Smród z klimy.

Data: 2016-08-30 10:28:38
Autor: Trybun
Smród z klimy.
W dniu 2016-08-27 o 11:11, Trybun pisze:
Czy da się we własnym zakresie (bez rozbierania polowy auta) usunąć smrodek z nawiewu klimatyzacji? W sklepach jest sporo środków które niby to mają być lekarstwem na tą przypadłość, pytanie tylko na ile jest to skuteczne?

Dziękuję wszystkim za porady i sugestie.. Jednak czas pokazał że wcale nie ma pewności czy to za sprawą klimy był ten smród w aucie. Ostatnio zrobiłem sporo kilometrów, przez większość trasy włączona klima, jednak po tamtym smrodzie nie pozostał nawet ślad.. Jednym słowem - nie ma już problemu smrodu w aucie.

Data: 2016-08-30 12:11:02
Autor: z
Smród z klimy.
W dniu 2016-08-30 o 10:28, Trybun pisze:
[...]

Łudź się dalej :-)
Nie robiłem statystyk ale smród  nasila się i zanika wraz ze zmianą aury na dworze. Pewnie chodzi o wilgotność.

Data: 2016-09-03 11:09:23
Autor: Trybun
Smród z klimy.
W dniu 2016-08-30 o 12:11, z pisze:
[...]

Pożyjemy, zobaczymy.. Jak na razie problem można uznać za były.

Smród z klimy.