Smród viceroyów

Data: 2013-12-19 14:12:47
Autor: RoMan Mandziejewicz
Smród viceroyów
Hello Mariola,

Chcąc-nie chcąc spędziłam kilka wieczorów w samochodzie (moim) w
towarzystwie typa*, który pali jednego za drugim. Wyganiałam gnoja na zewnątrz, ale nie zawsze się dało (obserwacja w środku nocy). Mimo upływu
kilku dni bez gnoja smród tapicerki utrzymuje się w samochodzie i wkurwia
mnie niemożebnie. Co ciekawe, same faje mi nie przeszkadzały tak bardzo, jak
smród po nich.
Jak się pozbyć tego smrodu, wietrzenie nie pomaga.

Wyprać tapicerkę. Całą. Albo doczekać letnich upałów.

Pomożecie?

Ale w czym?

*oficer prowadzący

?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-12-19 14:43:32
Autor: Mariola Sryż
Smród viceroyów
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomości news:199998724.20131219141247pik-net.pl.invalid...
[...]

No ale w zimie też się pierze? Mam garaż, ale nieogrzewany. Prędzej zamarznie niż wyschnie.

A może są jakieś metody np. ozonowanie, albo środki niwelujace ten smród? Zwykłe pachnidło tylko pogarsza sytuację.

--
Mariola

Data: 2013-12-19 15:28:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
Smród viceroyów
[...]

No to trzeba wstawić w ogrzewane miejsce albo ogrzać garaż przez te
kilka dni a rachunek za pranie i grzanie wystawić palaczowi.

A może są jakieś metody np. ozonowanie, albo środki niwelujace ten smród?
Zwykłe pachnidło tylko pogarsza sytuację.

Niestety.

--
Best regards,
 RoMan