochodzie (moim) w towarzystwie typa*, który pali jednego za drugim. Wyganiałam gnoja na zewnątrz, ale nie zawsze się dało (obserwacja w środku nocy). Mimo upływu kilku dni bez gnoja smród tapicerki utrzymuje się w samochodzie i wkurwia mnie niemożebnie. Co ciekawe, same faje mi nie przeszkadzały tak bardzo, jak smród po nich.
Jak się pozbyć tego smrodu, wietrzenie nie pomaga. Pomożecie?

*oficer prowadzący

--
Mariola

Data: 2013-12-19 14:12:47
Autor: RoMan Mandziejewicz
Smród viceroyów
Hello Mariola,

[...]

Wyprać tapicerkę. Całą. Albo doczekać letnich upałów.

Pomożecie?

Ale w czym?

*oficer prowadzący

?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-12-19 14:43:32
Autor: Mariola Sryż
Smród viceroyów
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomości news:199998724.20131219141247pik-net.pl.invalid...
Hello Mariola,

[...]

No ale w zimie też się pierze? Mam garaż, ale nieogrzewany. Prędzej zamarznie niż wyschnie.

A może są jakieś metody np. ozonowanie, albo środki niwelujace ten smród? Zwykłe pachnidło tylko pogarsza sytuację.

--
Mariola

Data: 2013-12-19 15:28:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
Smród viceroyów
Hello Mariola,

[...]

No to trzeba wstawić w ogrzewane miejsce albo ogrzać garaż przez te
kilka dni a rachunek za pranie i grzanie wystawić palaczowi.

A może są jakieś metody np. ozonowanie, albo środki niwelujace ten smród?
Zwykłe pachnidło tylko pogarsza sytuację.

Niestety.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-12-19 14:20:49
Autor: Myjk
Smród viceroyów
Thu, 19 Dec 2013 14:04:01 +0100, Mariola SryĹź
Jak się pozbyć tego smrodu, wietrzenie nie pomaga.

Jaka tapicerka?

*oficer prowadzący

I taki mało kumaty (nie mylić z małym kudłatym)? :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-12-19 20:11:08
Autor: KS
Smród viceroyów
W dniu 2013-12-19 14:04, Mariola Sryż pisze:

[...]

Fajnie piszesz LOL

A co do smrodu. To nie tylko tapicerka ale wszystko co oczy widzą i
czego nie widzą nasiąknięte jest smrodem.
Nie wiem ile masz cierpliwości i samozaparcia by z tym walczyć
osobiście, ale ja odżałował bym trochę kasy i wstawił do porządnej
myjni by chłopaki potraktowali każdy centymetr wnętrza odpowiednimi
środkami.
A gnoja bym obciążył ;)

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-12-19 20:49:27
Autor: kor_nick
Smród viceroyów

A gnoja bym obciążył ;)

- nie wypłynie?
- nigdy nie wypływają...

 :)

Data: 2013-12-19 12:34:30
Autor: abn140
Smród viceroyów

- nigdy nie wyp�ywaj�...

 :)
btw z akumulatorem na jajach to jak to jest - ze tak powiem grawitacyjnie czy pradowo?

Data: 2013-12-19 21:52:20
Autor: RoMan Mandziejewicz
Smród viceroyów
Hello Abn140,

- nigdy nie wyp�ywaj�...
 :)
btw z akumulatorem na jajach to jak to jest - ze tak powiem grawitacyjnie czy pradowo?

Kwa nać! Następny, któremu się nie chce czytnika zainstalować i na
protezie humor innym psuje.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-12-19 22:17:14
Autor: abn140
Smród viceroyów

Kwa nać! Następny, któremu się nie chce czytnika zainstalować i na
protezie humor innym psuje.

taaa, i z aioe czy jak to sie tam zwie napewno mnie WSZYSCY beda widziec.
nawet nie wiekszosc....
pewnie nieliczni.
wole proteze.
inne?

Data: 2013-12-20 10:02:26
Autor: Adam Wysocki
Smród viceroyów

http://news.chmurka.net/lista.php

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-12-20 12:01:26
Autor: RoMan Mandziejewicz
Smród viceroyów
Hello Adam,

Friday, December 20, 2013, 11:02:26 AM, you wrote:

[...]

Pacjent pisze z IP z revDNS z końcówką .pl - może spokojnie korzystać
z serwera news neostrady. Ale łatwiej marudzić i złorzeczyć niż się
trochę postarać :(

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-12-20 07:40:28
Autor: sqlwiel
Smród viceroyów
W dniu 2013-12-19 21:34, abn140@googlemail.com pisze:

- nigdy nie wyp�ywaj�...

  :)
btw z akumulatorem na jajach to jak to jest - ze tak powiem grawitacyjnie czy pradowo?

Wtedy akumulator jest obciążany, gnój jest obciążeniem, a wypływa prąd (z akumulatora).

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-12-19 21:17:52
Autor: KS
Smród viceroyów
W dniu 2013-12-19 20:49, kor_nick pisze:

A gnoja bym obciążył ;)

- nie wypłynie?
- nigdy nie wypływają...

:)

Ta zależny jakim obciążeniem się go potraktuje :)

Data: 2013-12-19 21:08:58
Autor: ToMasz
Smród viceroyów

[...]
jak chcesz przetrwać do wiosny, możesz przytłumić smród papierosów kadzidełkami. Będą śmierdzieć kadzidełka nie papierosy, ale na wiosnę.... to co kolega wyżej radzi.

ToMasz

Data: 2013-12-19 21:21:08
Autor: J.F.
Smród viceroyów
Dnia Thu, 19 Dec 2013 14:04:01 +0100, Mariola Sryż napisał(a):
Chcąc-nie chcąc spędziłam kilka wieczorów w samochodzie (moim) w towarzystwie typa*, który pali jednego za drugim. Wyganiałam gnoja na zewnątrz, ale nie zawsze się dało (obserwacja w środku nocy).

Koniec znajomosci czy jeszcze bedzie ? Mozesz mu podarowac e-papierosa
pod choinke ... choc uwaga - jak spadnie sprzedaz papierosow, to
trzeba bedzie poodniesc akcyze na paliwa ...

J.

Data: 2013-12-20 11:33:26
Autor: semi
Smród viceroyów

Użytkownik "Mariola Sryż" <mw@o2.pl> napisał w wiadomości news:52b2eeab$0$2159$65785112news.neostrada.pl...
Jak się pozbyć tego smrodu, wietrzenie nie pomaga. Pomożecie?

Wszelkie zapachy najlepiej zabija nano srebro.
Srebro koloidalne do kupienia na aukcji, rozcieńczone z wodą destylowaną i samochód spryskać jakimś spryskiwaczem np. po płynie do szyb.

Może by pomógł odgrzybiacz do klimy, który stawiamy w samochodzie, załączamy, włączamy obieg zamknięty powietrza i wysiadamy z samochodu do całkowitego opróżnienia.

Data: 2013-12-20 12:03:31
Autor: Myjk
Smród viceroyów
Thu, 19 Dec 2013 14:04:01 +0100, Mariola SryĹź
Jak się pozbyć tego smrodu, wietrzenie nie pomaga. Pomożecie?

BTW Filtr kabinowy wymieniony? To pewnie stamtąd najbardziej capi.
--
Pozdor Myjk

Data: 2013-12-21 17:51:12
Autor: m4rkiz
Smród viceroyów
"Mariola Sryż" <mw@o2.pl> wrote in message news:52b2eeab$0$2159$65785112news.neostrada.pl...
Jak się pozbyć tego smrodu, wietrzenie nie pomaga. Pomożecie?

porzadnie zrobione ozonowanie pomoze

ale tylko zrobione przez kogos kto wie co robi, i to przemyslowym
agregatem a nie zadnym mini gowienkiem z allegro

--
http://db.org.pl/

Data: 2013-12-30 12:08:49
Autor: glang
Smród viceroyów
[...]

8 kg worek proszu do prania w bagażnik na kilka dni :)
pzdr
GL

Data: 2013-12-30 14:13:23
Autor: KS
Smród viceroyów
W dniu 2013-12-30 12:08, glang pisze:
  > 8 kg worek proszu do prania w bagażnik na kilka dni :)

a najlepiej rozpruty ;)