Smród viceroyów

Data: 2013-12-30 12:08:49
Autor: glang
Smród viceroyów
Chcąc-nie chcąc spędziłam kilka wieczorów w samochodzie (moim) w towarzystwie typa*, który pali jednego za drugim. Wyganiałam gnoja na zewnątrz, ale nie zawsze się dało (obserwacja w środku nocy). Mimo upływu kilku dni bez gnoja smród tapicerki utrzymuje się w samochodzie i wkurwia mnie niemożebnie. Co ciekawe, same faje mi nie przeszkadzały tak bardzo, jak smród po nich.
Jak się pozbyć tego smrodu, wietrzenie nie pomaga. Pomożecie?

8 kg worek proszu do prania w bagażnik na kilka dni :)
pzdr
GL

Data: 2013-12-30 14:13:23
Autor: KS
Smród viceroyów
W dniu 2013-12-30 12:08, glang pisze:
  > 8 kg worek proszu do prania w bagażnik na kilka dni :)

a najlepiej rozpruty ;)

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm