Smrodzące motocykle

Data: 2012-07-08 12:48:33
Autor: Kuba \(aka cita\)
Smrodzące motocykle

Użytkownik "pbanasik" <pbanasik@(z)interia.pl> napisał w wiadomości news:jta3k5$4ub$1usenet.news.interia.pl...
Czy smród ten jest efektem nieprawidłowej pracy silnika tych pojazdów ? Czy nie stosuje się w motocyklach, motorowerach, motorynkach jakichś katalizatorów, podobnie jak w samochodach, które w znacznym stopniu eliminują smród spalin ? Dla jasności - nie mam absolutnie nic przeciwko motocyklistom, motorynkarzom ,motorowerzystom.

pewnie masz na mysli motorowery z silnikami dwusuwowymi, a te norm pewnie nie mają, a smród jest proporcjonany do ilości oleju jaką użytkownik dolał do paliwa.

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

Data: 2012-07-08 18:43:40
Autor: Arbiter
Smrodzące motocykle

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:jtboi0

pewnie masz na mysli motorowery z silnikami dwusuwowymi, a te norm pewnie nie mają, a smród jest proporcjonany do ilości oleju jaką użytkownik dolał do paliwa.

nie jesteś na czasie. Z obecnych motorowerów do żadnego nie dolewa się oleju do paliwa - na olej jest osobny zbiornik i pompka wtryskuje olej.

sprzęty wyczynowe są tylko na mieszankę

Co do norm wydaje mi się, ze tez są na motorowery.

Data: 2012-07-09 16:15:13
Autor: LEPEK
Smrodzące motocykle
W dniu 2012-07-08 18:43, Arbiter pisze:

nie jesteś na czasie. Z obecnych motorowerów do żadnego nie dolewa się oleju
do paliwa - na olej jest osobny zbiornik i pompka wtryskuje olej.

Tylko, że te pompki są w znacznej części mechaniczne i dozują bardzo nieregularnie, a w dodatku potrafią przepuszczać.

Nie można też zapominać, że teraz dużo jest w sprzedaży skuterków 4T.

Pozdr

--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm