Smród w aucie

Data: 2009-05-08 13:13:05
Autor: amir
Smród w aucie

pojawiający się na krótko przed wyłączeniem klimy przypominający zapach
starej, mokrej, zgrzybiałej ściery leżącej od roku w komórce. Gdyby śmierdziało w trakcie używania klimy, nie miałbym wątpliwości, ale ten pojawia się na krótko po jej wyłączeniu i trwa z 10 min. Może to filtr przeciwpyłkowy zamókł, albo coś innego?

mam do samo gowno za przeproszeniem
ozonowanie czy jak oni to zwąza 100zł g.. pomogło!

poczytalem troche az w koncu dorwalem odgrzybiacz w piance, dotre do parownika spryska go pianka
i mam nadzieje ze pomoze
zrob tak samo, dostan sie do parownika, pewno tak jak ja masz tam syfu pelno
wyciagnalem chyba z lopakte syfu ktory byl na parowniku
na weekend odgrzybiam sobie sam, bo majstry w servisach widac niezbyt dobrze się
do tego zabrali

Data: 2009-05-11 10:37:18
Autor: Michas
Smród w aucie
[...]

NIE W PIANCE!!! użyłem tego dziadostwa kiedyś i tylko mi posklejało syf we wszystkich możliwych miejscach.. Teraz staram się stosować środki które mają rurki do dostania się w pobliże parownika - ale i tak problem co jakiś czas powraca.

M.

Smród w aucie