Smród w aucie

Data: 2009-05-08 08:22:13
Autor: zinek
Smród w aucie

Użytkownik "gosmo" <tojest@mojmail.pl> napisał w wiadomoœci news:gu0hd6$2ohh$1news2.ipartners.pl...
Witam,
Już umówiłem się do serwisu na odgrzybianie auta (klimatyzacja), ale... chciałbym się upewnić, czy to na pewno o to choci. A chodzi o smród pojawiający się na krótko przed wyłączeniem klimy przypominający zapach starej, mokrej, zgrzybiałej ściery leżącej od roku w komórce. Gdyby śmierdziało w trakcie używania klimy, nie miałbym wątpliwości, ale ten pojawia się na krótko po jej wyłączeniu i trwa z 10 min. Może to filtr przeciwpyłkowy zamókł, albo coś innego?

a kiedy wymieniales przeciwpylka ?
moze warto - nie za duzy koszt a efekt moze byc "odczuwalny" ze tak powiem ;)

Data: 2009-05-08 08:39:43
Autor: gosmo
Smród w aucie
Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:gu0jla$urc$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie wymieniałem, auto kupiłem niecały rok temu, muszę do niego zaglądnąć bo kiedyś kabinę zalałem.

Data: 2009-05-08 12:54:19
Autor: szwagier
Smród w aucie

Nie wymieniałem, auto kupiłem niecały rok temu, muszę do niego zaglądnąć bo kiedyś kabinę zalałem.

To moze zajrzyj jeszcze pod wykladzine?
Zanim cywylizacja jaka tam wyewoluuje zdobedzie umiejetnosc rozpalania ognia...

szwagier

Data: 2009-05-08 13:08:09
Autor: gosmo
Smród w aucie
Użytkownik "szwagier" <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gu13gu$deq$2nemesis.news.neostrada.pl...
Nie wymieniałem, auto kupiłem niecały rok temu, muszę do niego
zaglądnąć bo  kiedyś kabinę zalałem.
To moze zajrzyj jeszcze pod wykladzine?
Zanim cywylizacja jaka tam wyewoluuje zdobedzie umiejetnosc rozpalania ognia...
Nie ma obaw, suszyłem auto. To było lato i wszystko co było na podłodze wyparowało, wilgość pewnie gościła w aucie przez dłuższy czas w takich miejscach jak filtr kabinowy, który tak czy inaczej wymienię.

Smród w aucie